Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת כבל RCA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הגיע הרגע שבו נחליף בשעה טובה את כל החיוט ברכב

כרגע יושב לי קיט התקנה 16G (לפי מה שאני זוכר זה 16 אבל כשהראתי למתקין מקצועי את הכבל מתח הוא אמר שזה 8G)

בכל מקרה זהו קיט זול שנועד רק כדי שהכל יעבוד

לפי המגבר (MB quart 500.1) נדרש אצלי ברכב מינימום 8G או אפילו 4G

אז החלטתי שאם אני כבר פותח חצי מהרכב כדי להעביר כבלים חדשים נתחדש גם בכבל RCA איכותי יותר ממה שמגיע בקיט התקנה הפשוט

אז ככה

אשמח בהתחלה לדעת איך אפשר לבדוק מה האובי של הכבל שלי

דבר שני אני רוצה לדעת מה עדיף להזמין כבל מתח 4G/8G מאיביי או מהארץ כבר (גם מבחינת איכות וגם מבחינת מחיר)

דבר שלישי כבל RCA

אשמח לקבל המלצות לכבל RCA מאיביי

התקציב הוא עד 65-70 שקל

אני רוצה משהו שיהיה יותר טוב מכבל פשוט שמגיע עם הקיט

הכבל יגיע למגבר מונובלוק כך שאני צריך אך ורק 2 ערוצים

פורסם

אני אישית ממליץ לגשת לכל חנות חשמל רגילה, ולקנות כבל נחושת 10 ממ"ר, מחיר של כ-7-9 שקלים למטר. הכבל הכי איכותי ועבה שתוכל לשים ברכב במחיר הזה לדעתי.

זה בדיוק מה שאני עשיתי, כבר שנתיים ויותר ללא תקלות, הכבל כמו חדש.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

+1

גם אצלי ה+ וה- שתיהם כבלים 16 ממ''ר נחושת

 

אולי הם לא צבעוניים ויפים כמו כבלים ממותגים אך עושים את העבודה מצויין

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אני עם כבל של רתכת ככבל מתח, גם בשני רכבים קודמים הייה אותו דבר. כבל 35 ממ"ר

לך יספיק 25 ממ"ר אולי אפילו 16. אבל הבדל במחיר לא כזה גדול ואם כבר אתה מחליף, תוספת של כמה גרושים לדעתי שווה.

לגבי RCA, במחיר הזה לא חושב ותקנה משהו סביר אפילו.

תנסה לראות RCA של :

knukonceptz, audio technica, stinger ,monster ,Fidelity Audio,Vampire ,Kimber ,Timbre, Blue Jeans

 

​PS אני חושב שכדי לנסות אולי לבדוק גם יש שניי. סה"כ יש כבלים בחו"ל ממש טובים, בעייה היא משלוח לרוב. לפעמים הוא עולה פי 2 מעלות הכבל עצמו.

 

עריכה אחרונה על ידי mefisto

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

כבל יקר לא בהכרח אומר שלא יהיה לך רעשים

 

אחרי שהיו אצלי כבלי RCA מקיטים שניקנו בארץ

בחלקם היה רעשים אחרי שמדדתי התנגדות ראיתי התנגדות די גבוהה מעל 5 OHM

מחוסר זמינות של כבלים וחוסר סבלנות ניסיתי ליצור כבלי DIY RCA בעצמי שעשויים מכבלי חשמל 2.5MM שעשיתי אותם TWISTED בעזרת מברגה

כמו בסרטון פה

הרעשים נעלמו וההתנגדות מינמלית

פורסם

אם כבר DIY, אז כבל מיקרופון.

אני גם רציתי לעשות RCA DIY להתקנה נוככים, אבל נתנו לי כבל טוב ואין לי טעם לזה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
אני עם כבל של רתכת ככבל מתח, גם בשני רכבים קודמים הייה אותו דבר. כבל 35 ממ"ר

לך יספיק 25 ממ"ר אולי אפילו 16. אבל הבדל במחיר לא כזה גדול ואם כבר אתה מחליף, תוספת של כמה גרושים לדעתי שווה.

לגבי RCA, במחיר הזה לא חושב ותקנה משהו סביר אפילו.

תנסה לראות RCA של :

knukonceptz, audio technica, stinger ,monster ,Fidelity Audio,Vampire ,Kimber ,Timbre, Blue Jeans

 

​PS אני חושב שכדי לנסות אולי לבדוק גם יש שניי. סה"כ יש כבלים בחו"ל ממש טובים, בעייה היא משלוח לרוב. לפעמים הוא עולה פי 2 מעלות הכבל עצמו.

 

כמה עלה בערך מטר כבל של 16 וכמה של 25 אם אתה זוכר ?

לגבי הRCA רוב הכבלים מגיעים ל120 שקל עם משלוח בערך

אני צריך משהו בסביבות ה60-70 שקל אם אתה מכיר אולי איזה משהו באיביי אשמח לקישור אפילו לא חייב איביי

ומה לגבי קנייה בארץ האם יהיה הבדל משמעותי ?

יש כבלים בארץ של חברות פחות איכותיות בטווח מחירים שציינתי האם הם באמת שווים משהו ?

ותודה על העזרה !!

פורסם
אם כבר DIY, אז כבל מיקרופון.

אני גם רציתי לעשות RCA DIY להתקנה נוככים, אבל נתנו לי כבל טוב ואין לי טעם לזה.

נכון חשבתי על זה

ובסופו של דבר עשינו לגיסי RCA עם כבל מיקרופון

עדיין לא שמעתי שום הבדל בין המכבלים(יכול להיות שבגלל שהמערכות שלנו די פשוטות TEMPO+HU 2750 ואצלי גם כן TEMPO+ HU 5750 ומגבר MASSIVE BX4)

פורסם

עלות אני ממש לא זוכר. קניתי 35 ממ"ר לפני כמה שנים טובות והוא משמש אותי כבר לרכב שלישי.

ישנו הבדר בין כבל חשמלי וכבל מיקרופון. אני לא יכנס להסברים של למה וכמה. יש היום מספיק מידע באינטרנט ומעמרים טובים של אנשים שמבינים הרבה יותר ממני בנושא.

דעתי, אם אתה כבר עושה, אז תעשה כמו שצריך בשביל לא לעשות זאת שוב.

 

אם אתה עושה כבל מזבל, מתקין אותו ומקבל רעשים, צריך לפרק אותו ולהתקין כבל אחר. זה זמן וכוח. עדיף פעם אחת לעשות כמו שצריך ולשכוח מזה.

IMHO

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...