Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יותר נכון לרכב ידני (סיטרואן קקטוס 1.2 אטמ')? טורים נמוכים מידי או טורים גבוה מידי


booki222
שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא תצוגה על הצג המקורי, אלא תצוגה בסמארטפון. יש גם אפשרות לרכוש תצוגת-על HUD אם אתה לא רוצה להשתמש בסמארטפון.

 

לאחר שתלמד את התנהגות האוטו, אתה יכול לוותר על התצוגות הנ״ל. באטמוספרי ההילוך הרביעי כמעט ישיר והחמישי אובר-דרייב. בטורבו השלישי כמעט ישיר והרביעי והחמישי הם אובר-דרייב, כשהחמישי ביחס גבוה של 1:0.66

 

המלצתי לנהוג בחיסכון וביעילות על פי המלצות מחשב המנוע שממליץ על החלפות מעלה בערך ב 2000 סל״ד. אבל אם אתה רוצה למשוך לכוון בערך 4000 סל״ד, הרי שעל פי חישובי יחסי ההעברה בגיר, אתה יכול למשוך בראשון עד כ 30 קמ״ש, בשני עד כ 60 קמ״ש ובשלישי עד כ 100 קמ״ש.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תצוגה על הצג המקורי, אלא תצוגה בסמארטפון. .

 

חבל, כבר חשבתי שיש אפשרות לראות את זה בצג.

 

בשביל להציג בסמארטפון באמת מספיק מתאם ב 8 דולר ואפליקציית torque, אפשר להוסיף לה widget ששם את השעון במסך הבית של הסמארטפון.

 

 

אגב לא חושב שבמנוע אטמוספרי 4000 סל"ד בשלישי שווים ל 100 קמ"ש. לדעתי הרבה פחות מזה, באיזור 75-80.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לדעתי מיותר להתקין בשביל זה מד סל"ד. אתה תתרגל ותכיר את הרכב את תחום העבודה האופטימלי שלו גם בלי זה. פשוט אל תחשוב שאתה מתעלל בו כשאתה מוריד הילוך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. טלח. הנתון שמסרתי הוא לטורבו. היחס הסופי בהילוך שלישי באטמוספרית הוא 1:5.81 היקף גלגל 24.9 אינטש. ב 4000 סל״ד האוטו יסע במהירות של 51 מייל לשעה, 82 קמ״ש. על מנת לעמוד על 100 קמ״ש צריך כ 4800 סל״ד.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלד גבוע אינו בהכרח עומס על המנוע .

כאשר נוסעים לדוגמא בעליות לירושלים עדיף להוריד הילוך מאשר ללחוץ יותר על דוושת הגז'.

 

עדיך להיות בהילוך רביעי על 4 אלף סלד עם דוושה לחוצה קצת ,

מאשר על הילוך חמישי עם חצי דוושה בפנים באופן קבוע.

 

יותר גז' = יותר עומס על המנוע

יותר סלד - לא בהכרח מעמיס על המנוע כלל.

 

סלד גבוה אינו פוגע במנוע כלל. עומס כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור, יש לי קקטוס... דהיינו אין לי מד סל"ד ויש לי רכב שלא מפורסם בזכות הכח המתפרץ שלו.

אני יודע מתי נדרש להעביר הילוך השאלה היא האם כאשר האוטו לא ממש סוחב.. במישור עילי כשיש תנועה ואני לא בהכרח בהילוך חמישי אל מנווט בין ה4 ל5 האם עלי להישאר ברביעי עם טורים גבוהם או לעלות ל5 עם טורים נמוכים.

 

5 מיועד רק לשיוט. תרד לרביעי אם אתה צריך עוד כוח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...