Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני מעוניין לרכוש צמיגים לרכב, הטסט קרוב מתמיד ;)

יש לי כמה אפשרויות טובות במחירים טובים תעזרו להחליט

 

Falken - 185/60R14 ZE914 82H TL לכל צמיג 265 ש''ח



Yokohoma - 185/60R14 82H AE01AX L ESPI לכל צמיג 266 ש''ח

Dunlop - 185/60R14 82H SPLM703 לכל צמיג 268 ש''ח

 

היו לי פאלקן ברכב הישן שלי סיאט איביזה 2000 והם היום מאוד נוחים אבל במחירים כאלה אני מעדיף אולי אנגלי? תעזרו להחליט

 

תודה!!

פורסם

אם אתה חושב שהדנלופ הם מתוצרת אנגליה, אתה טועה. מקורם אי שם במזרח הרחוק (אינדונזיה או משהו בסגנון).

ובכלל, התעלם מ"ארץ הייצור" כפי שמופיע באתר יד2צמיגים. אין קשר למציאות.

פורסם

זה כרטיס כמו גיפט קארד שטעון בתוכו בכסף ואתה יכול לקנות איתו ברשתות קבוצת FOX,

משמע חנויות FOX, אמריקן איגל, ללין, בילאבונג ועוד.

יש לנו פנצ'ריה בנתניה, אתה מבצע הזמנה דרך האתר או דרך הטלפון,

והצמיגים נשלחים עבורך לפנצ'ריה תוך יום עסקים.

אם יש לך עוד שאלות, בשמחה.

פורסם

לי ביו FALKEN912 ב- 2 הונדות והייתי מאוד מרוצה מהם. הם אמנם לא אוחזים כמו קונטיננטל אבל בהחלט אוחזים טוב.

אגב אם אתה חושב שדאנלופ מסטיח לך שקט אתה טועה. היה לי מקרה של צמיג DUNLOP חדש שהתפוצץ אחרי יומיים ואף אחד לא פיצה אותי או לקח אחריות. לא תמיד היקר ביותר הוא הטוב ביותר (ושילמתי עליהם יקר, זה היה בזמנו דגם sp sport 2000).

פורסם

בוקר טוב איתמר.

הפאלקן ZE-914 הינו דגם חדש וטוב יותר מהדגם הקודם, ה-912.

גם מבחינת תרכובת חומרים, גם מבחינת מבנה סוליה וגם מבחינת התיוג האירופאי שלהם.

בקיצור, מדובר בדגם משופר בהרבה מהדגם אליו אתה התייחסת.

פורסם (נערך)

כמובן שהדעת נותנת שהדגם החדש יהיה טוב יותר, אבל אם להיות הוגנים, אז אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה ואיך שיפרו בתרכובות ובמבנה הסוליה: מדובר על סודות הנדסיים שחברות הצמיגים שומרות לעצמן בקנאות שלא תבייש את השב"כ...

 

אנחנו יכולים להעריך את השיפור אמפירית בנהיגה, אבל לא ממש להבין מה עובד מאחוריו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...