Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

עקב רצוני להחליף את המשפחתית הטרנטה ברחב חדש וגדול יותר שיתאים למשפחה אני מתלבט בין מספר רכבים.

התקציב הוא 50-70 אלף כמובן שעדיף כמה שיותר נמוך.

הכיוון של הקטגוריה היא משפחתית גדולה (מנהלים) בשביל שיהיה מקום לכל המשפחה ברוחב.

כמובן שיש רצון לצריכת דלק טובה, מרחב פנימי, מנוע טוב ואמינות.

 

לפי מה שמצאתי האפשרויות הם:

טויוטה קאמרי.

מאזדה 6.

סיטרואן C5.

פורד מונדיאו.

סקודה סופרב.

 

אשמח להמלצות איזה רכב עדיף גם אם הוא לא מהאפשרויות שכתבתי.

 

תודה מראש!

פורסם

אם המטרה היא לקנות את הרכב הכי טוב במחיר הכי נמוך- הייתי הולך על פורד מונדאו- תמורה טובה למחיר.

(סופרב עם בעיות אמינות בגיר ובמנוע,סיטרואן C5 גם היא עם בעיות אמינות)

 

אם חשוב לך שהוצאות האחזקה והדלק יוזלו,עדיף לך ללכת על רכב משפחתי סטיישן.

פורסם

C5 אתה יכול למצוא גם בפחות ממה שציינת ובאזור ה35-40 יש לא מעט מציאות שנותנות תמורה טובה להשקעה. הסופרב הרבה יותר טובה ומפוארת אבל יקרה ממנה. שאלה אם אתה רוצה להשקיע או ללכת על המינימום

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

תודה על התגובות.

C5 אני מאוד אוהב אבל עקב בעיות האמינות אני יצטרך לוותר עליה(אלא אם כן יגידו לי אחרת, באשכול סמוך יש ויכוח בנושא).

יש איזה מידע מיוחד שצריך לדעת בקשר למונדיאו?

מה לגבי הסובארו B4 יש מציאת במחירים נמוכים יחסית?

פורסם

לדעתי המונדיאו תתן לך את התמורה הטובה ביותר למחיר. חבר מהעבודה קנה מונדיאו מאלדן 2009 שהיתה בליסינג, טופלה במורשה עם כל הקבלות, אצלו כבר כמעט שנתיים ומאוד מרוצה, היתה לו תקלה במשאבת דלק אבל חוץ מזה הרכב מרווח, נוח, מאובזר מאוד, תא מטען ענק...חסכוני בדלק הוא לא כמו כל שאר המכוניות בקטגוריה (אולי האוונסיס קצת יותר אבל זה אומר שתצטרך לרדת בשנתון או להגדיל תקציב). בתקציב שלך מונדיאו מליסינג תיכנס בלי בעיה וכמובן תקבל עליה אחריות מה שיקנה לך שקט נפשי.

האוונסיס גם מצויינת אבל כמובן שעדיף רכב כמה שיותר צעיר. לשיקולך, מציע לך לנסוע על 2 הרכבים ולהחליט.

פורסם

במונדיאו לפי מה שמצאתי יש בעייה מסוימת של מיזוג אבל אני מאמין שזה משהו שמשתנה מרכב לרכב.

האם כדאי לקנות רכב מליסינג?

מה לגבי שאר המכוניות בקטגוריה אין עוד המלצות?

×
×
  • תוכן חדש...