Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציפוי של GTECHNIQ


שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים אני כבר משותת תקופה מסויימת ומחפש ציפויים(תודות לאורן שמדליק אותי כל פעם על משו חדש:roll:)

 

בגדול מצאתי דיל נחמד מאוד שלGtechniq C1 Crystal Lacquer 30ml+C2V3 100ml

(300 שקל כולל משלוח)

הכנה של האוטו לא בעיה (פוליש עדין ואחרי זה מעבר עם וייפ פאנל,יש צורך לעבור עם SRP על מנת לעשות ניקוי עמוק או משו כזה?)

 

השאלה העיקרית שלא מצאתי לה מענה, עד כמה הציפוי הזה סלחני?

כמה זמן אני צריך להשאיר את הרכב במקום מקורה לאחר הישום?(איזה מטליות מיקרו להשתמש, משו יחסית פשוט?)

כמה שכבות צריך ליישם,כי ממה שראיתי בקבוקון של 30ML אנשים מדווחים שנשאר בערך חצי אחרי ישום נדיב על אוטו משפחתי.

האם אני יכול להשתמש באוטמים\וקסים מעלה או שמעבר עם 2V3 פעם בכמה חודשים ושטיפה עם 2 דלאים וONR יספיק?

 

תודה לכולם וחג חמישי שמח :)

איליה

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי מספר חיפושים בגוגל ובפורום, נראה שהציפוי מעולה אך צריך ידיים זריזות ותאורה טובה כדי שיתגבש בשיכבה דיי ישרה ואחידה אחרת אין מנוס מפוליש מקומי(אין בעיה עםזה :) )

הכנה אין גם בעיה לעשות, בגדול הרכב לא חף משריטות עדינות וסווירלים(לא רכב חדש) אך כל החודשים שהוא אצלי הוא עובר שמירה ונקיון כמו שצריך, במידה ויש אור ירוק הרכב יעבור הכנה נחמדה עם פוליש עדין

 

ישנם איזה עייצות ומענה לשאר השאלות שלי?

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12 שעות החלמה.

מטליות מיקרו איכותיות כמובן לבאפינג. אגב לשאלה שלך, תמיד תנגב את האוטו עם מטליות איכותיות.

מספר שכבות זה תלוי בך, בגדול כמו כל ציפוי, כמה שיותר, יותר טוב.

הוא לא סלחן כלפי משטח לא נקי, המשטח חייב להיות נקי למהדרין, סופר סטרילי, iron x , ipa כל החבילה.

אני לא רואה היגיון בליישם אוטם על ציפוי, אבל, כל אחד ושלו. אין שום בעייה ליישם עליו ווקס וכדומה.

אני קצת לא מבין את הערכה השיווקית הזו שאתה רוכש, אבל אוקיי, ציפוי עם ציפוי, שתי סוגים שונים, לא אוהב, יותר מדי מחלות.

סוג אחד, עבודה נכונה, מספר שכבות כרצונך.

איזה שטיפה תבצע, זה תלוי בכמה הרכב מלוכלך.

 

אם יש עוד שאלות שפספסתי, אשמח לענות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול זאת הערכה שכרגע משווקת באנגליה, ציפוי+אוטם דיברתי עם המוכר אז הוא מוסיף לי בעשר פאונד גם וייפ פאנל.

יש אפשרות גם להביא את הC2V3 בנפרד ב60 שקל(בקבוק 250מ"ל) מחיר כפול לחצי ליטר.

בכל אופן ממה שקראתי הC2V3 משמש כאוטם יותר מאשר כציפוי גם יכול לשמש כתחליף לBSD עם עמידות גבוהה יותר רק (כעזר ליבוש ותוסף ברק, ניתן גם לדילול של 50:50)

 

הC1 לא מתאפיין בגלוסס גבוהה מאוד לכן אולי בגלל זה הוא נמכר עם C2V3(השארה בלבד:roll:)

 

לגבי מגבות אני בקבוע משתמש במגבות צהובות עם סיבים קצרים של ATOP וגם המגבות 1100GSM שלהם אבל קצת כואב הלב להשתמש בהם לניגוב עודפים ואחרי זה שהם יהפכו למגבת פלסטיקה/צמיגים.

 

אולי אני אצליח להשיג מגבות MF נורמליות עם סיב קצר שלא יכאב לזרוק אותן, אז בגדול אם הרכב עבר ניקוי טוב,פלסטלינה,וויפ פאנל פוליש עדין+שטיפה, וויפ פאנל פעם נוספת ועבודה זריזה ודייקנית במקום מואר לא אמורה להיות בעיה עם C1?

אגב קיימת איזה בעיה אם אני איישם אותו גם על פנסים? ואיך הוא מתנהג על פלסטיקה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור האדם שהביא לייבוא (לפני כמה שנים טובות ) של החברה לארץ אשתדל לתת לך מענה על פי המידע שקיבלתי אז מהבחור שפיתח את הפרמולות.

-החומר לא סלחן! שים לב שאתה מנגב כל פאנל טוב טוב אחרי שמרחת ציפוי, לאחר מכן אם יישארו שאריות תצטרך לעבור עם פוליש על האיזור.

-מספיקה שכבה אחת של החומר, למעשה הם גם אומרים לא ליישם שתי שכבות.

-הסיבה שמוכרים את שניהם כבאנדל היא כי הצפוי נועד יותר לעמידות והתנגדות לפגעי כימיקלים וטבע והאוטם על מנת לספק ברק גבוה יותר ובידינג.

-לא אמורה להיות בעיה עם הפנסים.

- ליתר בטחון עדיף שתשתוף את הרכב בצורה יסודית אחרי הפוליש ותעבור עם פאנל וויפ לאחר הייבוש.

- חייב מטליות מייקרופייבר רכות (לפחות 30 אחוז פולימיד)

-אל תעבוד בחוץ ואל תעבוד בסביבה חמה.

- אסור להרטיב את הרכב יממה לאחר היישום (לכן עדיף שהרכב יישאר באותו מקום.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אם נדייק זה לא רק עניין של גלוס, החברה הזו באופן כללי מפתחת מוצרים בשיטה של שתי שלבים,

יש לזה גם חשיבות מבחינת תוחלת חיי הציפוי.

אישית פחות חביב עלי, סחיטת כסף, יותר עבודה, אבל המוצרים איכותיים, הם יכלו לעשות הכלו במוצר אחד.

אתה לא חייב מגבת של 1100GSM, מבלי שאני אביע דיעה על המגבות האלו, אבל מגבת עם 400GSM תעשה עבודה נהדרת.

תעבוד בריבועים, חלקים חלקים, לא לעשות פנאל שלם, גם לא חצי, ליישם, ולנגב, בלי להתמהמה.

ניגוב ראשון רך, ניגוב שני עם קצת יותר לחץ.

לא לנגב חזק, ולא להישען בניגוב!

 

עצה כללית בנוגע לציפויים, אם רוצים לשמר את איכות החיים שלהם, ואת המראה שהם מעניקים, תמיד להפקיד לשטוף עם שמפו שהוא ניטרלי מבחינת חומציות, חשוב מאוד להשאיר משטח יבש ניטרלי.

 

אפשר ליישם על פלסטיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וככה צריך להיות.. כשאתה עושה פוליש אתה משתמש רק בסוג אחד?

לכל מוצר יש את היתרונות שלו,ומשקיעים בלהפוך את המוצר לטוב ביותר בקטגוריה (לפחות ברמת המחיר הזאת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^תודה על המענה המפורט

כן יצא לי לקרוא על העינוי שהחומר יכול לעשות אם פיספסת או מרחת יותר מידי ולא הספקת להוריד בזמן.

וגבי המגבות אני אנסה להשיג משו מתאים, לגבי הבאנדל אז הייתה לי השארה נכונה:-).

הרכב יעבור שטיפה יסודית עם הסרה של כל הגנה אפשרית ושארית לכלוך אפשרית(לפני ואחרי פוליש, כמו שציינתי בהודעה הקודמת).

עבודה לא תהיה בחוץ אני אשתדל לסגור על מקום סגור, סביבה חמה זאת בעיה אחרת לצערי.

לגבי להשאר באותו מקום יתכן שזה יהיה בעיה, אולי כמה שעות לא יותר מיזה לצערי.(אבל אם הבנתי נכון הציפוי מתקשה לאיזור ה70% תוך פחות מ4 שעות אז אפשרי להעביר את הרכב לחניה ליד הבית שלי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וככה צריך להיות.. כשאתה עושה פוליש אתה משתמש רק בסוג אחד?

לכל מוצר יש את היתרונות שלו,ומשקיעים בלהפוך את המוצר לטוב ביותר בקטגוריה (לפחות ברמת המחיר הזאת)

 

אין מקום השוואה לפוליש.

לך תבשר לכול יתר החברות שמייצרות ציפוי מעולה במוצר אחד, שהם עדיין לא הבינו איך לעשות את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר חודשים יצא לי להתנסות עם החומר הזה.

יש לי שני רכבים. על רכב אחד שמתי את C1 + C2V3 (רכשתי את הבאנדל שאתה מדבר עליו) ועל הרכב השני שמתי את מה שנשאר מה-C1 (לא הספיק לכל הרכב) + EXO.

 

כמה הדגשים והתשובות לשאלות ששאלת:

 

1. C1 זה חומר לא סלחני אבל עדיין גם חובבן יכול ליישם אותו בלי בעיה. חשוב לציין שבמהדורה הקודמת החומר היה קשה ליישום והתאים למקצוענם בלבד. לפני כמה שנים הנוסחא שונתה (האריכו את זמן האיחוי) וכרגע ניתן לעבוד איתו ע"י חלוקה לפאנלים סבירים נגיד חלוקה של הגג ל-4 ומכסה מנוע ל-2-3 פנלים.

 

2. אם אתה הולך ליישם את ה-C2V3 מעל חשוב לתת זמן המתנה בין היישומים לפחות 3 שעות (עד 12).

 

3. C2 זה אוטם צבע לכל דבר שניתן להסיר עם שמפו אגרסיבי ו/או IPA.

 

4. אחרי היישום הראשוני (מעל C1) הוא נתן ברק מטורף, אשתי התלוננה שהגברים בחניון ציבורי הסתכלו על הרכב ולא עליה :wink:.

אחרי כמה שבועות הברק נעלם ומה שמעניין שיישום חוזר של C2 לא החזיר את הגלוס לרמתו הראשונית. לפי פורומים בחו"ל זה נובע מהיותו של C2 "חומר הברידי" והריאקציה שלו עם C1 זה מה שמביא לגלוס אדיר.

 

5. לדעתי לא חייבים להשאיר את הרכב במקום סטרילי לשעות ארוכות, 3-4 שעות המתנה זה מספיק. מה שכן אסור להרטיב את הרכב 12 שעות אחרי היישום אבל למזלך הסיכוי לגשם כרגע הוא אפסי.

 

6. לגבי המטליות אם ראית את סרטוני ההדרכה חשוב שבכל רגע נתון יהיו לך שתי מגבות מקופלות ומוכנות: אחת לניגוב ראשוני והשניה להסרת השאריות מהניגוב הראשוני, כלומר אתה צריך שני סטים של מטליות. המטליות מקופלות כך שיש לך 8 משטחי עבודה (בדיוק כמו בשיטת המטליות). לניגוב הראשוני השתמשתי במטליות הכי פשוטות וזולות, לא הפעלתי לחץ בכלל בניגוב הראשוני והחלפתי צד אחרי כל פנל. המטלית מהסוג השני כן היתה איכותית (380 GSM) והפעלתי קצת לחץ כדי להסיר לגמרי את כל השאריות. סה"כ לרכב אחד הלכו 4 מטליות מסוג ראשון (שלא נגעו בפח מאז) ו 2 מהסוג השני שכובסו וחזרו לארון.

 

7. התנהגות המיים של C2 לא משהו ואין שום בעיה ליישם כל אוטם או ווקס מעל. EXO זה סיפור אחר אבל זה חומר יקר והשילוב של C1+EXO יוצא בזבזני בטירוף.

 

בהצלחה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מצאתי ב400 כולל משלוח את הC1+EXO שווה ניסיון? או לקנות C1 ולשים מעליו יום למחרת את הC2V3 ולא לשבור תראש ביומיים של ציפויים

C1 עם שילוב EXO זה שילוב חזק ביותר להגנה על הרכב עם גלוס יפה.

תישאר עם השילוב הזה ותהייה לך הגנה מעולה לזמן ארוך

 

באיזה אתר מצאת את המציאה הזו?

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C1 עם שילוב EXO זה שילוב חזק ביותר להגנה על הרכב עם גלוס יפה.

תישאר עם השילוב הזה ותהייה לך הגנה מעולה לזמן ארוך

 

באיזה אתר מצאת את המציאה הזו?

 

איזה אתר בריטי שאור המליץ, כולל משלוח בהתאם לשער בפאונד יוצא בין 380 ל410 שקל לבקבוקון EXO+C1

 

מקווה שהפאונד ישאר נמוך לעוד שבוע עד שיתפנו כמה ג'ובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מצאתי ב400 כולל משלוח את הC1+EXO שווה ניסיון? או לקנות C1 ולשים מעליו יום למחרת את הC2V3 ולא לשבור תראש ביומיים של ציפויים

 

ההחלטה היא שלך זה לא חד משמעי.

כאמור אני ישמתי על רכב אחד את השילוב של C1+C2V3 ועל השני C1(חלקי) + EXO. בדיעבד לא בטוח שהייתי מיישם את הקומבו עם EXO מנימוקים הבאים:

 

1. מחיר כפול

2. עבודה קשה. EXO מתקשה אפילו מהר יותר מ-C1 וצריך זמן המתנה נוסף אחרי יישום ה-EXO

3. מבחינת המראה אין הבדל בין שני השילובים האלה.

4. לפי היצרן EXO מחזיק בין 12 ל 18 חודשים, כלומר פחות מ-C1 עצמו

5. תכונת הדגל של EXO היא דחיית המיים. זה פשוט אדיר, שום BSD ודומיו אפילו לא מתקרבים ליכולות שלו. אתה יכול ליישם אותו גם על הפח וגם על השמשות/פנסים ואפילו על הג'נטים אם נשאר משהו. אבל אני חונה בחנייה מקורה גם בעבודה וגם בבית ואז היכולת של EXO מתבזבזת סתם ככה (בל נשכח שכרגע קייץ ואין טיפת גשם).

 

כלומר תחליט לבד אם זה שווה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...