Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי יונדאי סנטה פה 2.2ל דיזל מודל 2011 (מנוע 197 כ"ס).

במסגרת טיפול תקופתי לרכב (החלפת שמן ופילטרים) אני רוצה להחליף את פילטר הדיזל.

ממה שזכור לי מלפני שנים... בדיזל אסור שיכנס אוויר למערכת ההזרקה .

האם יש תהליך מסויים/פרוצדורה כשמחליפים פילטר ?

האם צריך לנקז אוויר מאיפה שהוא ?

ביוטיוב ראיתי סרטונים של santa-fe 2014 - אבל זה שונה ממה שיש ברכב שלי (מיקום וסוג הפילטר)

בסרטונים ממלאים את הפילטר בסולר וסוגרים את המכסה .

בנוסף אשמח לטיפים מה לעשות/לא לעשות.

 

תודה

פורסם

אהלן,

בדרך ככל בצמוד או על יד הפילטר תמצא לך מן פומפה או כרית (כמו של החיאות שמכניסים חמצן למחוסרי הכרה).

הדבר הזה בעצם היא משאבה ידנית.

לאחר שהחלפת את הפילטר תפמפם אותה, עד שיצא דלק מהצינור שיוצא מהטנק דלק לכיוון הפילטר.

לאחר שיצא שפריץ יפה של סולר, תחבר אותו חזרה.

תחזור לפמפם, וברגע שיוצא לך סולר מהפתח שמתחבר אליו הצינור מהפילטר למנוע (משאבת הזרקת לחץ גבוה) תסגור את הצינור, ותן עוד פמפום-שניים.

לאחר מכן תכניס מפתח ותסובב חצי סוויץ'. סגור סוויץ' , ותסובב עוד פעם לחצי וחזור חלילה.

לאחר 3-4 פעמים, תניע, אולי אולי בהנעה ראשונית היא תיהיה מעט יותר ארוכה מהרגיל אך אל תיבהל.

מאיפה אתה בארץ?, אשמח להשגיח עליך.

רועי

פורסם

תודה רועי !

אני מהוד השרון , עדיין מחכה לחלקים שיגיעו .

 

מתמונה ישנה שצילמתי , אני לא רואה את פומפה המדוברת , יכול להיות שיש פרוצדורה אחרת להוציא את האוויר?

 

מצורפות התמונות .

 

תודה

אהרון

filter_disel_2.jpg

filter_disel.jpg

פורסם

תמלא את הפילטר החדש בסולר ואז תבריג אותו למקומו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

בדגם הזה אין משאבת PRIME ידנית כמו שרועי מתאר.

פשוט ממלאים את הפילטר בסולר (כמו שכתב דיסקו), פותחים סויץ' פעמיים שלוש ומניעים.

במידה וקנית את הפילטר המקורי, ההוראות האלה אפילו מודפסות על הפילטר עצמו.

 

שים לב שיש לך כלי לאחוז את הפילטר על מנת להבריג אותו החוצה מהמכסה. כלי גנרי לפילטר שמן יעשה את העבודה.

אל תשכח לשמן את האטם לפני שאתה מבריג את החדש, ניתן לשמן עם סולר או עם שמן מנוע.

בחלק התחתון של הפילטר ישנו חיישן, זהירות הוא מפלסטיק.

תבריג אותו בזהירות החוצה. שמן גם את האטם שלו. אין צורך להבריג אותו ברבאק, הברג אותו בכח יד (ללא כלים). הפלסטיק הקוריאני הזה נוטה להפוך לפריך עם השנים.

 

סדר העבודה להתקנת החדש הוא:

הברג את החיישן בתחתית הפילטר (לאחר שימון אטם).

מזוג לפילטר סולר כמה שנכנס.

הברג את הפילטר למכסה (לאחר שימון אטם).

תחזיר הכל למקום (ברגים, צינורות).

פתח סויץ' מספר פעמים ללא הנעה (המשאבה החשמלית מייצרת לחץ לפני הפילטר).

תניע וסע לשלום.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

דיסקו תודה.

יגאל - תודה על ההסבר המפורט .

אין לי כלי מיוחד לאחוז את הפילטר , לפירוק אוכל להשתמש במלחציים שולחניות בעדינות (לתפוס את הפילטר הישן במלחציים ).

להבריג חזרה את הפילטר החדש מספיק בכוח יד ?

תודה

פורסם

יגאל ודיסקו, חידשתם לי תודה על התיקון, מקווה שזה יעזור למי שכן יש את המשאבה הזאת.

פוצינו, שלח לי הודעה, אשמח להשאיל לך את הכלי הדרוש ולעזור לך בההחלפה יש לי משיכה לדיזליות, רק בוא נמשיך בפרטי.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...