Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לשאול למטרת הצביעה?

רכב ישן\חדש? לקראת מכירה, חידוש, סתם פדנט? צביעה באותו בצבע או שינוי צבע?

אולי תעלה תמונות של הרכב שיהיה אפשר לדעת על מה מדובר?

פורסם
אפשר לשאול למטרת הצביעה?

רכב ישן\חדש? לקראת מכירה, חידוש, סתם פדנט? צביעה באותו בצבע או שינוי צבע?

אולי תעלה תמונות של הרכב שיהיה אפשר לדעת על מה מדובר?

 

 

הרכב שנת 2005

אני רוצה לצבוע כי מפריע לי שנשרף לי הצבע בבגאז ומכות קטנות בטמבונים אני רוצה צביעה באותו הצבע

האם תמונות חשובות? כי אני רוצה לצבוע את כולו ולא רק חלקים ממנו

 

תודה רבה!

  • אחראי פורום
פורסם

בתקציב כזה ממש לא בעיה למצוא "בעל מקצוע". תהיה לך בעיה למצוא עבודה טובה בתקציב כזה.

אז או שאתה מאפשר לעצמך לקבל עבודה לא טובה על כל המשתמע מכך, או שאתה מכפיל את התקציב ועולה באיכות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תמונות יכולות לעזור לאנשים לעזור לך בצורה ספציפית יותר, לשיקולך.

 

בגדול, אם הייתי במקומך זה מה שהייתי עושה:

1. אם אני מתכוון להשאיר את הרכב אצלי לתקופה ארוכה הייתי צובע (כי לא נעים לסוע ברכב שנראה מוזנח) - אתה לא צריך צבע כללי לכל הרכב לפי מה שהבנתי, אז אני לא חושב שתהיה בעיה למצוא בעל מקצוע שיעשה עבודה לא רעה במחיר הנ"ל.

2. אם אתה מתכוון לצבוע את הרכב בקרוב, באופן אישי לא הייתי צובע. יש פשוט המון אנשים שלא מוכנים לגעת ברכב שעבר צביעה, מחשש שהוא עבר תאונה.

פורסם

אני מצטרף לדעתו של בן (?). אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב לעוד הרבה שנים - תצבע. אם לא - אז לא. גם בגלל החשש של הקונים וגם בגלל שלא תראה מזה כנראה הרבה (או בכלל לא) במעמד המכירה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור ובן אני מתכוון להחזיק את הרכב ולא למכור אותו לפחות לא בקרוב.

הצבע שלי נשרף בחלקים מהרכב והלכה התקלפה זה רכב של 10 שנים. אני עושה ווקס כל שלושה חודשים אבל כנראה שזה לא עזר כל כך

הבעיה היא שאני מחנה בשמש מלאה כל היום אין לי ברירה.

אני פשוט חייב לצבוע זה נראה נורא.

פורסם

אם כך, הייתי צובע.

אם תעלה תמונות יהיה קל יותר לתת לך כיוון..

הייתי ממליץ לך לצלם את הרכב לפני, בוידאו וציין שהצילום נעשה לפני צביעה ולציין תאריך.

פורסם

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
×
×
  • תוכן חדש...