Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום הדין של המוסכניקים:רכב חשמלי צריך הרבה פחות תחזוקה מרכב ICE


zaf

פוסטים מומלצים

הרכב החשמלי יצריך מהם כישורים וציוד שונים לגמרי.


נסיקת הפופולריות של המכונית החשמלית תחייב מוסכים להשקיע בציוד חדש ובהכשרת טכנאים רבים - אפילו בשביל תחזוקה שגרתית 'אלא שרכב חשמלי צריך הרבה פחות תחזוקה מרכב "רגיל" .

בתעשייה סבורים שתיקון סוללות יפצה על חלק מהירידה בהכנסות.

https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.10339302

 

יום הדין1.pdf

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סומך על יצרנים אירופאיים ואמריקאיים שידאגו לייצר מספיק תקלות כדי לא להשאיר את המוסכניקים המסכנים בלי עבודה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2
  • מצחיק 4
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ככה היום נתח נכבד של תקלות הם ברכיבים חשמליים למחצה או לגמרי כמו מחשבים חיישנים וכ'ו 

אל דאגה זה ממש לא בעיה לייצר אותם עם תוקף קצר.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון, אבל במוסך יוכלו לעבוד 2 "מכונאים" במקום 5-6 היום, שפשוט יחליפו חלק אחד באחר ואז יחברו מחשב כדי לעדכן תוכנה. 

במקום טיפול של 3 שעות קיבלת טיפול של חצי שעה עם הרבה פחות כח אדם. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שפחות אנשים, מה שכן הרבה יותר מיומנים באיתור בעיות.

אני לא חושב שיש פחות אנשים במוסך המקומי של טסלה למשל.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני הם ילכלכו פחות את היידים ויהנו מאיזור עבודה נקי ומסודר, עבודה הרבה יותר מושכת לדור הצעיר בעתיד.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות תחזוקה שגרתית זה נכון, פחות תקלות? את זה עוד נאלץ ללמוד.בשלב זה, דגמי טסלה מיושנים לא ממש מציגים אמינות לה אנשים מצפים מרכב חשמלי. מה שכן, יש יתרון ברור ברכב חשמלי לכל אלו שמעולם לא הקפידו על תחזוקה איכותית (בסך הכל שמן ופילטרים אבל גם בזה אנשים חוסכים כאילו אין מחר). מצד שני, יהיה מעניין לראות איך סוללה בתחזוקת ליסינג או שימוש תדיר בטעינה מהירה, כי מה לעשות לא לכולם תהיה גישה לטעינה ביתית, תתפקד למשך שנים. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/sj6r86duy

 

תובנות חדשות מבית כלכליסט: (מה שנכון, נכון.)

 

הישראלים לא מבינים הרבה בחלפים, לא יודעים מהם חלקי חילוף תחליפיים, לא יודעים מה עושה הרדיאטור, האלטרנטור ושאר מילות קסם לא מוכרות. אנחנו מגיעים אל המוסך על כל שטות שניתן לסדר אפילו בבית ולא מבינים ברכב. לכן, כשמציעים לנו מכונית שלא צריכה להגיע למוסכניק, זה "גיים צ'יינג'ר"

 

אם המכונית מגיעה פעם בשנתיים, נראה שההשקעה במוסך לא תהיה גדולה כי אין מי שיכסה את העלות. מדובר בדור חדש של מוסכים, כאלה שמיועדים פחות לייצר הכנסות משמן וגריז ויותר לייצר תחזוקה וחוויית לקוח

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, vadim6385 כתב:

אני סומך על יצרנים אירופאיים ואמריקאיים שידאגו לייצר מספיק תקלות כדי לא להשאיר את המוסכניקים המסכנים בלי עבודה.

ברגע שהשוק יוצף ברכבים חשמליים יפנים יסגרו פה את כל המוסכים ויהיו לנו כמה עשרות אלפי דורשי עבודה חדשים

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כל שינוי גדול, זה יהיה הדרגתי. הסוסים לא הוחלפו ביום אחד במכוניות ומכוניות הבנזין לא יוחלפו ביום אחד במכוניות חשמליות. אני לא בטוח אם מכוניות הבנזין ייעלמו כמו שהסוסים נעלמו... ברור שמספר המכוניות החשמליות יגדל בשנים הקרובות וסביר שזה יוריד מהעבודה של המוסכים אבל זה לא שפתאום ייסגרו כל המוסכים ויהיו עשרות אלפי דורשי עבודה

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שיהיה היצע חשמלי לכל יצרן זה יזוז יותר מהר. אני רואה את זה קורה בהולנד, כשאתה נכנס לסוכנות רכב שם הרכבים החשמליים הם ישר לב הסיפור, מעבר לזה שכמעט לכל דגם בנזין יש דגם חשמלי מקביל.

אגב לנו יש יתרון (שהוא חסרון בדברים אחרים) בכך שאנחנו מדינה שלא ניתן ולא נהוג לצאת ממנה ברכב, מה שאומר שאת כל סידורי הטעינה צריך לקחת בחשבון רק בישראל.

חבר שקנה רכב חשמלי בהולנד היה צריך לסדר לעצמו מנוי עם כל נותני השירות של הטעינה בהולנד וכשרצה לסוע לצרפת גם עם כל נותני השירות בדרך (בבלגיה ובצרפת) זה נגמר באיזה עשרה כרטיסי טעינה ומנויים שונים

  • מבאס 1

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם יהיו רק רכבים חשמליים, זה לא שאין מה שיתקלקל בדיוק כמו ברכב ICE. נכון, יש המון חלקים ברכבי ICE שאין ברכב חשמלי, אבל יש גם לא מעט משותף. אז ברור שיהיה פחות צורך באנשי מקצוע אבל זה לא שהם ייעלמו לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, SuperBamba כתב:

ברגע שיהיה היצע חשמלי לכל יצרן זה יזוז יותר מהר. אני רואה את זה קורה בהולנד, כשאתה נכנס לסוכנות רכב שם הרכבים החשמליים הם ישר לב הסיפור, מעבר לזה שכמעט לכל דגם בנזין יש דגם חשמלי מקביל.

פרט להיצע המכוניות החשמליות צריך לקחת בחשבון את תשתית הטעינה - להרבה אנשים בארץ אין אפשרות לעמדת טעינה בבית (או בעבודה) והם לא ימהרו לקנות מכונית חשמלית כל עוד תהיה כזאת.

השנה הייתה שנת שיא במכירת מכוניות חשמליות בארץ - בערך 5% מהמכוניות החדשות שנמכרו הן חשמליות.
זה אומר ש-95% מהחדשות הן לא חשמליות ואם מסתכלים על כל המכוניות אני מניח שפחות מ-1% הן חשמליות.  ייקח עוד לא מעט שנים עד שיהיו משמעותית פחות מכוניות בנזין (או דיזל)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו דבר כל כך בסיסי במכוניות ICE  כמו למשל תושבות מנוע, מיותרות ברכב חשמלי

 

לגמרי עולם חדש

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא, אבל יש תושבות מנוע גם למנוע חשמלי. אמנם פשוטות יותר כמו בושינג  של חלקי מתלה, אבל יש. ברור שמנוע מאוזן יותר אבל הוא עדיין מייצר ויברציות ולכן צריך לעדן ולסנן אותן. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...