Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בהוצאת לוח שעונים החוצה, טויוטה קורלה 2001


klasa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב :)

 

נתקלתי בבעיה בפירוק הלוח שעונים

נשרפה לי מנורה כנראה T10

מדובר בקורולה 2001 וחלק ממש קטן מהלוח לא מאיר אור

 

עכשיו שפירקתי את השני הברגים העליונים בחלק הפלסטי נתקלתי בבעיה

 

נורה תקועה עם קונוס

כנראה שהתקינו את ההאזעקה החליטו להשחיל אותה פנימה

והנורה אמורה לצאת רק מבחוץ

הבעיה שהמנורה לא יוצאת כנראה החוט קצר מדי או יש לולאה קונקטור מתחת לחיפוי הגה

 

 

11059251_1027165367312487_682352562606203637_n.jpg

 

 

11008525_1027164907312533_8689330478195169800_n.jpg

 

 

רציתי היום לפרק את החיפוי למטה ונתקלתי בבעיה קטנה

עדיין לא הוצאתי את הברגים פשוט עלה לי בראש שאני יתקע בקטע הזה

 

הכבל של המכסה מנוע

יש מדריך איך לפתוח אותו?..

צריך מברג ? אצבע ? איך אני משחרר את החוט ?.

והאם לא תהיה לי בעיה להחזיר אותה?

 

12744222_1232643586764663_7265538087103999752_n.jpg12741861_1232643706764651_4605558912369433045_n.jpg

7699_1232643753431313_7394274058567164311_n.jpg

 

 

כשפתחתי את המכסה פיוזים

 

הזה

2001-toyota-corolla-littleton-co-i2300313952403630985-9.jpg

 

מצאתי את החוט אבל הוא תקוע וקשה להגיע אליו וממש מתוח מאיפשהו (שני חוטים אדום ושחור)

בקיצור איך אני פותח את החרא הזה ?.

אם יש סרטון אני אשמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתדרתי בסוף :)

לא מאמין שהצלחתי לעשות את זה

 

הכבל עצמו אמור לקבל חצי סיבוב ולהתנתק עבודה לא כזאת קלה רק בכדי להחליף נורה שרופה אבל תם ונשלם

 

לגבי הנורה משכתי כמה שיכולתי והחוט התארך בערך ב 15 ס"מ ככה שהצלחתי להוציא את הפלסטיק שמסביב ללוח שעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם יש לי את הדגם הקודם , אבל תמיד אמרו לי לא לגעת בלוח שעונים ברכב הזה.

 

אני כבר שנים נוסע עם מד סל"ד שמואר רק בחצי. לא שווה להתעסק עם הלוח שעונים בשביל זה.

 

בכל מקרה, שמח שהצלחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם יש לי את הדגם הקודם , אבל תמיד אמרו לי לא לגעת בלוח שעונים ברכב הזה.

 

אני כבר שנים נוסע עם מד סל"ד שמואר רק בחצי. לא שווה להתעסק עם הלוח שעונים בשביל זה.

 

בכל מקרה, שמח שהצלחת.

 

 

לדגם שלך אני קורא הדגם עם העיניים של אוזיל :D

 

הפירוק של הלוח שעונים ממש פשוט , מה שסיבך אותי פה זאת הנורת קונוס הזאת היה חבל לוותר עליה

יצא לי כמה פעמים לפרק חלקים מהרכב הזה

אם זה הידית דלת הפנימית שנשברה , הדבקתי עם אפוקסי

אם זה רמקול שנשרף ופירקתי את הדלת

אני אוהב להתעסק עם השטויות האלו :D

עכשיו גם אני אתחיל לעשות טיפולים לבד לרכב

למדתי הרבה בזכות האנשים פה בפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ישבתי עם איזה בחורה והפרונט של הרכב היה מולנו , נשבע לך שהיא התחילה להילחץ מהפנסים.

 

לי לקח הרבה זמן להתרגל אליהם , בסופו של דבר זה מגיע מיפן , ארץ מדהימה ומפחידה.

 

ושוב , אני לא הייתי לוקח סיכון לפתוח לוח שעונים בשביל משהו קטן יחסית. אם כל הלוח שעונים הפסיק להאיר זה משהו אחר, אבל יש שם כל כך הרבה דברים חשובים בשילוב של חשמלאים לא הכי מוצלחים (מבלי להעליב ולפגוע באף אחד) יכול להיות מתכון לאסון.

 

בכל אופן , הרכבים האלו מאוד נוחים לעבודה ומתפרקים בקלות.

 

חסרון כשרוצים להחליף תושבות גיר , צריך לפרק גשר. מעניין אם ברכב שלך יש גם גשר תחתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ישבתי עם איזה בחורה והפרונט של הרכב היה מולנו , נשבע לך שהיא התחילה להילחץ מהפנסים.

 

לי לקח הרבה זמן להתרגל אליהם , בסופו של דבר זה מגיע מיפן , ארץ מדהימה ומפחידה.

 

ושוב , אני לא הייתי לוקח סיכון לפתוח לוח שעונים בשביל משהו קטן יחסית. אם כל הלוח שעונים הפסיק להאיר זה משהו אחר, אבל יש שם כל כך הרבה דברים חשובים בשילוב של חשמלאים לא הכי מוצלחים (מבלי להעליב ולפגוע באף אחד) יכול להיות מתכון לאסון.

 

בכל אופן , הרכבים האלו מאוד נוחים לעבודה ומתפרקים בקלות.

 

חסרון כשרוצים להחליף תושבות גיר , צריך לפרק גשר. מעניין אם ברכב שלך יש גם גשר תחתון.

 

 

הפעם האחרונה שהתעסקתי עם הרכב ושגרמתי לנזק יחסית קטן :D

היה כהחלפתי רמקול קדמי ליד הנהג , שמשום מה הרמקול הפך להיות סאב :D

אחרי כל הפירוק וההרכבה , החלונות חשמל פשוט הפסיקו לפעול לא לעלות ולא לרדת

קצת נלחצתי מהמצב לא אשקר , בדקתי פיוזים עם מולטימטר ראיתי שדווקא הכל בסדר

כשהלכתי לבחור שמתעסק עם מערכות הוא בדק עם טסטר פיוזים וגילה שפיוז 30 אמפר ורוד

נפטר

images.jpg

 

אני לא יודע איך לבדוק פיוזים כאלו :D , רק את הרגילים ככה שדילגתי עליהם , עכשיו למדתי :)

 

קניתי את הפיוז ב 15 שקל והחלפתי והכל חזר לתפעל כמו שצריך :)

 

היום קיבלתי מאריך לפלאגים ככה שאני כבר מוכן לטיפול הראשון שאני הולך לבצע בקרוב

הרכב בבעלותי חמש שנים והאמינות יוצאת מן הכלל !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה. אחד הדברים שהרסו לי במקצוע זה חוסר ביטחון.

 

 

דרך אגב, לחבר שלי יש את גרסת סאן והאיזור של המהירות שרוף לו מעט. לי יש את הדגם הכי מאובזר או כמעט הכי מאובזר ושרוף לי\דהוי חצי מהאור של הסל"ד. ואצלך גם. מסתבר שטויוטה משתמשת בחר* נורה.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אושריקו , אני באמת חושב שלא צריך לפחד / להסס להוציא את הלוח שעונים , זה ממש פשוט ואין איפה לטעות .

היה לי את הדגם כמו שלך בדיוק ("עיניים של אוזיל" חחח) ובמקרה והתאורה לא הייתה שרופה אלא חלשה . החלפתי את הנורות והשינוי היה תענוג .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איסה נורה הולכת שם? טי 10?

 

יש גם נורות t10 וגם נורות יותר דקות

אצלי במקרה היום הלכה הנורה הדקה יותר

http://www.ipdusa.com/uploads/images_products_slideshow/fullsize_13071.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איסה נורה הולכת שם? טי 10?

 

כן , יש שם גם T10 וגם T5 .

לפי מה שאני זוכר , ה-T10 הוא לתאורה הכללית של הלוח וה-T5 זה בשביל נורות ספציפיות (כרית אויר / נורת מנוע וכו' ...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...