Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZX וולקן - סיכום 100K ק"מ


חיים_k
שימו לב! השרשור הזה בן 7786 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל הכבוד חיים.

 

לגבי הבוקסות של המשולשים. האם משולש חדש לא מגיע כבר עם הבוקסות? :?:

 

אשמח אם שרשור מועיל זה לא יהפוך לדיוני עפיצות הגה חסרי משמעות.

 

אני באופן אישי אוהב את הקלות בההיגוי בוולקן , ועצם העובדה שזה ב306 מתקשר יותר לא ממש משנה (אם הוא מתקשר יותר , ככה טוענים.קטונתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים - אני לא כל כך בטוח...

 

עובדה היא כי התחושה בהגאים האלו שונה ביותר. ב-ZX ובקסארה מול ה-306 זה נוכח מאוד. ההיגוי פשוט שונה, אפילו אם המכוניות דומות מאוד.

 

הנה דוגמא (ואולי אני טועה)- הסקסו דומה מאוד מאוד ל-106. זה בעצם אותו האוטו עם צורה טיפה שונה חיצונית ופנימית. אבל אם אינני טועה מערכת ההיגוי שונה בין שתיהן! (שוב - אני כותב את זה בהסתייגות, כי אני לא בטוח, זה נאמר לי בידי מישהו ולא בדקתי את זה עד הסוף). מחר על הבוקר אני אשתדל לברר לעומק את העניין.

 

רוני

 

טוב תברר, מעניין לדעת.

 

אבל בשביל הספורט, קח לך איזה הפסקת צהריים ארוכה מהעבודה הקשה שאתה עושה שם במשהב"ט, קפוץ למוסך ליטל, תאתר לך ZX ו 306 על הליפט (מקומן הטבעי של מכוניות צרפתיות) וחפש את ההבדלים. אני ניסיתי פעם. אין הבדלים. מלמטה זה same shit...

 

אם ישנם הבדלים הם בכיולים, בפיין טיונינג, לא במבנה הבסיסי.

 

לגבי 106 וסקסו, אני לא בטוח, מעולם לא בדקתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי הבוקסות של המשולשים. האם משולש חדש לא מגיע כבר עם הבוקסות? :?:

 

 

אני מאמין שכן, אם כי לא בדקתי. זה יהיה מאד טיפשי להעביר אותן מהישן לחדש, במיוחד שמחירן זול למדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביוני 96, היא נקנתה עם 48 אלף ק"מ, ב 42.5 אלף ש"ח. 8.5 מתחת למחירון.

לא היה ביקוש לוולקנים אז, ובנוסף היא היתה יד רביעית (מודל 95).

בוחן אינטליגנט כלשהו במכון הבדיקה החליט שהמנוע "גמור" בגלל "לחץ עוקה גבוה", מה שהנחית עוד את המחיר (קשקוש מוחלט כמובן, המנוע ממשיך להיות "גמור" לשביעות רצוני כבר 100 אלף ק"מ מאז).

 

המחירון כיום הוא 31,000 ואני מאמין שאין בעיה לקבל אותו או קצת פחות. מה שאומר איבוד ערך של בערך 12-14 K ¤ בכמעט 4 שנים !

 

מחירון ביוני 99 היה 51,000 ש"ח

מחירון מרץ 2003 הינו 31,000 ש"ח

ירידת ערך "על הנייר" של 20,000 שח (10% לשנה, נורמלי).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים - אני לא כל כך בטוח...

 

עובדה היא כי התחושה בהגאים האלו שונה ביותר. ב-ZX ובקסארה מול ה-306 זה נוכח מאוד. ההיגוי פשוט שונה, אפילו אם המכוניות דומות מאוד.

 

הנה דוגמא (ואולי אני טועה)- הסקסו דומה מאוד מאוד ל-106. זה בעצם אותו האוטו עם צורה טיפה שונה חיצונית ופנימית. אבל אם אינני טועה מערכת ההיגוי שונה בין שתיהן! (שוב - אני כותב את זה בהסתייגות, כי אני לא בטוח, זה נאמר לי בידי מישהו ולא בדקתי את זה עד הסוף). מחר על הבוקר אני אשתדל לברר לעומק את העניין.

 

רוני

 

טוב תברר, מעניין לדעת.

 

אבל בשביל הספורט, קח לך איזה הפסקת צהריים ארוכה מהעבודה הקשה שאתה עושה שם במשהב"ט, קפוץ למוסך ליטל, תאתר לך ZX ו 306 על הליפט (מקומן הטבעי של מכוניות צרפתיות) וחפש את ההבדלים. אני ניסיתי פעם. אין הבדלים. מלמטה זה same shit...

 

אם ישנם הבדלים הם בכיולים, בפיין טיונינג, לא במבנה הבסיסי.

 

לגבי 106 וסקסו, אני לא בטוח, מעולם לא בדקתי.

 

קודם כל, אתה אולי לא תאמין אבל אני עכשיו עושה שבת, יענו שומר. תשאל איך אני פה? אל תספר לאף אחד, אבל קפצתי לרגע (אתם יודעים, כמה שעות :wink: ) לבקר את בובו VTR במקום עבודתו בעזריאלי... (ועכשיו עשיתי לעצמי ג'ינקס ובדרך חזרה הקצין יתפוס אותי)

מחר אני בליטל על הבוקר (לא קרה כלום, סתם בא לשלם ליוסי על הביקור האחרון - בתקווה מעט כסף) - אני אשאל את יוסי בנוגע להבדלים.

 

עובדה היא כי היגוי ה-306 שונה לחלוטין בהרגשתו מהיגוי ה-ZX, כך שהבדלי הפיין טיונינג הללו משמעותיים למדי...

 

בנוגע ל-106 וסקסו - אם כבר אז כאן ההבדלים צריכים להיות קטנים, המכוניות האלו פשוט זהות. שים אותן אחת ליד השניה ותראה (עשיתי את זה כבר...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביוני 96, היא נקנתה עם 48 אלף ק"מ, ב 42.5 אלף ש"ח. 8.5 מתחת למחירון.

לא היה ביקוש לוולקנים אז, ובנוסף היא היתה יד רביעית (מודל 95).

בוחן אינטליגנט כלשהו במכון הבדיקה החליט שהמנוע "גמור" בגלל "לחץ עוקה גבוה", מה שהנחית עוד את המחיר (קשקוש מוחלט כמובן, המנוע ממשיך להיות "גמור" לשביעות רצוני כבר 100 אלף ק"מ מאז).

 

המחירון כיום הוא 31,000 ואני מאמין שאין בעיה לקבל אותו או קצת פחות. מה שאומר איבוד ערך של בערך 12-14 K ¤ בכמעט 4 שנים !

 

מחירון ביוני 96 היה 51,000 ש"ח

מחירון מרץ 2003 הינו 31,000 ש"ח

ירידת ערך "על הנייר" של 20,000 שח (10% לשנה, נורמלי).

 

איציק

 

על הנייר אתה צודק, בפועל המצב כנראה טוב יותר.

 

אגב, טעיתי בהודעה המקורית - יוני 99

4 שנים עדיין נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיגוי קל מדי בוולקן ?

לא מספיק מתקשר ?

 

 

תנסו להנמיך ולהקשיח מעט את האוטו, ותקבלו היגוי חד כתער, כבד יותר, שעובד מהמוח ישר לגלגלים !

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ההגה בוולקן הוא הגה טוב אבל אני אהבתי את הגה של ה 306 יותר .

לגבי האמינות דעתי היא

שזה נורא תלוי איך נהגו באוטו ואיך טיפלו בו .

הוולקן מאוד רגישה ליצירות מע"צ וכל בור רציני מוציא אותה מהאיזון וגורם לה לאבד פרונט שלא נדבר על הבולמים הסופר רגישים .

בהתחלה חשבתי שהבעיה אצלי אבל אחרי בירור קטן אצל יוסי הבנתי שזה די מחלה .

 

כל הבעיות שהיו אצלי באוטו הם סביב בולמים מוטות פיתול /מייצב וכל מה שקשור להיגוי ,במנוע לא הוחלף שום חלק למעט גלגל הרצועה שמתחבר לקרנק .טפו טפו טפו.

 

כומו שקספר רשם טיפול מלא במערכת הקירור עלה הרבה כסף אצלי זה נסגר על 3.500 ש"ח .

 

לגבי המשולשים זה המחלה הכי רצינית של הוולקן הם פשוט לא עומדים בלחץ ונקרעים ממש מהר .אגב זה אותם המשולשים של ZX רגילה (כנראה שזאת הבעיה)

משולש חדש מגיע עם שתי בוקסות חדשות מחיר מעורך 700 ש"ח .בוקסה אחת 200 ש"ח .

יש בשוק גם משולשים תחליפיים אני מאוד לא ממליץ לגעת בהם הם אמורים להיות אותו הדבר אבל הם לא ,יש הבדל בבוקסות ופין שנכנס לתוך הבוקסה (הוא יותר עבה).

אני ניסיתי לחסוך 200 ש"ח ועכשיו אני צריך לקנות משולש חדש .

אגב לכל מי שזוכר את הטיול בשבת בבוקר שאוטו שלי החליט שאני טומי מקניין ויש לי הנעה אחורית אז כנראה שחלק מהבעיה היא אותו משולש תחליפי .כוס אוחטק.

 

מערכת החשמל בוולקן מאוד אמינה מלבד ידית האיתות/אורות שפשוט מתפרקת ומתחילה להשמיע קולות מעצבים עד שהיא מתה .

 

עוד הערה קטנה לגבי המנוע ,המנוע שלי עומד על 173.000 והוא בכלל בכלל לא אוכל שמן

לדעתי זה נורא תלוי בהיסטוריה של המנוע .

 

בקיצור גם אני מאוד מרוצה מהקניה שעשיתי למרות שהושקע באוטו המון כסף . :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7786 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...