Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי להשחיר את החלונות ברכב שלי, אמרתי ננסה את "מרכז הציפויים" סניף אשדוד.

 

הגעתי, קיבלתי מחיר טוב

פילם אמריקאי (עם אחריות ל5 שנים לעומת הטיוואני):

יצא לי 2 חלונות אחוריים + משולשים + שמשה אחורית ב500 שקלים.

עבודה מקצועית, איכותית, רואים שלבחור (מירון) יש ניסיון בנושא.

רק מבחן הזמן יגיד כמה זה יחזיק כמובן, אבל יצאתי מרוצה בסך הכל :)

 

צירפתי תמונות שתראו למי שמעוניין (זה 75% אם אני לא טועה)

IMG_20160602_105501.jpgIMG_20160602_105508.jpg

פורסם

ראשית תתחדש! , שנית זה לא 75%, אצלי 80% וכמעט לא רואים את פנים הרכב, רק מי שבפנים יכול לראות טוב. אלא אם כן מדובר בסוגים שונים

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

תתחדש ההשחרה ניראה טוב , וצבע הרכב שלך יפה תעשה לו פוליש , ובכלל לI30 הזו יש צורה יפה :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
ראשית תתחדש! , שנית זה לא 75%, אצלי 80% וכמעט לא רואים את פנים הרכב, רק מי שבפנים יכול לראות טוב. אלא אם כן מדובר בסוגים שונים

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

יש מצב ... עדיין מבחוץ בקושי רואים משהו, מבפנים רואים מדהים, בדיוק ככה צריך להיות חלון שחור

 

נראה לא רע אבל הפס הלבן הוא תקין ? נראה כאילו יש שם כמה בועות. בכל מקרה 5 שנים אחריות. תתחדש!

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

על איזה פס לבן אתה מדבר ? באמיתי אין שום בועות שום דבר, מה שיש מחוץ לחלונות זה שריטות שככה נקנה הרכב לצערי

תתחדש ההשחרה ניראה טוב , וצבע הרכב שלך יפה תעשה לו פוליש , ובכלל לI30 הזו יש צורה יפה :)

 

כן אני רוצה באמת לעשות פוליש, אבל חושב אחרי צבע כי יש כמה שריטות ושפופים ובעיקר חרא של יונים שלא יורד שלא נראה לי שפוליש זה מה שיעזור בהתחלה ..

וגם חנוק קצת עם הכסף (קיבלתי את ההודעה שלך) לצערי זה סכום שאני לא אצליח להוציא החודש

פורסם

כך את זמן שלך אין לחץ , דיטיילינג עושים באהבה או לא עושים בכלל :)

ותמיד תוכל להגיע ולהתייעץ בכל נושא ועזור בכיף :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מניסיון אישי שלי,

התוצאות שלהם ממש טובות ואיכותיות, למעט דבר אחד שממש הכעיס אותי,

אחד הרכבים שהיה לפניי עשה ציפוי של חלק מהטמבון הקידמי, אותו עובד פשוט חתך עם סכין יפני על הטמבון כשהמדבקה כבר דבוקה,

חתך וקילף שאריות [אויי הצבעע],

 

סיכום שלי, תוצאות מצויינות להשחרת חלונות, אך המחיר לא זול [יש מקומות שמציעים חלון ב99 שקל]

Seat Ibiza FR

פורסם

דווקא אצלי יש בועות אבל הם לא היחידים, הרבה עושים ציפויים ולא 100 אחוז מושלמות ולפעמים כן. מרכז הציפויים 11 סניפים בטוח שכל סניף הוא שונה. העיקר אתה מרוצה!

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...