Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אמרתי שזה ניתוח מוח

 

אבל אם הוא לא יודע מה לעשות

ללכת לבקש עזרה פיזית זה לא סימן לחולשה או כשלון

זה פשוט חוסך המון זמן ותסכול

באמת שאין לי כוונות זדוניות

סה"כ הצעה

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

חח, זה באמת היה משעשע :) (צוחק בכל רם)

 

תקרא את השורה הראשונה שלך, ולאחר מכן את המשך ההודעה שלך ....

(אין חיבור..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יכול להיות שאולי חסר לי באס בקומפוננט?

 

אולי זה יחסוך, אם אחד מכם יוכל להסביר בקצרה איך מכוונים את הקומפונטט והסאב ואז אולי אני אוכל לפתור את הבעיה בעצמי.

פורסם

אני לא מכיר אף מגבר שבא עם קרוס מסדר ראשון(6DB), הרוב הגדול באים עם קרוס מסדר שני(12DB).

זה לא חותך חצי מההספק בתדר שבחרת אלא אם למשל יש לנו קרוס 12DB (סדר שני) אז אוקטבה אחת מתחת לתדר שבחרנו תהיה מונחתת ב12DB. ההנחתה היא הדרגתית.

ככל שהסדר גבוה יותר כך החיתוך חד יותר.

יש מגברים ובעיקר מונובלוקים שבאים עם קרוס מסדר גבוה יותר. יש בפורום מספר אנשים שיש להם HU של אלפיין שאיתם הם יכולים וחותכים עד 24DB.

פורסם

לפי דעתי הכי טוב זה שתחתוך בצורה הבאה-בין 50-100 HZ את הסאב ואת הקומפוננט בהתאמה.

כלומר מ50-100 ומעלה (בהתאם לתדר שבו חתוך הסאב)

כמובן שתקפיד שהקרוס הוא על LP בסאב ועל HP בקומפוננט.

חוץ מזה תבדוק שהפאזות נכונות של הקומפוננט יכול להיות שבגלל זה חסר לך באס מהם.

תבדוק של חתכת את הקומפוננט מהHU (אם אפשר אצלך) וגם לא מהמגבר.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

ניאו בהודעה שלך לא הבנתי משהו:

 

כלומר מ50-100 ומעלה (בהתאם לתדר שבו חתוך הסאב)

כמובן שתקפיד שהקרוס הוא על LP בסאב ועל HP בקומפוננט.

 

איזה התאמה צריכה להיות פה? עד כמה שאני יודע הרמקול צריך להיות חתוך על יותר גבוה מהסאב

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
לפי דעתי הכי טוב זה שתחתוך בצורה הבאה-בין 50-100 HZ את הסאב ואת הקומפוננט בהתאמה.

כלומר מ50-100 ומעלה (בהתאם לתדר שבו חתוך הסאב)

כמובן שתקפיד שהקרוס הוא על LP בסאב ועל HP בקומפוננט.

חוץ מזה תבדוק שהפאזות נכונות של הקומפוננט יכול להיות שבגלל זה חסר לך באס מהם.

תבדוק של חתכת את הקומפוננט מהHU (אם אפשר אצלך) וגם לא מהמגבר.

הפאזות של הקומפוננט זה רק לבדוק את החיבורים במגבר או שצריך לבדוק בעוד מקום?

פורסם

במגבר ותבדוק גם בקרוס לכל מקרה שלא יהיה...

ניאו אני עדיין מחכה לתשובה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אתה מחכה לתשובה אבל אני לא פה ומחכה לתגובות,בגלל זה זה פורום

אז עכשיו אני פה ו אני מגיב.

בעקרון כדי שלא יהיה לו "חור" בבאסים הוא צריך לחתוך את הקומפוננט ב80 ומעלה ואת הסאב ב80 ומטה (סתם דוגמא,אפשר גם מ70,50 וכו',מה שנשמע הכי טוב)

דרך אגב יכול להיות שהLOUD מופעל אצלו ובמצב הזה הHU מגביר תדר מסויים של הבאס ואז התדר שהוא מחפש כנראה נמוך יותר ממה שהLOUD מדגיש אצלו....יכול להיות מליון סיבות

וזה ברור שלסאב צריך LP ולרמקולים HP,אמרתי רק שיוודא שזה אכן ככה.

 

עריכה:

הפאזות גם בקרוס צריכות להיות מתואמות.

ובקשר למה שלא היה מובן,קראתי וראיתי שלא הייתי כל כך ברור,אני מקווה שעכשיו ההסבר שלי מובן.

ודרך אגב הכל דיעה,אצלי למשל לא עשיתי ככה. (לכל האדי והשי למיניהם):wink:

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

עכשיו כשאני חושב על זה, הפאזות בקרוס לא יכולות להיות הפוכות כי זה לא יכול להתחבר הפוך.

 

בקשר ללאוד יכול להיות שזה נכון אני אבדוק את זה.

ד"א ברדיו שלי אפשר לכוון את הלאוד על 3 מצבים והוא על הגבוה מביניהם.

פורסם

לגבי כל אלא שאמרו שצריך לחתוך סאב ב80 ואת הקומפוננט מ-80.

לפי מה שהבנתי (גם מעופר וגם מהתרד הזה) עדיף ליצור חפיפה כלשהי, לדומא לחתוך את הסאב ב85 או 90 ואת הקומפוננט ב80 או 75.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...