Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת שמן גיר במאזדה 3


ChaoscripT
שימו לב! השרשור הזה בן 2923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקסים תודה על התגובה הזריזה,

שוב אין לי בעיה לבצע את זה (בפעם הראשונה בכל מקרה) קצת יותר דחוף, ואז להתחיל סדר מסויים.

והשמן ששמתי הוא טוב ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה, ככל הנראה מה שהגיע עם הרכב שלך מהמפעל.

 

תעשה הכל בלי לחץ, אם עד עכשיו לא החלפת ואין בעיות סימן שהכל בסדר .

 

תעשה סקר שוק למחירים, חלפים וכן הלאה .

 

דווקא זה נראה לי משהו שאתה יכול לבצע לבד עם קצת רצון .

חג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבד, ברור שאבצע את זה (החלפה חלקית),

שמן מנוע + פילטר כבר החלפתי.

ומזה אין בעיות, יש את ה"דפיקה" הזו מהילוך ראשון לשני שהשמן קר.

אתה יודע זה מצחיק, זה נראה כאילו זה "רגיל" ברכב. (הדפיקה הזו)

אני צריך לבדוק מה רשום על המד שמן גיר.

 

מעניין אותי אם מוכרים שמן כזה בארץ .

עריכה אחרונה על ידי ChaoscripT

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לבצע החלפה חלקית - כל נוזל או שמן מאבד מתכונותיו צובר לכלוך , ולבסוף לא מבצע עבודה יעילה .



אח"כ כל 3-4 שנים או 45-60.000 ק"מ , החלפה חלקית יזומה .

 

נוזל ממסרה מתאים בתקן מאזדה M-5 , תואם היום גם ל M-V .

ומתאים למס' הקטלוגי של מאזדה - K020W0047E

קרא כאן -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?267299-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-%D7%9C%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A1-00-1600-BJ-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%A5-%D7%A2-quot-%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%9F&highlight=%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%94

 

העלות כ 200-250 ש"ח לנוזל + עבודה כ 100-150 ש"ח .

אפשר לבצע זאת בכל מוסך בצורה הנכונה .

** הוראות החלפה - מרוקנים את אגן הממסרה - לרוקן למיכל נקי , ולמדוד כמות .

ואח"כ למלא בדיוק את הכמות שיצאה -

להניע את המנוע ולבדוק כאשר הרכב מונע , אחרי חימום כ 3-5 דקות להעביר בין ההילוכים בידית D,R .

ובדיקה גובה הנוזל במדיד ב P אם אני לא טועה -

 

קרא כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?513334-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%A8&highlight=mazda3s

 

מצורפים נוזלי ממסרה טובים העומדים בתקן - מיצובישי קאיה יונדאי מאזדה , הונדה .

 

א - ולוולין MaxLife DEX \ MERC ATF

http://www.apexmotors.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-valvoline-maxlife-dexmerc-atf-0946l

 

ב - http://www.autostore.co.il/151426/%D...93%D7%95%D7%9D

ג - http://www.pazlub.co.il/PDF/ZQV92bpaz_oil-pdf.pdf

ד - http://www.delkol.co.il/userFiles/fi...7%98%D7%99.pdf

קרא כאן דיונים נוספים -

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9C%D7%9C%D7%90

"מכונאי מאזדה טוען שאסור להחליף שמן גיר למאזדה ואסור לגעת !!! ,,

,, על פי מה שקראתי רק היבואן בארץ אוסר החלפה

ובשאר העולם כמובן החלפה נעשית כל 35000-45000 כי השמן משחיר. ,,

 

סוף-דבר - שלום רב, תודה רבה לכל המגיבים .

נכון שפחדתי מאמירותיו של המכונאי אך בכל זאת החלפתי

(החלפה חלקית ) שמן גיר ואת המסנן השארתי , הרכב נוסע נהדר.

 

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showth...95%D7%A1%D7%A3

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם המאזדה שלי משנתון גבוהה יותר(10) אך בוצע החלפה לשמן גיר(MOTORCRAFT ATF MV), החלפת הילוך חלקה לחלוטין גם על שמן קר(מהפעמים הבודדות שלא היה לי זמן לחכות עד שיתחמם),ביצעתי את ההחלפה למרות שהשמן המקורי(שעבר 140K) שלא הוחלף בעבר היה עדיין תקין וההעברות היו לרוב חלקות(ההחלפה בוצע סתם מרצון לישר קו כללי).

אני לא מבין באמת את ההנחיה לא להחליף שמן גיר עד שמתחילות בעיות,מה כדי לא למנוע הרס של גיר ולהרוויח על לקוחות ים כסף מבעיות גיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...