Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תביא סימוכין לכך או שתפסיק לרשום דברים לא מבוססים.

אני לא משתתף בדיון הזה ולא קראתי אותו אך עניין אותי לבדוק

הדו"ח של דאצ'יה סנדרו (PDF)

מה רע בלבדוק בעצמך אם אתה כ"כ רוצה לדעת אם הוא צודק כשזה לא כ"כ לא הגיוני.

ט.ל.ח

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

side head ו side body זה למעשה אותה כרית בכל צד, באורך כפול

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

אני התכוונתי שיביא סימוכין לכך שהיו ברכב הנבדק 6 כריות אוויר ולכן ציון הבטיחות כלל לא רלבנטי לארץ.

כמות האנשים שנחשפים למה שכתוב כאן היא גדולה ולכן במינימום יש לבדוק לפני שיוצאים בהצהרה.

 

בקובץ שהעלת כתוב בדיוק כמה כריות אוויר יש ( רמז לעצלנים- 4).

 

 

וכאן רואים בבירור מה וכמה יש.

עריכה אחרונה על ידי ZX2.0

פורסם

הסנדרו נבדקה עם 4 כריות אויר ולא עם 6. גם לרנו קליאו/קפצ'ור יש את אותן 4 כריות אויר ובכלל זה כריות צדדיות גדולות שמגינות על כל הצד של הגוף כולל הראש. עבור הנהג והנוסע שלצידו מדובר בהגנה שדומה למה שמתקבל מכרית צד + כרית וילון אבל עבור הנוסעים מאחור אין הגנה של כריות אויר.

בסעיפים של הגנה על נוסעים, הציונים שלה היו ברמה של 5 כוכבים. היא קיבלה 4 כוכבים בסעיפים של הגנה על הולכי רגל ונוכחות של עזרי בטיחות נוספים (חלקם, כמו בקרת מהירות, פשוט לא היו ברכב שנבחן אבל קיימים ברכבים שמגיעים לארץ).

בסה"כ הבטיחות שלה דומה מאוד לזו של הi10 או הסיטרואן C1 - זה לא טנק אבל זה גם ממש לא רכב לא בטיחותי.

 

http://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero/8866

פורסם (נערך)

אכן 4 שיעילות כמו 6 (או כמעט כמו)

הוא כבר יצא בהצהרה, תתקן אותו

50% למדו ממנו, כשאתה מתקן אותו אתה מתקן אותם

 

עריכה: כדי להיות ברור - side body ו-side head airbags הן אותן כריות ברכב הספציפי הזה במקרה הזה, לא בכל רכב שרשום שיש אותן.

עריכה אחרונה על ידי LPG

ט.ל.ח

פורסם

הנה המבחן של הסנדרו, לקרוא לרכב כזה לא בטוח זה מצחיק.

ברור שכולם רוצים ציון מקסימלי, אבל השאלה היא מה הסטנדרט בסגמנט שלו.

 

http://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero/8866

file:///C:/Users/Owner/Downloads/euroncap_dacia_sandero_2013_4stars.pdf

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חברים התנצלות, אכן לרכב 4 כריות אוויר שמתפקדות כמו 6. ולכן כך הוא נבחן וציון הבטיחות אכן 4 כוכבים. מתוך הדו"ח זה לא כזה ברור. מתוך צילומי הוידאו כן.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם

שורה תחתונה. לסנדרו 4 כריות אוויר וללא הגנה על שורת המושבים האחורית. למתחרות כמו איביזה, 208 קליאו ואחרות יש גם הגנה על המושב האחורי.

ולרכב עצמו, הוא מרגיש מאוד פשוט וזול ביחס למתחרות ולמחיר שהוא עולה.

פורסם

האר את עיני, איזה קרוסאובר חדש טורבו-אוטומטי ב₪77K מרגיש פחות פשוט ופחות זול?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לקרוא לדגם קרוסאובר זה רק אומר שהתעלול השיווקי הצליח. ודוגמה להמחשה: אף אחד לא מגדיר את דגמי סקאוט של סקודה כ"קרוסאובר".

פורסם

הספייסבאק סקאוט לא מגיע עם גגון שאופייני לקרוסאוברים ויש לו מרווח גחון של 15ס"מ, שזה בערך מה שיש לסאנדרו הרגילה. לסטפוואי יש 20.7ס"מ שזה כבר במגרש של סובארו XV.

 

אם הסטפוואי הוא "תעלול שיווקי" אז באותה מידה גם ניסאן ג'וק, פיג'ו 2008, SX4/Crossover ועוד כמה שייכים לאותה "קבוצת תעלול".

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

לא הבנתי למה לסנדרו אין הגנה לשורת המושבים האחורית שלאחרות יש, מה מבדל אותה?

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לא הבנתי למה לסנדרו אין הגנה לשורת המושבים האחורית שלאחרות יש, מה מבדל אותה?

שום דבר לא מבדל אותה מהקליאו והאיביזה, לכולן אין כריות אוויר לשורה האחורית.

ל208 יש.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

חתול תעלול שיווקי או לא, האמת נשארת בעיינה ובפעם ה 700 מיליון, מי שרוצה רכב גבוהה לא יקנה לא איביזה ולא קליאו גם אם יתהפך העולם.

 

ובדילמה בין הסנדרו סטפאוויי לבין הSX4 קרוסאובר, אישית, הייתי לוקח את הסנדרו כי לסוזוקי יש הגה זוועת עולם!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...