Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

רציתי לצ'פר חברה מהעבודה, ולהתקין לה תוכנת ניווט בג'טה החדשה שלה.

הכנסתי את הכרטיס, ודחפתי אותו טיפה בכח, והוא נבלע בתוך המכשיר. אולי הכנסתי אותו בכוון הלא נכון, פסי המתכת למטה.

איך ניתן להוציא את הכרטיס? הפאנל הקדמי ניתן לפירוק/שליפה?

תודה.

 

sdinhell.jpg

פורסם (נערך)

נבלע שלא רואים אותו?!

אין לי היכרות עם המכשיר הספציפי, אבל לעיתים מדובר בשליפה ע"י לחיצה.

כלומר הנעילה שלו היא קפיצית כזו (כמובן שאם זה לא המצב, אתה עשוי לתקוע אותו עמוק יותר :?).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

הפיתרון היחיד שאני חושב עליו (אם אין גישה עם מחט\פינצטה) הוא לפתוח את המכשיר ולבדוק אם יש אפשרות לגשת לכרטיס מבפנים ולדחוף אותו החוצה.

פורסם

טוב, מסתבר שאין מנוס מלשחרר את הפאנל שמסביב, לשלוף את המכשיר, ובגב שלו, בחלק התחתון יש גישה (מוגבלת) לצד האחורי של מגירת הכרטיסים.

למעשה, הכרטיס לא נכנס למיקום הנכון, אלא נדחף מתחתיו, ולכן נתקע.

תודה ל"רדיו צליל" בגבעת שאול בירושלים.

פורסם

לרוב זה מתחיל בלחפש נקודה להכנסת סיכת 'ריסט' שתקפיץ החוצה

אח"כ בניסיון לשלוף עם פינצטה

אח"כ עם מברג עדין

אח"כ ג'בקה

אח"כ דפיקות עם מכשיר קהה\רצפה.

 

סחטיין שהיית סבלני !

 

במקרה שמכניסים לעמיתה לעבודה במקום הלא נכון וזה יוצר אי נעימות [רצית לעזור :(]

ולנוכח עלותם הזולה של הכרטיסים כיום, אולי יכלת לוותר על הכרטיס ושיישאר שם

במקום לפרק פאנל.

The first one to get angry loses

פורסם

reset לא היה עוזר במקרה הזה, מה גם שזה שמופיע בצד ימין, לא קשור לכונן הכרטיס.

ניסיתי עם כל מיני כלים עדינים וגם מאולתרים. בגלל המיקום שהוא נתקע, לא היה מנוס מפירוק.

 

הרגשתי כל כך לא נעים שדחפתי למקום הלא נכון, אז להשאיר את זה שם? אין לך לב...

פורסם

לא קשור ישירות, אבל תוכל לפרט (או בפרטי) האם ואיך הצלחת להתקין את התוכנת הניווט על "הרדיו" הזה?

בפעם האחרונה עכבתי אחרי ההוראות שפרסמת (אותו רכב, אותה מערכת) ולא הצלחתי להפעיל אותה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם (נערך)

יש לך כפתור "NAVI" כמו בצילום?

תוריד את התוכנה (iGO 8.3.5) מהפוסט הזה.

תפרוס את קובץ ה-rar למחשב. מאחר והמסך ברכב הוא ברזולוציה של 800*480, יש לפעול לפי ההנחיות בפוסט #9.

בסיום, תעתיק את המחיצה "iGO8 8.3.5" אל כרטיס MicroSD כמו שהיא, לא לפרוס קובצי zip!

תכניס את הכרטיס למקום, לא כמו שאני דחפתי אותו :x.

תלחץ על כפתור "MENU", ולמעלה בצד ימין יופיע כפתור הגדרות (בצורת גלגל שיניים). תלחץ עליו, ובשורה למטה מופיעה שורה של צלמיות (אייקונים). דפדף ימינה עד שיופיע הכפתור של מסלול הניווט (שלושה קווים שיוצרים משולש).

לחיצה עליו מציגה את הכרטיס ואת תוכנו. נווט בתוך הכרטיס עד שתוכל להצביע/לבחור בקובץ iGO8.exe.

בזה הרגע הגדרת למכשיר מהי התוכנה שעליו להפעיל. אם היא לא עולה בשלב זה, תלחץ על כפתור ה-NAVI.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

יש לי בדיוק את אותו הדבר (המערכת והאוטו).

גם הבעיתיות של הכרטיס מוכרת לי מאד,

בטח לא ראית איך הוא יודע לקופץ החוצה בסלטה כפולה לאחור.

אנסה בסופש לפי ההוראות - תודה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

עדכון - זה עובד מצוין וגם ברזולוציה הנכונה.

 

אממה.. משום מה כנראה שאין קליטת לווינים למרות שכל הנתונים במערכת מראים על כך שיש.

 

ברגע שמזינים מסלול במפה הסימון הקליטה הקטן של ה-GPS ריק - מבחינתו אני נמצא בירושלים כאשר אני בעצם במרכז.

 

אגב, אם אתה רוצה אפשר להחזיר לשרשור הרלונטי.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

לפעמים בהפעלה הראשונה זה לוקח כמה דקות.

 

בוא נעזור לתוכנה ונבדוק את ה-port וה-baud שעליהם עובד מקלט ה-gps ברכב.

תוריד את הקובץ הזה: WinCE Device Information V2.rar

תפרוס אותו למחשב ותעביר את המחיצה על קבציה לכרטיס ה-SD.

תחזיר את הכרטיס למכשיר, ותנווט בהגדרות כדי להצביע על הקובץ "WinCE Device Information.exe"

למעשה, אנחנו נפעיל את הקובץ הזה במקום את תוכנת הניווט כדי לקבל את הנתונים שאנחנו צריכים.

תלחץ על כפתור ה-NAVI, ואחרי כמה שניות יופיע המידע על המסך. אם לא הספקת לרשום, נוצר קובץ txt במחיצה עם המידע.

 

תחזור למחשב, ובעזרת notepad תערוך את הקובץ sys.txt

תוסיף בקובץ את השורות הבאות עם הנתונים שקיבלת, המיקום לא משנה, רק לא בתוך תגית אחרת:

[gps]

port=xx

baud=yyyy

 

אתה יכול למחוק את המחיצה שהוספת לצורך הבדיקה.

תמחק את המחיצה "save" ותחזיר את הכרטיס לרכב.

תקבע באמצעות התפריט מהיכן להפעיל את תוכנת הניווט (iGO8.exe) ותפעיל אותה.

 

אם גם עכשיו זה לא יעבוד, אולי אין לך מקלט gps ברכב? זה דבר שניתן להוסיף בתשלום נמוך.

פורסם

בדקתי.

הבעיה היא שכרגע התוכנה הזאת השאירה לי מסך עם EROR

על מחסור בזכרון כלשהו ומיד נעלם ללא אפשרות הפעלת ה-IGO.

היא מסרבת לסגור אותו לא משנה אם יש או אין כרטיס או איזה ניתוב לקובץ.

אני מקוה שזה סתם באג ויעלם.

 

לדעתי פשוט כל כך חסכו שהם הרכיבו אנטנה של GPS למערכת.

לפני שהתוכנ ההיא דפקה הכל, באופצית בדיקה GPS ב-IGO עצמו הוא אומר שהוא לא מוצא לויינים.

איפה ניתן להשיג אנטנה לרדיו כזה?

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

מתנצל. כיבוי של המכשיר ומתג ההתנעה, ובחירת רדיו או אופציה אחרת אמורים לבטל את מסך השגיאה.

התכוונת "שהם לא הרכיבו אנטנה"?

עוד לא יצא לי לבדוק ברכב של החברה לעבודה, כי מאז המקרה היא לא הגיעה לעבודה.

אני מאמין שניתן לרכוש אחת כזו באמצעות הרשת או בכל חנות אביזרי רכב. הם ישלפו את המכשיר ויחברו (ויטמנו) את האנטנה מאחוריו.

פורסם

כמו שחשבתי, זה אכן הסתדר אחרי מנוחת צהריים (שלי) המסך התרצה וחזר לעצמו.

אכן התכוונתי לכך ש-99% פשוט לא הרכיבו את האנטנה של ה-GPS.

לגבי החברה מהעבודה שלך זה הגיוני אם ה-GPS שלה לא מורכב.. :)

 

אני אתחיל עם רדיו מילאנו שביצעו את ההתקנה במקור.

בטוח יש להם את החלק הזה, השאלה כמה ידרשו עליו.

 

מצאתי את האנטנת GPS הזאת ב-EBAY -

 

http://www.ebay.com/itm/GPS-ANTENNA-For-VW-Jetta-Touran-Touareg-T5-T5-Multivan-/171819431362?hash=item28013c75c2

 

http://www.ebay.com/itm/TNC-GPS-Antenna-for-Furuno-GPA17-GPA18-GP1650-GP1650-GP150-GP150D-GP30-GP31-GP32/181768891687?rt=nc&_soffid=5006753309&_soffType=OrderSubTotalOffer&_trksid=p5731.m3795

 

הבעיה היא שאני לא יודע איז מחבר מתאים למערכת שלי.

מהצילומי גב של הערכות שראיתי זה לא ברור וכרגע אין לי כח לפרק סתם

עד שנשמע את המחיר השערורייתי שרוצים עליו בארץ ואז לא תהיה ברירה..

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...