Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבו לי את הרכב [יונדאי אקסנט 98]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקרונית אני לא יודע. התקשרתי לעיריה ואמרו שלא היו גרירות באזור שחניתי באותו היום. אני לא מאמין להם, גם כי האוטו נמצא סגור ללא סימני פריצה, וגם כי זה היה בפורים וחניתי ליד במה מרכזית (ברחוב כמובן, בכחול לבן, כמה דקות הליכה מהבית - לא משהו שאסור).

האוטו נמצא על ידי המשטרה שמצאו אותו סגור ומלא אבק מבחוץ, במפרץ חניה כחצי דקה הליכה מאיפה שחניתי (במקום שמעולם לא נסעתי ולכן לא חשבתי לבדוק שם). כשאני לקחתי את האוטו מחברת הגרירה, הוא בא עם מכה רצינית מקדימה ושריטות על הגלגלים :-( אבל הוא הניע (!) והיה במצב מכני כמו שעזבתי אותו, עם מיכל כמעט מלא כמו שהשארתי. לא יודע, קצת סיפור הזוי, אבל העיקר שהוא חזר אליי.

 

 

פורסם

יש איזה דרך לדעת אם הרכב נתפס במצלמות מהירות? במשטרה לא רוצים לבדוק לי את הנושא.

בדקתי בכביש 6 והוא לא עבר שם.

×
×
  • תוכן חדש...