Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי המלצה לרמקולים ומגבר למאזדה שלי.

אני לא מחפש משהו בשמיים, אני חשבתי על בערך 1000 שקל השקעה .

אם לפי דעתכם צריך טיפה יותר תוכלו לפרט לי למה ?

חשוב לציין שאין לי רקע בכלל בתחום של כל האודיו אז לפי תגובות שלכם אני בסוף אקנה .

 

ושתי שאלות אחרונות

האם כדאי להחליף רמקולים אחוריים, או להרכיב אותם במדף של הפגש ( הכוונה לפלסטיק שמאחורי המושבים האחוריים ) .

האם מומלץ להחליף את המערכת המקורית של המאזדה ? ואם כן כמה צריך להשקיע ? ואם תוכלו על הדרך לרשום איזה מערכת תתאים לפי הרמקולים והמגבר שתמליצו .

 

תודה רבה מראש,

עומר.

פורסם

התקציב שלך לא מספיק בשביל מגבר ורמקולים .כי רק מגבר פשוט לדוגמה כמו שלי focal r4280 יעל לך 700 שח ויש מקומות שיעלה יותר פלוס התקנה בערך 300 וגמרת את התקציב .

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם
התקציב שלך לא מספיק בשביל מגבר ורמקולים .כי רק מגבר פשוט לדוגמה כמו שלי focal r4280 יעל לך 700 שח ויש מקומות שיעלה יותר פלוס התקנה בערך 300 וגמרת את התקציב .

 

אוקיי אז אם אני רוצה משהו ברמה סבבה כזה, תוכל להמליץ לי ולתת לי בערך מחיר ?

פורסם

הרמקולים אצלך ברכב הם בגודל 5X7 אפשר גם להכניס שם 6X8 אם אתה לא רוצה להוסיף סאב מומלץ

להשאר עם המידות הנ"ל ,התקציב שלך לא בכיוון אם אתה רוצה שיפור אתה תצתרך תקציב גבוהה יותר.

אני לא ממליץ לך על התקנה במגש פלסטיק האחורי ,רד מהרעיון הזה.

אני ממליץ לך להחליף את המערכת המקורית במערכת אפטר מרקט ,מגבר 4 ערוצים ,סט קומפוננט קדמי מתאים.

 

המלצה שלי :

מורל טמפו אולטרה 572

מגבר JBL GTO EZ804

רדיודיסק פיוניר DEHX 2750

-----------

2000 שח לא כולל עבודה.

פורסם

את המורל ניתן להזמין כמעט אצל כל משווק של מורל בארץ.

מדובר בסט קומפוננט 5X7 אין הרבה אופציות לקומפוננט בגודל הנ"ל.

המחיר הכי זול ששמעתי עבורו הוא 750 שח.

פורסם (נערך)

אחי הקטן הרכיב לרכב בדיוק כמו שלך את הרכיבים הבאים .

1. דאבל דין pioneer 2750bt. ב1500 שח (בהמלצת הפורום)

2. פאנל לדאבל דין בערך 150

3. קומפונט קידמי hertz dsk 165.3 בערך 600 שח.

4. מתאם mdf לקומפוננט חינם

5. מגבר focal r4280. ב700 שח

6. סאב קיקר אין לי מושג כמה עולה מישהו הביא לו במתנה .

7. התקנה 350

סה"כ 3300 עם התקנה בלי סאב .

פחות או יותר אינדיקציה למחירים לרכיבים פשוטים יחסית . בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי ofervars

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

אודיו קינג תודה , נראלי שאני עכשיו אבדוק איפה אני אעשה הכל ביחד, ואלך לעשות .

איך החברה שלהם של הקישור שהבאתם :

http://www.nippon.co.il/contents/distributers.aspx

 

חברה טובה מתקינים טוב ?

דרך אגב מזה טוויטרים ?

 

עופר נראלי מוגזם יותר מידיי דברים אני לא מחפש עכשיו משהו ואוו, מחפש משהו יותר פשוט .

פורסם (נערך)

אחי סתם הבאתי לך דומגה למחירים לציוד פשוט במאזדה 3 . וחוץ מזה זה לא יותר מידי דברים זה בדיוק מה שאודיו קינג המליץ לך פשוט לא פירט כמו פאנל מתאם לרדיו דיסק ומתאם לרמקולים וכבלים שגם עולים כסף .

אני מפרט לך כי אתה קצר בכסף .

בכל מקרה בהצלחה בקניה . :-D

עריכה אחרונה על ידי ofervars

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

×
×
  • תוכן חדש...