Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין מאזדה 3 לבין סובארו b4 שנת 2008.

אני יודע שזה רכבים לא הכי דומים אבל בכל זאת.

הבנתי שסובארו שותה קצת יותר דלק מאשר מאזדה 1:8 מוך 1:9 בעיר.

לכן השאלה היא בקשר לעלות ביטוח חובה וצד ג״ ועלות טיפולים.

פורסם

השאלה מה הצרכים שלך? אתה צריך או אתה רוצה מכונית בגודל של B4? מאזדה 3 בוודאות תהיה חסכונית יותר וזולה יותר לאחזקה מבחינתץ טיפולים וביטוח. B4 מצד שנית תהיה נוחה ומפנקת יותר. תן עוד פרטים שנוכל לעזור.

פורסם

מאזדה 3 חסכונית בדק? ממש לא.

מדובר ברכבים בקטגוריות שונות, השאלה באמת כפי שכתב קודמי מה אתה צריך מהרכב.

ביטוח- אתה צריך לבדוק מוך הסוכן שלך.

מה שכן הרכב שאתה קונה הוא כבר יהיה מעל 7 שנים על הכביש ומתחיל להתיישן אז מה שבאמת חשוב זה איך שטיפלו ברכב.

רכב מוזנח - לא משנה אם הוא יפאני או לא - יתנקם בך במוסך.

פורסם

בשנים הללו, אחזקת שני הרכבים תהיה די דומה, וזה באמת תלוי האם הרכב שמור ומטופל.

עוד נקודת דמיון בין הרכבים היא המחיר (בין 58 ל 60 אלף ש"ח לרכב שנת 2009)

מלבד זאת, מדובר בשני רכבים מאוד שונים, והבחירה תלויה בצרכים שלך מהרכב.

 

אתה מוזמן להסתכל באתר SWITCH רכבים יד שנייה למכירה אחרי בדיקה וסינון קפדניים.

יש כמה רכבים יד שנייה ויד ראשונה, כמו אלה שאתה מחפש בלינק:

https://switch.co.il/cars/?maker=mazda&maker=subaru&model=3&model=b4&year=2008&year=2009

 

בנוסף, אתה יכול להשוות בין הרכבים ולראות בנוחות את היתרונות של כל אחד מהם:

https://switch.co.il/compare-vehicles/

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...