Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת שמן גיר ידני - קיה פיקנטו 2013


beatman1
מעבר לפיתרון נפתר ע"י שחר 1,

פוסטים מומלצים

ממליץ להחליף עכשיו, כדי להאריך את החיים של הגיר.

 

זה כל כך זול שגם אם עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים השמן יתרוקן שתחליף קלאץ זה לא ישבור אותך כלכלית

 

 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה נוספת אם למישהו יש מושג - האטמים (שייבות נמחצות) על הברגים הם באותו גודל של אטם בורג קרטר שמן מנוע ?

עריכה אחרונה על ידי beatman1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הבוקסה לפתיחת ברגי המילוי והריקון בגודל שונה מזו של בורג השמן, אז מאוד סביר שהשייבות לא באותו הגודל. לא 100% וודאות (לשני הכיוונים), אבל בסבירות מאוד גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון:
בורג הריקון והמילוי בגודל 17mm.
השייבות הן בקוטר: 24 * 16
העובי כנראה 1.5

בכל מקרה לא היו לי כאלה, המכונאי הידק את המקוריות, אפשר להדק אותם גם פעם שנייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, beatman1 כתב:

בכל מקרה לא היו לי כאלה, המכונאי הידק את המקוריות, אפשר להדק אותם גם פעם שנייה.

 

תלוי מאוד בסוג החומר שממנו עשוייה דיסקית האטימה. לרוב הדיסקיות עשויות מנחושת או אלומיניום וברכבים של הייצרן VAG מברזל/פלדה.

אני לא ממליץ להדק את אותה דיסקית פעם נוספת במידה ומדובר על דיסקית עשוייה מנחושת או אלומיניום.

 

מומלץ תמיד לעבוד לפי הוראות הייצרן ולא של מוסכניק שהחליט שאפשר להדק פעם נוספת. 

 

Untitled.jpg

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, מרק10 כתב:

 

תלוי מאוד בסוג החומר שממנו עשוייה דיסקית האטימה. לרוב הדיסקיות עשויות מנחושת או אלומיניום וברכבים של הייצרן VAG מברזל/פלדה.

אני לא ממליץ להדק את אותה דיסקית פעם נוספת במידה ומדובר על דיסקית עשוייה מנחושת או אלומיניום.

 

מומלץ תמיד לעבוד לפי הוראות הייצרן ולא של מוסכניק שהחליט שאפשר להדק פעם נוספת. 

 

Untitled.jpg


נכון, תמיד עדיף להחליף.
בד"כ ניתן להדק פעמיים עם אותה דיסקית, הן היו די קשות.
אם יהיה טפטוף, אארגן חדשות בגודל המתאים ונחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, beatman1 כתב:

בד"כ ניתן להדק פעמיים עם אותה דיסקית, הן היו די קשות.
אם יהיה טפטוף, אארגן חדשות בגודל המתאים ונחליף.

 

מי קבע שניתן להדק פעמים ? אולי מספר אי זוגי 3 פעמים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי המוסכניק לא מחליף תתבעת. רק שטיפלתי אצל חבר. החליף לטבעת נחושת. מהסוג של פעם.

מדובר בשיבת. של ריקון השמן מנוע. לא יודע מאיזה חומר זה. בסוזוקי אלטו. 

גם אין חיוב. על שייבה. או בורג ריקון. 

זה לא אומר שזה בסדר. אבל אין נזילות. טפו טפו.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...