Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורסה או בלנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שני רכבים

אופל קורסה 95/6 אוטו 1.4

או סוזוקי בלנו 96 אוטו

 

אני יודע שהם לא באותה קטגוריה אבל בכל זאת על מה הייתם הולכים?

פורסם

גבר גבר, זה תלוי מה הדרישות שלך...

 

*** עריכה - ההודעה מנוסחת בלשון גבר, אך מכוונת לגברים ונשים כאחד ***

dirty old man

need love too

פורסם

30-35K

חשיבות:

1. אוטומט

2. אמין

3. חלקים זולים

4. סחיר לאחר שנה שתיים

5. ביטוח לא יקר

6. צריכת דלק

7. מראה

פורסם

לדעתי אם נוחות לא כולכך חשובה לך וכך גם מבחני ריסוק אז הבאלנו בהחלט מתאימה לצריכות שציינת מניסיון!!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מניסיון אישי הבאלנו מאחור כלל לא נוחה מושבים לא תומכים..כמו כן רמת דיפון נמוכה ולכן בעיקבות כך באים רעשים מורגשים מחלל הרכב .עיצוב פשטני וכך גם שימוש חומרים זולים בדשבורד ,לדעתי גם ההגה רך מדי אבל למרות הכל האוטו מבחינת אמינות חסכוניות עלויות וכל המכלול הזה מסביב ..אכן סביר ומשתלם !

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני הייתי הולך על קורולה או אימפרזה דור ראשון אם אתה זקוק למשפחתית. הבאלנו לא מזדקנת בצורה כ"כ טובה כמו הטויוטה והסובארו. הטויוטה שומרת על הערך הרבה יותר טוב מהסובארו ולכן באותו בתקציב תוכל להשיג אימפרזה בשנה שנתיים יותר חדשה מהקורולה.

 

הקורסה לא הכי אמינה והחלקים ממש לא זולים (UMI), בכל מקרה אם בחרת בקורסה אז כדאי לחפש 8V ולא 16V כי ה-8V יותר אמינות ופשוטות. בנוסף השוק של אופל חלש בהרבה מהשוק של היפניות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האימפרזה לא נכנסת לי בתקציב

קשה יותר למצוא אותה

אני דווקא מעדיף מכונית מיני אבל אין כאלו עם הדרישות שלי

נראה לי אני הולך עם הבלנו

פורסם
הבאלנו לא מזדקנת בצורה כ"כ טובה כמו הטויוטה והסובארו.
מהיכן הקביעה החד-משמעית? (כרגיל...)

הבאלנו (מכונית לא מבריקה בפני עצמה) מזדקנת בצורה טובה ואין לה בעיות סדרתיות כמעט.

MCS 2008

פורסם
מהיכן הקביעה החד-משמעית? (כרגיל...)

הבאלנו (מכונית לא מבריקה בפני עצמה) מזדקנת בצורה טובה ואין לה בעיות סדרתיות כמעט.

דווקא אני חייב לציין, מנסיון אישי , שאיכות החומרים של הבלאנו פחות טובה מאחיותיה היפניות,

והתפרקות תריסי איוורור , מתגי מזגן וכו' היא לא דבר נדיר בכלל....

 

מבחינה מכאנית אין שום בעיה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני מצטרף גם לדעה שהבלנו לא מזדקנת כמו אחיותיה היפניות או האופל, אך ניתן למצוא שמורות ללא קושי רב.

dirty old man

need love too

פורסם
מהיכן הקביעה החד-משמעית? (כרגיל...)

הבאלנו (מכונית לא מבריקה בפני עצמה) מזדקנת בצורה טובה ואין לה בעיות סדרתיות כמעט.

מניסיון במשפחה, תא הנוסעים של הבאלנו מזדקן בצורה לא טובה ביחס לקורולה (שגם כזו יש לנו עדיין במשפחה) שהיא יותר ישנה ועדיין אין קרקוש ו/או סדק בדשבורד (גם אחרי 12 שנה על הכביש).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...