Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Frankfurt IAA 2015 (תערוכת פרנקפורט עדכונים שוטפים)


Murzilka
שימו לב! השרשור הזה בן 3181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למבורגיני לא אפשרו להיכנס לרכבים שלהם, שזה מוזר כי פרארי, מזראטי, בנטלי, רולס רויס ובעצם כל היצרנים האחרים בתערוכה כן אפשרו.

 

אולי יש להם מה להסתיר, אולי סתם חשים את עצמם, לא יודע.

Your guess is as good as mine.

 

מוזר מאוד שיבואנים עם רכבים יקרים יותר אפילו הסכימו והם לא.

אולי היבואן המקומי אוטו איטליה הגיע גם למתחם למבורגיני בפרנקפורט? ;)

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רק שלא היבואנים הם אלה שמציגים אלא היצרנים.

 

אני יודע... פשוט השוויתי את זה לתערוכה המפוארת שיש לנו כאן בארץ ובה המציג שלא הרשה להיכנס לרכביו זה אוטו איטליה..

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, איזה יופי! כ"כ כיף להסתכל ולהתפעם, בהחלט אין מה להשוות לארץ. יפות אחת-אחת.

 

 

אה, וגם המכוניות לא רעות :wink:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכניקה של הרגשות הוא הסלוגן שנבחר לסמן את לידתה מחדש של אלפא רומאו. הסנונית הראשונה של התהליך האדיר שמתרחש בעיקר (כרגע) מאחורי הקלעים אצל היצרן האיטלקי. המטרה: 400,000 יחידות בשנה, האמצעים: כ-5 מיליארד יורו, הדרך: דגמים חדשים לחלוטין ומיצוב מחדש של המותג.

IMG_1599.jpg

אם בשנים האחרונות אלפא הסתמכה על בסיס טכני אשר הגיע מפיאט וקשת דגמים הנעה בין מתחרות לב.מ.וו סדרה 1 (147, ג'ולייטה), סדרה 3 (156, 159) ואפילו דגמים שפזלו עוד יותר למטה (מיטו), כעת זה הולך להשתנות ובגדול. אלפא רוצה לטפס מעלה בשרשרת המזון של יצרני הרכב במטרה להתמקם מול ב.מ.וו, מרצדס ואאודי. מאחורי המטרה הזו עומדת תוכנית גדולה; אנחנו נתמקד כעת בביטוי הראשוני שלה: אלפא רומאו ג'וליה.

IMG_1575.jpg

IMG_1155.jpg

 

הג'וליה היא המחליפה של ה-159, מקבילה לסדרה 3 והיא מגיעה באיחור איטלקי (לא) אופנתי. הרכב נחשף לראשונה לפני כמה חודשים באירוע סגור בארזה (Arese), מילאנו. כעת, בתערוכת פרנקפורט 2015 הג'וליה מוצגת לראשונה לציבור. הרכב פותח בזמן שיא של 2.5 שנים ולכן אין זה מפתיע שטרם נחשף קו הדגמים המלא של הג'וליה אלא רק גרסת הקיצון המכונה תלתן. הפעם התווספו עוד כמה גוונים לאדום והלבן אשר הופיעו ב24.6: לבן, אדום, כחול, אפור ושחור.

DSC_0258.jpg

IMG_2405.jpg

IMG_1590.jpg

IMG_1275.jpg

DSC_0044.jpg

 

אומר זאת ישר, לדעתי הג'וליה יפה בתמונות, אך אלו אינן מצליחות להעביר את מלוא העומק והתחכום העיצובי של הג'וליה. כשראיתי אותה בתמונות התייחסתי בחשדנות, כאשר צפיתי בכמה סרטונים העיצוב שלה התחיל להתחבב עליי יותר, אבל כשסוף סוף יצא לי לראות אותה במציאות הגעתי למסקנה שהג'וליה נראית מעולה. שכחו מכל החפירות על "דומה למאזדה/ב.מ.וו/הוסף יצרן רכב אקראי", היא לא.

DSC_0261.jpg

 

עיצוב זה טוב ויפה, אך הג'וליה היא לא רק פנים יפות. במסגרת החשיפה לציבור הרחב בפרנקפורט 2015 נחשפו עוד כמה פרטים טכניים על גרסת התלתן. לגבי יתר הגרסאות אלפא עדיין שומרים על זכות השתיקה. חשיפה מלאה, יחד עם מתיחת פנים למיטו וג'ולייטה, צפויה להיות בתערוכת ג'נבה 2016 (מרץ).

 

אם כך, מה ידוע לנו על הג'וליה תלתן?

 

המנוע פותח בהנהגת מהנדסי פרארי אשר הועברו מתפקידם לצורך כך. מדובר על יחידה חדשה לחלוטין בנפח 2.9 ל' ובתצורת V עם 6 ציל' ושני מגדשי טורבו. בגרסת התלתן המנוע הזה מייצר מומנט מקסימלי של 61 קג"מ ומפיק 510 כ"ס, פליטת המזהמים לעומת זאת היא רק 198 גרם CO2 לקילומטר. משקל הרכב צפוי להיות באיזור ה-1,500 ק"ג. אלפא מצהירים על יחס הספק/משקל של 2.99 ק"ג - מועדון מאוד אקסקלוסיבי ולא רק בסגמנט ה-sports sedan. מקדם הגרר נמוך בצורה מפתיעה והינו 0.25cx. הביצועים בקו ישר: 0-100 תוך 3.9 שניות בגרסה הידנית, מהירות מירבית של 307 קמ"ש. אגב, מהנדסי אלפא טוענים שאין השהיית טורבו כלל.

IMG_1261.jpg

 

הג'וליה מבוססת על פלטפורמת הנעה אחורית חדשה לחלוטין ובעלת חלוקת משקל מושלמת של 50:50. גרסת התלתן מצויידת בהנעה אחורית בלבד, הנעה כפולה תהיה זמינה בהמשך אך לא בגרסת התלתן. התלתן תהיה זמינה עם גיר ידני או אוט' (השמועות מדברות על דו מצמדי רב דיסקי רטוב בעל שבעה יחסי העברה קדמיים). דיפרנציאל מוגבל החלקה מנוהל מחשב, בעל מצמד לכל גלגל, מסייע להוריד את הכח לכביש. המתלים אקטיביים (Alfalink) והינם בעלי מבנה עצמות עצה כפולות יחודי מלפנים אשר מאפשר את מירב שטח המגע בין הצמיג לכביש. הדבר מושג ע"י מניעת הזווית שמקבל הגלגל בעת הפניית ההגה. לטענת אלפא ההיגוי יהיה הישיר והמהיר בקטגוריה. מאחור נמצא מתלה רב חיבורי בעל 4 וחצי זרועות (כך אלפא).

 

הבלמים קרבון-קרמיים ומנוהלים ע"י מה שנקרא "Integrated Brake System", כלומר Brake by wire. לטענת מהנדסי אלפא זה מאפשר לשלוט על חדות התגובה של דוושת הבלם (דרך המחשב) ולמנוע לחלוטין רעידות בעת בלימות חזקות (ABS). מרחק העצירה ממהירות 100 קמ"ש: 32 מטרים (!) - בשביל הפרופורציה, פרארי 458 עשתה זאת ב-32.5 מטרים.

IMG_1608.jpg

IMG_1579.jpg

 

עוד פריט מעניין הוא ה-Active Aero Splitter. זהו ספוילר קדמי הממוקם בתחתית הפגוש הקדמי והוא נשלט מחשב, תפקידו להגדיל את כח ההצמדה כאשר הדבר נדרש. הוא פעיל בין 80 קמ"ש (מתחת למהירות זו אין בו צורך) ועד 250 קמ"ש (הנחת העבודה של אלפא היא שמעל למהירות זו התנועה הינה בקו ישר או קרוב לכך).

IMG_1605.jpg

 

זה לא נגמר שם. כל העסק הזה נשלט ע"י מערכת יחודית בשם Chassis Domain Control או בקיצור CDC. המחשב של ה-CDC מקבל בזמן אמת נתונים משלל המערכות והחיישנים והוא בתורו מעביר את הפקודות הנחוצות לשלל המערכות האלקטרוניות (מתלים, דיפרנציאל, בלמים, בקרת משיכה ואחיזה, ספליטר קדמי ועוד) לצורך השגת הביצועים המיטביים והנאה מירבית.

 

אחד הביטויים המעשיים לכל ההשקעה הטכנולוגית האדירה הזו הוא זמן ההקפה סביב מסלול הנורבורגרינג המוכר: 7:39, שהם 13 שניות מהר יותר מהנמסיס מבית ב.מ.וו (M3/M4) ומעוד כמה רכבים (פירוט בתמונה מתחת).

12036673_1627400397508763_3291868093186755627_n.jpg

 

יש למה לצפות...

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על הסיקורים מהשטח! ממש נותן לנו הצצה מוחשית ומידע מעניין. אל תשכחו כמובן מכוניות עממיות (מי אמר סוזוקי בלנו? ), ואופנועים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטאבלט הזה באמצע הרכב פשוט דוחה.

 

זה כאילו ירדו מכל ניסיון לעצב את זה, פשוט הלכו למרתפי האלקטרוניקה לקחו אחד מזגן מטפטף וסטוק של אייפדים במבצע ופשוט תקעו באמצע הרכב ואמרו - וואלה!!! סה לה מגניפיק!!

 

נאקאמיצ'י, טסלה מסרו ד"ש לתגובה שלך :wink:

 

IMG_2815.jpg

 

יש ct200 חדשה ?

 

ה CT200h עדיין בצורה הנוכחית.

 

תודה על השיתוף ועל העבודה הטובה.

 

מספר שאלות:

1.האם הקמארו החדשה מוצגת בתערוכה?

2.כשתהיו בביתן סמארט, אנא בידקו מתי תוצג הבראבוס?

3.כנ"ל ברנו עם הטווינגו GT.

4.האם סובארו לבורג הוצגה בתערוכה?

 

תודה וד"ש לבירות ולנקניקיות

 

1. לא ראינו עדיין את שברלוט וגם אינם מופיעים במפות.

2. היינו במתחם של בראבוס, זה מה שראינו:

IMG_3054.jpg

 

IMG_3058.jpg

 

IMG_3055.jpg

 

IMG_3051.jpg

 

3. במתחם של רנו לא היה זכר לטווינגו.

אם כבר רנו שוב עלו לדיון, קיבלנו באיחור קל תשובה לאחת השאלות שלנו לגבי הגיר של המגאן GT.

הגיר שאיתו תגיע הGT הינו רובוטי כפול מצמד בעל 7 יחסי העברה ומצמדים רטובים, בעוד שהגיר שנמצא בקליאו הנוכחית הינו בעל 6 יחסי העברה עם מצמדים יבשים.

 

4. הלבורג אכן הוצגה בתערוכה.

IMG_1374.jpg

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיני החדשה לדעתי די מכוערת.

אבל הג'וליה פשוט ואוו,איזה עיצוב של מנוע,פנים,חיצון,מרשים מאוד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו? וזה שטסלה עשו את זה זה אומר שזה יפה?

הטסלה נראית פצצה. האייפד באמצע הרכב - לא.

 

הופעתי מאוד שתהיה מתיחת פנים למיטו, אני חושב שכבר עבר זמנה, שהיא יצאה היא הייתה מהממת. אולי מתיחת פנים מקיפה ביותר שתכלול בעיקר שיפור איכות משמעותי ביותר ייתן לה למשוך עוד קצת.

 

בקשר לגולייה - כנראה שמה שאתם רואים לא עובר בתמונות.

למרות שכן יש דימיון בתמונות לרכבים אחרים במה שנוגע לחוץ הרכב, דווקא פנים הרכב בתמונות הוא זה שמבאס אותי. וחבל כי אלפא יודעים לעשות דברים יפים.

 

נחכה לראות אותה על הכביש ונחליט.

הרכב משווק כבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום ראשון אני מצטרף אליכם, לא יכול לחכות!

יש עוד טיפים בנושא?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתם לי יותר מחשק להגיע שנה הבאה...

 

אתה בהחלט מוזמן להגיע לפרנקפורט בשנה הבא, תערוכת רכב (פרטי) לא תמצא שם... התערוכה מתקיימת אחת לשנתיים.

 

לגבי התערוכה השנה, כמי שרק חזר משם והיה גם בתערוכה הקודמת, חייב לציין שהתערוכה הקודמת הייתה הרבה יותר מרשימה ועוצמתית מזו שנערכה השנה.

 

בפעם הקודמת המסר העיקרי היה חשמל (כולל החשיפה של סדרת ה i של ב.מ.וו) ואילו השנה זה כמעט ולא היה מוזכר.

 

השנה, לכל מקום שלא הלכת דיברו על רכבי פנאי, כולל יצרני רכב שאני לא מבין מה הקשר שלהם לנושא (למעט רצון להרוויח כסף מהסגמנט החם ביותר בשוק).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בהחלט מוזמן להגיע לפרנקפורט בשנה הבא, תערוכת רכב (פרטי) לא תמצא שם... התערוכה מתקיימת אחת לשנתיים.

שנה הבאה פריז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...