Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום וחג שמח.

 

היום הלכתי לראות איביזה טורבו 2002 שהקונסולה (הפלסטיק הזה שמסביב למסך בקרת אקלים) לא יושב במקום. הוא לא ממש שבור לחלקים, אבל גם הוא לא יושב במקום. הקליפסים בחוץ.

בנוסף אין חשמל מכל הבקרה הזאת, והוא כבוי. לסיום- המזגן נדלק אוטומטית ברגע שמדליקים את הרכב. כנראה שברגע שהבעיה קרתה המזגן היה דולק...

 

אני רוצה לאמוד את ההוצאה הזאת ולדעת כמה יעלה לי לסדר אותה אם אני קונה את האוטו.

מישהו יכול להגיד לי מה העלויות של התיקון הזה? ואם יש מצב שזה לא בר תיקון בכלל..?

 

ועוד משהו קטן: ידית הפתיחה של תא הכפפות שבורה. אפשר להשיג ידית חלופית?

 

תודה

פורסם (נערך)

יש לי את אותו רכב ( רק לא טורבו ) ולמצוא את המסגרת של הפנאל קשה עד בלתי אפשרי אם זה באייבי ואם בפירוקיות , היחידה שמצאתי רצו 800 למשומש...

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ProCC

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

נשמע שאתה מכניס את עצמך למיטה חולה.

אני זוכר שכבר סביב שנת 2002-2003 כשהרכבים האלה היו חדשים, הפלסטיקים התחילו להתקלף ולהתבלות.

 

ממליץ לך לחפש אקזמפלר תקין ושמור יותר, גם מבחינת הקונסולה הפנימית וגם מבחינת המנוע (רוב הרכבים מהדגם הנ"ל שחוטים).

 

בהצלחה.

פורסם

קודם כל תודה.

 

האמת שנראה לי שאיש מקצוע יצליח לחבר את הפלסטיק בקלות. מה שמדאיג אותי יותר זה החשמל. כמו שאמרתי החשמל לא עובד, וחשוב לי לסדר את זה רק בגלל המזגן. עד איזה סכום זה יכול להגיע?

 

ובגדול אני רוצה לחזור להנות קצת מבוסט לשנה שנתיים. לא כזה חשוב לי המצב הקוסמטי של הרכב. הנסיעה שלי לעבודה היא בדיוק 5 ק"מ כל כיוון, וקצת רוצה להנות בסופי שבוע

×
×
  • תוכן חדש...