Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוזר לישראל ומבקש את עזרתכם בחיפוש עבודה


Derish
שימו לב! השרשור הזה בן 2386 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

~

היי פורום, מזמן לא דיברנו. אני מקווה שהנסיבות המיוחדות יזכו אותי בכמה ימי חסד עד שהפוסט הזה יעוף לדביק. מתנצל מראש על החפירה.

 

לאחר שנתיים פרודוקטיביות באירופה, אני חוזר לישראל לטווח ארוך ומחפש להשתלב כמה שיותר מהר בשוק העבודה. נסיון העבר ושלל סיפורי הזוועה שנכתבו כאן בנושא גרמו לי לאבד אמון בחברות ההשמה למיניהן, לכן אשמח לעזרתכם בהפצת הבשורה לכל מי שעשוי להיות מעוניין בשירותיי.

 

המקצוע המדובר הוא תמיכה טכנית למערכות מולטידיסציפלינריות - מטוסים וציוד צבאי, מכונות תעשייתיות, מכשור רפואי מתקדם וכו' - כל מה שדורש ארגז כלים וירידה לשטח ולא רק מקלדת ומסך.

 

התחלתי להתעסק בזה עוד בצבא, ועם השנים צברתי ידע ונסיון טכני, אך הגעתי לשלב שממנו לא ניתן היה להתקדם בהיעדר כישורים ניהוליים. זה מה שהביא אותי להחלטה לקחת הפסקה וללכת ללמוד מנהל עסקים, ובגלל שרציתי לגור כמה שנים באנגליה - ניצלתי את ההזדמנות לשלב בין השניים. אני כבר ילד גדול וידעתי בדיוק אילו כלים חסרים לי, לכן הבנתי די מהר שאף אוניברסיטה לא תתן לי את הכל במקום אחד. נרשמתי למסלול של תואר ראשון, ובמקביל בניתי תכנית של קורסים אקסטרניים באונ' הפתוחה וב-MIT האמריקאי. במשך שנתיים הייתי סטודנט במשרה מלאה, ואת השנה האחרונה לתואר אני מתכנן להשלים אונליין במהלך 2017.

 

בשלב זה של הקריירה אני מחפש תפקיד ניהולי זוטר בחברה קטנה עם קליינטורה בינלאומית, למשל סטארט-אפ שרק התחיל למכור את המוצר שלו ומעוניין להקים מאפס מחלקת שירות/תמיכה בלקוחות. יש לי נסיון בשני סטארט-אפים כאלה, וגם בתאגיד גדול ובצבא כאמור, כך שהיום די ברור לי שזו הסביבה בה אוכל להביא הכי הרבה תועלת.

 

ההתמחות שלי היא עבודה בסביבה רב-לאומית, על משימות רגישות שמצריכות תקשורת עם אנשים מתרבויות שונות, ושדורשות את האלמנט הנוסף שמעבר לכישורים הטכניים. לאחר עשור ומשהו בשטח, כולל שני רילוקיישנים ועבודה בעשרות מדינות, זה משהו שאני כבר מביא מהבית. וכן, אני יודע שלא רואים את הרגישות הזאת במה שאני כותב בפורום, אבל עבודה לחוד ותחביבים לחוד. :wink:

 

בקיצור - אם אתם מכירים מישהו/י שמחפש/ת מנהל או ראש צוות תמיכה טכנית/אפליקציה/אסקלציה, מנהל מחלקה או צוות בינלאומי וכד' - אשמח אם תפנו אותם לכיווני. פרטים נוספים על הרקע והנסיון שלי אפשר לראות בלינקד-אין או בקישור שבחתימה.

 

ראיתי גם שבתקופה האחרונה נפוצו בישראל כל מיני 'ציידי ראשים' - קשה להבין אם מי מהם יכול לסייע לי, אך אם אתם מכירים מישהו כזה שהוכח כאפקטיבי, אשמח לשמוע.

 

בתודה מראש, ועם הזנב בין הרגליים. :wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברוך השב

 

זנב בין הרגליים זו הרגשה שלך, תשתחרר ממנה ויפה שעה אחת קודם

 

מאחל לך למצוא עבודה במהרה , פרנסה טובה זיווג ומעל הכל בריאות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שסידרת לי בעבר את קו"ח באנגלית , הגיע הזמן שלי לנסות להחזיר טובה .

 

שלחתי לך מייל , אנא בדוק .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דריש, אם לסכם - אתה מחפש מעסיק שמתרשם ממילים מפוצצות מלועזית, שיתן לך לנהל צוות טכנאים ומתישהו בעתיד להתקדם למעלה בארגון.

 

ואם אפשר בסטראט אפ דובר אנגלית, יתרון.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דריש, ברוך שובך ובהצלחה!

 

אם תוכל לחרוג מהנוהל הישראלי (המקשה) ולפרט דרישות שכר, זה יעזור לי למקם אותך לאפשרויות כאלו ואחרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לגמרי הבנתי מהן היכולות/נסיון שלך בפן הטכני, אבל באופן אירוני-משהו בדיוק אתמול ישב איתי המנהל של קבוצת הapplication/customer-support אצלנו ודיבר על משרות (חברת בת של Amazon, בפרט AWS).

אך כאמור לא לגמרי הבנתי אם יש פוטנציאל.

מדובר בחברת סיליקון, אם יש לך נסיון רלוונטי - צור קשר.

 

אמנם לא קל להתקבל - אך התנאים שוברי שוק.

 

בלי קשר לנ"ל, ורק אם בא לך לחלוק מתישהו, מסקרן לשמוע על החוויות שלך שם והסיבה שהחלטת לחזור.

 

עריכה: לא מדובר בתפקיד ניהולי, אלא יותר hands-on, במידה וזה פוסל.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

תודה למגיבים, כאן ובפרטי.

 

קשה לי לנסח דרישות/ציפיות שכר מדוייקות מבלי לדעת את עלויות המחיה כיום, אבל על סמך המידע שהצלחתי לאסוף מהרשת ומקולגות בתפקידים דומים, 20-25k זה הטווח שאליו יש לכוון. היות והזכרתי סטארטאפים - הייתי מעדיף להימנע מתשלום באופציות, הבטחות לרווחים עתידיים ודברים בסגנון. גם הטבות ותנאים כמו ליסינג או סיבוס אינם נחוצים.

 

כל מה שקשור לאחסון, שרתים, רכיבי חומרה, QA וכד' - דברים שדורשים השכלה במדמ"ח או ידע בתכנות - לצערי אינם התחום החזק שלי. יתכן שיש שם תפקידים בהם ניתן לנצל את כישוריי, אבל קשה לי להעריך מה סוג הדברים שאפשר ללמוד on the job ומה צריך להביא מהבית. אם מישהו רוצה לבדוק, אשמח להיפגש ולדבר על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתאים לו ערד, הוא יאלץ ללמוד לעשן נרגילות ולהקפיץ עראק. מה שכן, הוא ימצא לו נטשה.

נ.ב

אל אמור "עם הזנב בין הרגליים", נופף את הזנב בגאווה!

עריכה אחרונה על ידי locomotive

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

תודה, יהיה מעניין להשוות רשמים. :-)

 

אחרי כמה פניות בפרטי, הבהרה קצרה לגבי המונחים הלועזיים שהשתמשתי בהם בהודעתי הראשונה:

 

אפליקציה בהקשר הזה = ישום/הטמעה, זהו השלב השני בהתקנת ציוד תעשייתי. לאחר שה'ברזל' הותקן באתר, מגיע איש אפליקציה כדי לכייל, לכוון, להתאים את הציוד לדרישות הספציפיות של הלקוח ולהדריכו בשימוש נכון.

 

אסקלציה בהקשר הזה... לא נראה לי שיש כרגע מילה יעודית בעברית. כשטכנאי בשטח לא מצליח להתמודד עם תקלה, הוא עושה אסקלציה לשלב הבא. במחלקת אסקלציה יושבים בד"כ כמה מומחים בתחומים שונים (תוכנה, אלקטרוניקה, מכניקה וכו') ואז אחד מהם מדריך את הטכנאי בשטח טלפונית או מצטרף אליו באתר לפתרון התקלה. למי ששירת בחימוש או בחיל האוויר, זה דומה לדרג א'/ב'/ד'.

 

עם השנים טכנאי שטח יכול להתמקצע ולהתקדם ברמות השירות שהוא יכול להעניק, בד"כ מרמה 1 עד 3. נכון להיום, אני יכול לטפל בתקלות מכל הרמות - החל מהתקנה או החלפה פשוטה של מכלולים ו'ברזל' באתר ועד להדרכה מפורטת של טכנאים או לקוחות לפתרון, לרבות השתלטות מרחוק על המערכת בשלמותה.

 

דוגמה אמיתית לשני המונחים לעיל, אשר מראה היטב את סביבת העבודה והקצב שאני רגיל אליהם: טכנאי שטח מארגנטינה התקשר אליי כשהייתי בביקור אצל לקוח בארה"ב וביקש שאעזור לו לאבחן את המדפסת התעשייתית עליה עבד. ביקשתי ממנו לגדר את המכונה והתחברתי מרחוק למחשב שלה. במשך חצי יום הרצתי את המכונה בארגנטינה, כולל מחזורי טעינה/פריקה/הדפסה וכיוונים עדינים, עד שמצאתי את הגורם לתקלה (סולנואיד שהורכב בזווית לא נכונה) והיא חזרה לעבוד כמו שצריך. כל זה תו"כ שאני יושב אצל לקוח בארה"ב ושם עין על מכונה שנתתי לה תמיכה באפליקציה יום לפני, ובמקביל מדווח למטה בכפר סבא על איך מתקדמים העניינים.

 

מקווה שזה עוזר להבין קצת על מה מדובר.

עריכה אחרונה על ידי Derish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהמילה שחיפשת היא החמרה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שמתאים

 

התקלה נשארה אותה תקלה ,היא לא הוחמרה,

רק צריך לעלות את הדרג שמטפל בתקלה, עקב מסובכותה/מורכבותה שהיא מעל הרמה של הטכנאי שנמצא בשטח כעת.

דריש

 

למה לא להתחיל עם החברה שהמטה שלה בכפר סבא?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...