Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, אז גם אני ניצלתי את הבלאק פריידיי והזמנתי כונן SSD.

איך מבצעים מעבר חלק של מערכת ההפעלה וכל מה שמותקן על הכונן הקיים ל SSD?

יש דרך קלה?

מעדיף להימנע מהתקנה מ 0.

תודה למומחים.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

יש תוכנות שמגיעות עם חלק מהכוננים שעושים MIGRATION מהכונן הישן לחדש. (תוודא שיש מספיק מקום)

בסמסונג זה בטוח קיים. ומגיע עם ה SSD.

אני מניח שיש תוכנות שעושות זאת גם ללא קשר לחברה של ה SSD.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

תכנס לאתר התמיכה של WD, בהורדות תהיה אפשרות של ACRONIS.

 

[אני אגב היום בדיוק עשיתי מעבר מלא ל SSD, רק שאני החלטתי לפרמט הכל. עכשיו בתהליכים של התקנה מחדש].

פורסם

נקוה למחשבה - במידה ואני לא טועה ניתן לעשות העתקה של כל הכונן לכונן חדש רק במידה והחדש בנפח גדול יותר. ככה אצלי לפחות זה היה לפני חודש בערך כשניסיתי לבצע את התהליך על SSD חדש.

 

רמז: זה לא עבד. התקנתי מחדש והעתקתי את כל המידע.

פורסם

אני משתמש ב-clonezilla, משכפל הכל.

 

אם הכונן החדש שווה בגודלו - אז אין בעיה.

אם הכונן החדש קטן יותר צריך להקטין את המחיצה.

אם הכונן החדש גדול יותר - אחרי ההעתקה יש להגדיל את המחיצה (דרך ה-Computer Managment).

 

 

אבי

----

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הדיסק הגיע. ביצעתי העתקה של המחיצה של מערכת ההפעלה מהישן לחדש בתוכנה של סמסונג שהגיעה עם הדיסק.

הכל הלך חלק והמחשב עושה בוט מה SSD. זמני התגובה השתפרו פלאים.

יש רק בעיה אחת, עכשיו מערכת ההפעלה מקפיצה לי כל הזמן הודעות שהווינדוס לא מקורי (ווינדוס 7).

למישהו יש במקרה את ה win loader?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...