Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל אתה לא מקבל את המשכנתא מהיועץ, אלא ישירות מהבנק. יכול להיות באמת שהבנק נותן לו מהצד בקשיש בשביל שהוא יביא אותך אליו, אבל במקרה שלי לפחות של המחזור משכנתא זה מבחן פשוט שבו אני משווה את התנאים שיש לי כיום לתנאים החדשים שהיועץ השיג לי בבנק.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוא נניח לרגע שהריבית שיש לך לפני המיחזור היא 5%

 

בוא נניח לרגע שהיועץ השיג לך ריבית של 4%

 

אתה מה זה מבסוט

 

אבל מה תגיד אם יסתבר לך לפתע שניתן לקבל ריבית של 3%

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

ישה היקר, רכשתי ב-4 השנים האחרונות דירה ובית חדשים. נפגשתי עם עשרות קבלנים ונהלתי לא מעט משאים ומתנים. תאמין לי שאני מכיר את ה"נורמה" בשוק.

 

כאשר מדובר בפרויקט ללא ליווי בנקאי אתה צודק ויש סיכוי גבוה שתאלץ להוסיף כסף. כאשר יש ליווי בנקאי הסיכוי הזה גם קיים אך הוא נמוך יותר.

 

בובי, פריים וקבועה הם מסלולי ה"מיינסטרים". היועצים לקחים אותך למסלולים של ריבית משתנה כל x שנים, צמודי מדד וכו' כדי להראות כרגע החזרים נמוכים אבל לא מעדכנים לרוב שההחזר יגדל בעתיד כי הלקוח לא שואל (הרי כבר הגענו למסקנה שהוא לא מבין).

אם כבר שואלים אז התשובה היא ממחזרים (קרי, תבואו אליי שוב).

 

לגבי קבלת ייעוץ מהבנק, לרוב אלה לא יותר גרועים מהיועצים. זה ברור לך שהם לטובת הבנק ולא לטובתך. אבל מהם אנינלא מצפה לכלום כי הם בסך הכל סוגני מכירות עם עניבה.

עריכה אחרונה על ידי redroze

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם (נערך)
אבל אתה לא מקבל את המשכנתא מהיועץ, אלא ישירות מהבנק. יכול להיות באמת שהבנק נותן לו מהצד בקשיש בשביל שהוא יביא אותך אליו, אבל במקרה שלי לפחות של המחזור משכנתא זה מבחן פשוט שבו אני משווה את התנאים שיש לי כיום לתנאים החדשים שהיועץ השיג לי בבנק.

חבוב,

ההשוואה שלך *לא* נכונה.

ההשוואה אמורה להיות: ההצעה שהיועץ השיג מהבנק, מול ההצעה שאתה השגת (או פלוני, עם תנאי הלוואה דומים, השיג).

רק אז אפשר לדעת כמה רווח נזיל נוצר מהשימוש ביועץ - אם בכלל* - ואז כשלוקחים בחשבון את ה"כאב ראש"** שהוא חסך לך להבין האם הוא הצדיק את שכרו.

 

(*) אני מכיר מקרים בהם היועץ סיפק הצעה *גרועה* יותר ממה שהאדם השיג לבד. מקרים אמיתיים.

(**) מקח ריביות עם הבנקים זה לא כזה ביג דיל, במיוחד עבור משכנתא סטנדרטית. אם הייתי אומר לך שעבור אותה משכנתא הויתור על ההליך הזה יעל לך 300 ש"ח, או 4000 ש"ח, אני מניח שההחלטה שלך האם לוותר היתה משתנה בהתאם.

 

מה שקצת חורה לי, זה שאנשים גם לא מבינים איך להתנהל נכון, וגם ממליצים לאחרים לעשות זאת. וזה - חבל. ההפסד הוא של שני הצדדים.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לגבי ביטוח משכנתא,

אם אני מבוטח דרך העבודה בביטוח חיים שסכומו גבוהה מסכום המשכנתא,אני יכול להשתמש בו?

האם חובה לעשות ביטוח מבנה?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ביטוח חיים

 

מה שמכסה הביטוח של המשכנתא הוא שבמקרה של פטירתו של אחד מבני הזוג, הביטוח משלם את המשכנתא ובן הזוג הנשאר, נשאר עם הנכס נקי ממשכנתא.

 

ביטוח חיים שיש לך במסגרת העבודה / פרטי בא לתת כסף לבן הזוג שנשאר שיהיה לו ולצאצאים מה לאכול.

 

כי את הקרמיקה קשה לאכול.

 

לכן לא לחפש קומבינות ולעשות את שניהם., כי כל אחד מהם בא לכסות על צורך שונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה כוח הסבר מדהים יש לך,

אפילו לא צריך לשכנע[emoji1]

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מקפיץ,

הבנקאי אמר לי שאני לא יכול לחתום על משכנתא לפני ששילמתי לקבלן את כל ההון העצמי שלי.

את הכסף של הבנק אצטרך רק לשני תשלומים אחרונים שזה לפחות עוד שנה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

הגיוני,

לא בטוח שזה המצב בכל הבנקים.

 

[אני קניתי דירה יד2 והמשכנתא הייתה תשלום 2/4, כאשר הראשון היה 20% אבל יכל להיות גם 10% לדרישתו של הבנק].

משכנתא זה קל

פורסם

בד"כ זה תלוי באחוז המימון העצמי שלך, אם האחוז מאוד גבוה ייתכן שהבנק יבוא לקראתך.

אציין כי לי, עם אחוז מימון עצמי די גבוה, הבנק לא היה מוכן שלא להיות האחרון בשרשרת התשלומים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אחוז מימון שלי הוא 74% הון עצמי,

26% משכנתא.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

האם להתעקש להתחיל לשלם על המשכנתא? אני מפחד שהריביות ימשיכו להעלות עוד ועוד.

או לשים כסף בצד עד לרגע שבאמת נצטרך משכנתא ואז לקחת פחות משכנתא?

 

הריבית העדכנית שמציעים לי היא:

200K למשך 8 שנים במסלול קל"צ-2.45%.

100K פריים למשך 15 שנה-מינוס 0.6%.

או

200K למשך 7 שנים במסלול קל"צ-2.24%.

100K פריים למשך 15 שנה-מינוס 0.6%.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...