Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

 

אני מעוניין לקנות חומר הגנה ושמירה על הדאשבורד , ושיתן מראה טבעי, עד היום אני משתמש ב Poorboys Natural Look

ואני מחפש עכשיו חומר אחר.

מה הייתם ממליצים לי לרכוש מאתר cleanyourcar

 

http://www.cleanyourcar.co.uk/interior/plastic-and-trim-dressings/cat_111.html

 

מהמבחר שיש להם מה הכי מומלץ?

תודה

קשה באימונים קל בים

פורסם

אני משתמש בחומר של מגווירס,ומרוצה,תבדוק שמשתלם לך להזמין משם,כי המשלוח די מייקר את העסק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני אזמין עוד כמה מוצרים אז המשלוח יתקזז

על הכוונת carpro reload CarPro Eraser

וחומר לדאשבורד

קשה באימונים קל בים

פורסם

לא הכי משתלם להזמין מחול, אבל כמובן שזה תלוי במה אתה מזמין.

יש להם גם כמה מוצרים לבדים במחירים משתלמים, כמו זה -

http://www.cleanyourcar.co.uk/interior/gtechniq-i1-smart-fabric/prod_1094.html

וזה גם 100מל אז המשלוח לא יקר.

 

באמת גם משתלם להזמין מהם את הRELOAD, אולי גם IRON X אם אתה צריך.

פורסם

Iron x כבר יש

הקישור שנתת זה להגנה על ריפודים, זה פחות מעניין אותי

מתן מהפורום עשה לי ניקיון לפני כמה חודשים

קשה באימונים קל בים

פורסם

סהכ חומר הגנה מהשמש על הפלסטיקה של הדאשבורד

ושלא יהיה מבריק, שיהיה בעל מראה טבעי

קשה באימונים קל בים

פורסם

אני משתמש ב INNER CLEAN של כמיקל גייז גם בבמוו 2011 וגם בהונדה 1998 שבבעלותיעל הדשבורד ושאר חלקי הפלסטיק ברכב כבר מעל שנתיים

מרוצה מהתוצאות

מנקה טוב, לא משאיר סימנים וגם סוג של אנטיסטטי שלא מושך אבק

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ממליץ על החומר של מגוריס קל לישום נותן תוצאה טובה 50 שקל כולה והוא גם טוב לחוץ של הרכב .

יש לי גם את הנטורל שיין של cg אבל אין לי עצבים לשים כל פעם טיפה 2 על ספוג ולעבור על כל הרכב .

פורסם

הנטורל שיין עושה אצלי עבודה יפה על הפלסטיקים החיצוניים.

 

דווקא היישום לאעמי דיי פשוט. מורח קצת חומר על המשטח ומעביר ספוג.

פורסם

אסף,רוצה לנסות???

תבוא אלי ותינסה ללא תשלום.

אני מישתמש בSCHOLL CONCEPTS

לדשבורד,לפלסטיקים אפילו לעור בפיניש מט

שומר מצויין,נותן פיניש מט ומאד חיסכוני,

למשל לדלת אולך 3 טיפות על אפליקטור

אומנם חברת פרימיום אבל עולה 35ש

ויספיק לך לשנים אם לא יותר,מחזיק

כמה חודשים ללא חידוש,PURPLE

אני מפ"ת.10660311_814136118617746_41295941092696853_n.jpg

פורסם (נערך)

אני מאוד הופתעתי לטובה מהgtechniq c6, יששמתי שכבה אחת לפני כחצי שנה ונראה כאילו לא אצטרך ליישם בשנית לפחות עוד חודשיים.

כעיקרון, אחרי היישום, קשה מאוד להגיד אם בכלל יששמת אותו.

אני יודע שהחומר עדיין שם רק בגלל שאני זוכר אזור ספציפי ברכב, שבו הפלסטיק היה דהוי טיפה/חסר חיים.

 

לפני היישום, ניקיתי עם apc של gtechniq w2.

 

ממליץ בחום.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

לא יצא לי להשתמש ב-C6, אבל כן יצא ב-perl. אומנם לא על הדשבורד, אלא על צמיגים. מוצר פנטסטי. אני מחכה שיעבור מספיק זמן, בישביל לתת חוות דעת מלאה, אבל זה כבר נראה טוב. כאשר אתפנה לניקיון פנימי איישם גם על הפלסטיקה. להזכירך, על ה-perl רשום שמחזיק עד 3 חודשים. בנתיים אני סוגר שבוע רבעי איתו על הצמיגים.

רכשתי ב-PDR Plus.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

×
×
  • תוכן חדש...