Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא בקיץ לרוב צריכת הדלק עולה עקב שימוש תדיר במזגן.

אם אתה נוסע עם מזגן (מדחס דלוק, לא רק מפוח) גם בחורף אז לא אמור להיות שינוי משמעותי..

אם אתה מרבה לסוע במהירויות גבוהות אז בחורף התנגדות האויר גדלה מעט מה שעשוי להשפיע על צריכת הדלק,

כנ"ל אם אתה מרבה לסוע נסיעות קצרות כי לוקח למנוע מעט יותר זמן להגיע לטמפרטורת עבודה

יום טוב גם לך

פורסם

נוסע עם מזגן דולק על חום לרוב הנסיעות זה בפקקים לרוב עם נסיעות קצרות עירוניות בעיקר נגיד היה לי צריכה של 550 קילומטר לטנק עכשיו הצריכה 470 480

פורסם

כתבה נחמדה אבל לא רללונטית לאקלים כמו שלנו, שבו החורף זה קיץ במדינות צפוניות אליה מתכוונת הכתבה.

במצב הרגיל בחורף תמיד תציג תוצאות טובות יותר של תצרוכת דלק בגלל השימוש התכוף פחות במזגן וזה הפקטור המרכזי.

פורסם

נכון שהכתבה רלוונטית יותר למדינות בעלות חורף קר יותר באופן משמעותי (מדברים על הפרש בתצרוכת של 12% השוואה בין טמפ' של 25 מעלות צלסיוס למינוס 6), אבל היא עדין מציגה את המשתנים שעשויים להשפיע על צריכת הדלק לרעה, גם באקלים בארץ ובעיקר בנסיעות קצרות כפי שפותה"ש מתאר.

 

בכל אופן, באמת אין טעם להפעיל את מדחס המזגן בשביל לחמם את הרכב, אם כי השימוש בו יכול להיעשות על מנת לזרז ייבוש של אדים על החלונות.

 

עדי (?) - Lower Gas Mileage הכוונה לפחות מרחק פר ליטר. כלומר עליה בצריכה.

פורסם (נערך)
מדברים על הפרש בתצרוכת של 12% השוואה בין טמפ' של 25 מעלות צלסיוס למינוס 6

תוסיף 11-13 מעלות לשני הצדדים וקיבלת את האקלים הישראלי.. בנסיעות מהירות שבהן התנגדות האויר היא הסיבה המהותית לשריפת דלק היחס בצריכת דלק נשמר. עד כמה המזגן מאזן את המשוואה קשה לומר.. בכל אופן כשהיה לי רכב ללא מזגן ונסעתי כל יום מהקריות לכרמיאל ההבדל בצריכה היה מורגש בחורף

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
נכון שהכתבה רלוונטית יותר למדינות בעלות חורף קר יותר באופן משמעותי (מדברים על הפרש בתצרוכת של 12% השוואה בין טמפ' של 25 מעלות צלסיוס למינוס 6), אבל היא עדין מציגה את המשתנים שעשויים להשפיע על צריכת הדלק לרעה, גם באקלים בארץ ובעיקר בנסיעות קצרות כפי שפותה"ש מתאר.

 

בכל אופן, באמת אין טעם להפעיל את מדחס המזגן בשביל לחמם את הרכב, אם כי השימוש בו יכול להיעשות על מנת לזרז ייבוש של אדים על החלונות.

 

עדי (?) - Lower Gas Mileage הכוונה לפחות מרחק פר ליטר. כלומר עליה בצריכה.

אני בטוח שיש לך ניסיון אישי עם תצרוכת דלק נהיגה בחורף מול קיץ..אז מה התוצאה?

פורסם

שאלה טובה.. היום אני עם דיזל ולא סטודנט תפרן שסופר כל ליטר.. לכן +- ליטר אני לא שם לב בצריכה..

עם אופנוע יש לי הרבה יותר נסיון ושם הצריכה הייתה חד משמעית עולה בחורף.. אבל שוב, המזגן באופנוע אצלי היה מקולקל רוב הזמן.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

אם הנורה או הכיתוב A/C On או כל סימול אחר שמסמל את הפעלת המזגן נדלק גם הוא, אז כן.

 

בהתאם לספר הרכב הזה, המדחס אכן נדלק (עמ' 112 של הקובץ) אבל האינדקציה לכך דווקא נשארת כבויה.

בעמ' 114 של הקובץ מצויין שניתן לכבות את המדחס ע"י לחיצה על כפתור ה-A/C כך שהאינדיקציה תדלק ואז תיכבה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...