Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש רכב מרגש לנהיגה ושהתחזוקה שלו לא תהיה יקרה

אני גרוש עם 2ילדים אבל אפשר גם רכב עם 3 דלתות כי רוב הזמן אני נוהג לבד

בנתיים מה שמצאתי :

פולו GTI

איביזה קופרה

סיאט לאון 1.8

אופל OPC

מיצובישי ספורטבאק

שירקו

 

אין לי ניסיון עם אף אחד מהרכבים

פורסם

מיצובישי ספורטבק רחוק מלהיות רכב ספורטיבי למרות שמו, והוא מ-מ-ש לא מרגש לנהיגה.

 

בין השורות אני מנחש שאולי אתה בעצם מחפש רכב עם "פוזה" יותר מרכב עם ביצועים ספורטיביים.

 

אם זה המצב - אולי יונדאי וולוסטר תתן לך את הטוב מרוב העולמות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יונדאי וולסטר התעניינתי בהתחלה בגלל המראה שלה

אבל ירדתי ממנה כי אומרים שהיא לא נוחה לנהיגה וממש לא ספורטיבית

 

על איזה רכב אתה ממליץ ?

האמת שהאופל קורסה מעניינת ..

פורסם

דווקא הקורסה לא בדיוק נוחה...

בענין הנוחות, הפולו נוחה אבל בתקציב שלך מדובר בשנתון בעייתי מבחינת גיר/מנוע.

מה עם אלפא מיטו? מהחזקות יותר. מודה שאין לי נסיון מבחינת נוחות האלפא אבל בטח יש כאלה שיוכלו להתייחס.

פורסם

על הפולו והקופרה (החזקות!) הייתי מוותר רק בגלל שכנראה מדובר על דגמי 2013+- שנה עם מנועי 1400 וגיר דיאסגי7, שילוב מאד לא אמין והמנועים שבקו/שובקי חיים בשלבים מוקדמים.

הלאון לא"קטנה" אך עדיפה.

האופל אפרורית מאד למראה אך מהנה לנהיגה

אני רק שואל-האם שקלת אברט שמורה? שווה בדיקה...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אברט מ-מ-ש לא נוחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה 208 GTI עוד לא עולה 90,000.

נראה לי שכל רכב קצת ספורטיבי חייב להיות קשיח במידה.

 

בפולו נסעתי אישית כמה פעמים והיא היתה מאוד נוחה (הכל יחסי). לא הייתי נכנס להרפתקה של השנתונים הבעייתיים, גם אם היא נוחה.

פורסם (נערך)

הנוחות פחות חשובה לי ,

לגבי המיטו אני לא מתלהב מהצורה שלה , אגב אם כבר אלפא אז איך הג'וליטה 2011-2012 ?

ראיתי עכשיו ביד 2 208 ב 91000 ₪ הגיוני?

עריכה אחרונה על ידי moriroi
פורסם
אברט מ-מ-ש לא נוחה.

 

תלוי איזו. ;)

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

יש אבארת פונטו למכירה שתשאיר לך עודף הגון מהתקציב. מופיעה בלוח הפורום.

 

אני אחרי הגירושין אמנם רכשתי פיאט 500 לפרק זמן קצר (רציתי להתנסות ולא הייתי בטוח במי שאני) אבל עברתי לאבארת פונטו ונהנה כמעט מכל רגע.

 

מתאימה לשני ילדים בלי בעיה, נוחה מאד (המושבים מעולים) ומצויינת כדיילי.

 

עריכה:

 

אברט מ-מ-ש לא נוחה.

 

זה לא מדויק, מחילה מרעי. האבארת' פונטו נוחות מאד והאבארת 500 עם מושבי הסאבלט לא רעות בכלל. מה שכן - האבארת 500 הראשונות היו מאד לא נוחות לי, והאסה אסה במיוחד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תודה לכולם

המועמדות הסופיות

אברט פונטו איבו 2011

אופל קורסה opc -2013

יונדאי ולוסטר הטורבו 2013

אעשה נסיעה על שלושתם

פורסם

איך היונדאי קשורה לשתי האחרות אני לא מבין.

 

התגרשת, נשארת בחיים ועל הרגליים, תתחיל לחיות! היה לך מספיק בינוניות בנישואין...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...