Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי.

קניתי רכב חדש לפני שבוע,גטס 2003.

אני מנסה להבין כמה מים יש במיכל עיבוי ולא מצליח,ממי שנרכש הרכב הוא היה שם מים מזוקקים בלבד.

מה מומלץ לשים בגטס?,ירוקים או אדומים?,יחס 1-1?

אם יש אוויר ברדיאטור מה כדאי לעשות?

אולי ללכת למוסך שיעשו את העבודה ומה הסדר גודל של ניקוי המערכת,ניקוז האוויר,והוספת נוזל קירור?

פורסם (נערך)

מאיפה אתה בארץ?

 

הנוזל המקורי של יונדאי עולה רק 60 שקל ביונדאי שופ, ככה שאין טעם להסתכל על אופציות אחרות.

 

הוא מגיע במיכל 2 ליטר ומוהלים אותו בעוד 3 ליטר מים וזה יותר ממספיק. הנוזל ירוק.

 

בכל מקרה מיכל העיבוי פחות מעניין, תפתח את פקק המתכת שעל הרדיאטור ותוודא שהמים מגיעים עד הקצה.

 

עריכה: כמובן רק אחרי שהרכב קר!

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אז למהול את הנוזל קירור ב3 ליטר מים מזוקקים כן?

אני גר בב''ש,אבדוק לגבי הנוזל קירור המקורי מחר על הבוקר.

פורסם

הי שוב.

זה הנוזל קירור שקניתי,חיפשתי מקורי של יונדאי ולא מצאתי בכמה חנויות שבדקתי.

התלבטתי אם לרכוש נוזל קירור של חברת פרסטון אבל המכונאי תקע אותי רבע שעה לחכות ולא היה לי סבלנות,הלכתי קניתי ממישהו ממול נוזל קירור ירוק לא ממותג,זה בסדר לגטס?(הנוזל כבר מהול,והפרסטון לא,קצת כאב ראש להתעסק עם זה ולמהול את זה עם מים מזוקקים)

tnymyz4tgymi.jpg

פורסם

זרוק את הנוזל הנ''ל לפח (כלומר למיחזור) ותיקנה נוזל מקורי, אם אין מקורי ואין לך כוח להזמין מיונדאי שופ תקנה נוזל ירוק של VALEO או PRESTONE.

×
×
  • תוכן חדש...