Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיקון ג'אנט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אתמול שמתי לב לעיקום קטן בג'אנט (מגנזיום) למרות שלא זכורה לי מכה ממדרכה או משהו.

יש פה למישהו איש מקצוע להמליץ עליו באיזור חיפה ?

וגם האם יכול להיות שמדובר בפגם בחישוק ? עדין מידי או משהו .. ? מדובר על רכב יחסית חדש

פורסם

מדובר בג'אנט סיני שהרכיבו על האיביזה שלך על ידי היבואן (בטח מכרו לך לוקש שהוא מקורי) בהזדמנות זאת לא הייתי מנסה לתקן אלא מחליף לג'אנט איכותי של momo - נגיד דגם revange עלותו כ2200 ש"ח , יש לי ג'אנטים כמו שלך וחבר לקח איביזה עם חעשוקי פלדה והחליף עצמאית לחישוקים קלים של momo, נראה מדהים ורואים את ההבדל באיכות (גם ויזואלית וגם בנסיעה)

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם (נערך)

2200 לרביעייה ?

עדיין כרגע קצת כבד למרות שהם נראים מדהימים בתמונות, חוץ מזה האיביזה רחוקה מלהיות רכב עם ביצועים ואני בטח לא עושה איתה משהו מיוחד אבל אולי בעתיד (בגלל שהם ממש יפים :))

כרגע אני מעוניין לתקן את הקיים.

ד"א יכול להיות שמכה כזאת נגרמה מבור בכביש ? הצמיג נשאר תקין לגמרי והרכב לא מחווה על בעיה בלחץ האוויר .. בנוסף ככל הנראה אין נזק ישיר לחישוק כמו חריטות\שריטות אופייניות למכה ממדרכה.

עריכה אחרונה על ידי Yotam-C
פורסם

בוודאות זה נגרם מבור/מדרגה בכביש. ניתן לראות גם סימן "צביטה" על דופן הצמיג, הייתי ממליץ לבדוק אותו טוב בזמן הפירוק.

אישית אני לא מכיר מקומות שמתקנים בהם חישוקים, מחיפוש מהיר בגוגל מצאתי משהו- http://www.yo-el.co.il/

 

במקומך הייתי מתקשר לשאול לגבי סדר גודל של מחיר. במקביל בודק כמה עולה ג'אנט חדש זהה, ומשווה.

אם ההפרש לא גדול עדיף חדש- תיקון, איכותי ככל שיהיה, יחליש עוד יותר את הג'אנט שכבר חטף.

פורסם
מדובר בג'אנט סיני שהרכיבו על האיביזה שלך על ידי היבואן (בטח מכרו לך לוקש שהוא מקורי) בהזדמנות זאת לא הייתי מנסה לתקן אלא מחליף לג'אנט איכותי של momo - נגיד דגם revange עלותו כ2200 ש"ח , יש לי ג'אנטים כמו שלך וחבר לקח איביזה עם חעשוקי פלדה והחליף עצמאית לחישוקים קלים של momo, נראה מדהים ורואים את ההבדל באיכות (גם ויזואלית וגם בנסיעה)

איך יודעים שזה ג'אנט סיני? בגללל שהצורה שלו אינה תואמת לצורות המוכרות?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אתה מוזמן להגיע אלי לעסק לראות כמה גאנטים "מקוריים" ומותגי על שהתעקמו בגלל בורות בכביש או מדרכות.., זה דבר שקורה ולא יעזור פה מקורי או לא מקורי

 

לגבי פותח השרשור תבדוק עלויות של גאנט 1 חדש ותשווה ביחס לתיקון אצל בעל מקצוע בעל ניסיון (בפתח תקווה יש אחד מומלץ בשם אייבי יישור גאנטים )

פורסם

זה ג'אנט סיני בוודאות, יש עליו תקנים שוואגיות לא משתמשות בהם (כמו jwl) כמו כן ג'אנט מקורי עולה מעל 3500 שח ליחידה, ולא 1600 שח לסט, ניסיתי להשיג ג'אנט בודד כזה מצ'מפיון (בשביל הספייר) ואמרו לי שמוכרים רק סטים במחיר 2500 שח לסט (מחיר הזוי לג'אנט סיני).

בכל מקרה תעדכן אם הצלחת לתקן , אם לא אשמח לרכוש ממך את 3 האחרים במידה ותקנה סט חדש

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

אפשר לתקן, בטח

העלות בין 400 ל 600 שקל בהערכה זהירה

ממני ביקשו יותר במקרה דומה

תכלס עדיף חדש . סט של רביעיה סינית אפשר להשיג סביב 1400

שווה, שיקול שלך. תכלס חוץ מבמקרים קיצוניים אין הבדל מבחינת הרגשה, אולי יופי

פורסם

תודה לכולם על העזרה.

הג'אנט תוקן בעלות של 200 ש"ח (במוסך "נחלה" מול לב המפרץ), ניראה טוב עכשיו למרות שאני חושש מאוד עכשיו (בדרך לעבודה יש כביש משובש מאוד ששם זה כנראה קרה).

מקווה בעתיד להביא רביעייה נורמלית.

פורסם

או שתתהפך לפני

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מה פטיש?

יש מכונה מיוחדת בנוסף לחימום של הג'אנט, שמחזירה לו את הצורה בלי לדפוק.

אם השתמשו בפטיש הייתי מחליף את הג'אנט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...