Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

קיבלתי הצעה בתנאים של "עובד בנק" ממזרחי-טפחות אך אין לי שמץ אם זה באמת שווה,

רוצה לקחת 300K למשך 10 שנים,ההצעה:

205K בריבית קבועה 2.65% לא צמודה למדד.

95K בריבית פריים 0.6%.

 

או לחילופין כל ה-300K בריבית קבועה של 2.65% לא צמוד למדד.

 

מה דעתכם?

 

תודה מראש!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי לוקח את הקבועה ל5 שנים ואת הפריים ל15

אחרי 5 שנים "מסתער" על הפריים [כלשונו הזהב של ישה] ומחסל את המשכנתא כולה בפחות מ10 שנים.

 

גם גובה הריבית יהיה הרבה יותר טוב.

 

אגב, בפריים ניתן לקבל עד -0.9

אז בלי קשר לתוכנית שהצעתי, אתה יכול להתמקח על המרווח בפריים.

 

כמובן שחסרים פרטים כמו אחוז המימון וגובה ההכנסה הפנויה.

 

בהצלחה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

300K הם 33% מערך הדירה.

הכנסה חודשית 10K כרגע(עוד שנתיים מועד מסירת הדירה וגם אני מסיים לימודים),

כרגע גרים אצל ההורים אז אין הוצאות רציניות.

 

ייתכן שאין אפשרות להתמקח על התנאים כי זה עבור עובדי בנק,נותנים X פחות מהממוצע בבנקים אחרים או משהו בסגנון.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אחוז המימון שלך מצויין!

 

תמתין לישה שמכיר היט את סביבת בריביות, ויוכל לומר לך אם ניתן לשפר משמעותית או שחבל על הטרחה.

 

ואין כזה דבר "לא ניתן להתמקח". תמיד ישנם בנקים אחרים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אהבתי את ההצעה הראשונה של אברג'ל - 'ספרינט' על הקל"צ ואז חיסול הפריים (ואם נפתחים כספים / העלאה בשכר / וכו' וכו', העובדה שאתה נשאר רק עם מסלול פריים נותנת לך את האפשרות לחזל"ש אותו בקצב מהיר יותר ללא עמלות היוון).

 

אם אתה רוצה ללכת על הפן הסולידי יותר, אפשר "להתקלצ" על זה לגמרי. זה מה שאני עשיתי כשלקחתי משכנתא. בדיעבד ייתכן שהייתי מנסה את שיטת הספרינט, למרות שהתנאים שלי כ"כ מצחיקים עד שלא באמת הייתי מרוויח על זה יותר מדי (בסוף התקופה יצא ששילמתי קצת פחות מ 7 אגורות על כל שקל שלוויתי).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

באחוז המימון הזה לך תנסה את בנק איגוד אבל לא רק הוא.

 

לפעמים המשפט תן לי את המחיר הרגיל ולא את המחיר לחברים תקף גם כאן.

 

כיוון שההחזר המבוקש הוא 3000 ש"ח אז קל"צ ל 5 שנים לא בא בחשבון

 

מה שבא בחשבון הוא קל"צ ל 7 שנים אם פריים 25 שנה שיקוצר בהסתערות .

 

או סולידי רוצה לישון בשקט קל"צ בלבד .

 

את הפריים לכווץ למינוס 0.9-0.8 את הקל"צ ל 2.5% אבל....

 

אתה בא לבנק עם הלוואונת , אין לבנק בשר חייב לתת לך ריבית גבוהה.

 

בקש הלוואה של 400K כאשר 100K הם מסלול פיתוי

 

צמוד למדד מ/שתנה כל 5 ל 25 שנה

 

רק תדאג שהריבית תהיה נמוכה מ 2.8%

 

אז יש לו בשר ואתה יכול לבקש ריבית טובה יותר לקל"צ

 

אתה גם יכול להגדיל את החלק הפריימי שליש / 30% מ 400K ולהקטין את החלק הקל"צי = קיצורו= ריבית יותר נמוכה.

 

אתה מושך את הסכום אחרי ה 15 לחודש ומחזיר לפני סוף החודש.

 

עלות התרגיל 160 ש"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שאלה ברשותך ישה - לקח הלווה מסלול פיתוי, ואז החליט לחסל אותו: האין הוא מחוייב בעמלת היוון?

אני מניח שהטריק הוא להמנע מעמלת היוון כי בפרק הזמן הזה הריבית לא יכלה להשתנות --> לא נמוכה יותר --> אין צורך בהיוון, אבל רוצה לוודא שזו כוונת המשורר.

ואתה חתיכת משורר, אין ספק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ישה בלבלת אותי לגמרי.

אתן קצת יותר פרטים,

כרגע אני סטודנט,מסיים עוד שנה וקצת,הכנסה כרגע 10k,

הדירה חדשה מקבלן אמורה להמסר ביולי 2018,עד אז אנחנו בהוצאות מינימליות וכמו כן הכנסה מינימלית.

בגדול רוצים לישון בשקט, אך מוכנים גם לקחת קצת סיכונים,וכמובן לסגור את המשכנתא כמה שיותר מהר.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מה מצב התשלומים לקבלן עד עכשיו?

 

מה המשך לוח התשלומים עד לכניסה?

 

עוד שנתיים עד לסיום יא וורדי ( זה התכנון מה יהיה בפועל )

 

 

אור

 

במשתנה בודקים את גובה הריבית בהלוואה שלך מול גובה הריבית עד ל 5 שנים ( עד לתחנה ) ואם הריבית שלך גבוהה מהריבית של בנק ישראל אתה משלם עמלת היוון.

 

לכן כתבתי שלא ייקח מעל 2.8% ריבית + הצמדה כדי שלא תהיה לו עמלת היוון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

7% שולם במעמד החתימה,

33% גמר קומה ראישונה.

25% גמר קומת הדירה.

25% גמר טיח חוץ ופנים.

10% עד יום קבלת המפתח.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אתה חזק

 

בקש מהקבלן תחזית תאריכית לגמר כל שלב

 

ומה שילמת עד עכשיו?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צוחק עלי או אתי?:-o

תחזית לקומה ראישונה בעוד 5-7 שבועות.

שילמתי רק 7% בחתימת החוזה תמורת הערת אזהרה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בעתיד צפויות להשתחרר קרנות השתלמות ואופציות ולכן אשמח גם שתהיה אפשרות להחזיר כסף במכה כשמתאים לי.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מתי הקומה שלך? אתה בקומת המרתף או בקומה 21.

 

קרנות השתלמות לא נוגעים!! מקסימום הלוואה מהקרן לפרעון מסלול

 

אופציות סכומים צפויים? תאריכים צפויים? /שוב הצחקתי אותך?

 

בקיצור תבוא בעוד שנה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

סליחה,קומה רביעית אני.

לא קיבלתי צפי מהקבלן אך אשאל בהקדם.

אופציות פעם בשנה,סביבות יוני מבשילות,מוכר מתי שבא לי. סביב ה40k.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...