Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לצורך ביטוח מקיף, ביטוח ישיר העביר לי רשימה של מתקינים למערכת מיגון לרכב (ג'טה 2011):

 

https://www.555.co.il/site/online/suppliers?type=34

 

אבל כשנכנסים ללינק צריך לבחור בסוג התמחות (איתוראן, כללי, מוטורלה מיגון, ספייקאר, פוינטר וכ").

אין לי מושג מה ההבדל בעלויות של כל חברה.

יש למישהו המלצה לחברה מרשימה זו עם מערכת מיגון טובה אבל לא יקרה מדי?

פורסם
זה קצת תלוי בדרישות המיגון עבור הרכב שברשותך (שעשויה להיות גם שונה בין חברות ביטוח שונות או כתלות בעלות הפוליסה).

 

זה מה שחברת הביטוח דורשת:

 

אימובילייזר מקורי ולוח מקשים/ שלט קוד השולט על ניתוק עלוקה

ובנוסף אחת מהאפשרויות להלן:

 

א. כספת אלומיניום על מחשב הרכב

ב. יחידת איתור מחוברת למוקד המגינה על מחשב הרכב משולמת בדמי מנוי

ג. מערכת איתור פעילה מחוברת למוקד משולמת בדמי מנוי.

פורסם

ממליץ לך על פוינטר. תבקש גם להתחבר לאפליקציה שלהם ותוכל לראות כל הזמן איפה הרכב, לקבל לעצמך התראות מהירות אם אתה עובר מהירות שקבעת, התראות על יציאה מאיזורים בשעות שאתה רוצה, לבדוק את מצב המצבר ועוד כל מיני דברים נחמדים.

http://www.pointer4u.co.il/Products_iPointer.aspx

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

אם הלכת על האיתורן, שעולה 28 שקל לחודש,

ממליץ להתקשר לביטוח להיות קצת ישראלי..

במקרה שלי אחרי 2 דקות כבר הציעו לי את אותו איתורן שרציתי ב17 שקל לחודש

[כמובן התקנה על חשבונם]

Seat Ibiza FR

×
×
  • תוכן חדש...