Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני קופר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ליושבי הפורום.

לאחר ששכנעתם אותי לרדת מאודי TT המשכתי בחיפוש לאחר צעצוע אולטימטיבי.

הפעם נדבר על מיני משנתונים 2005-2008

מעניין אותי קופר וקופרS

מי מהן אמינה יותר, זולה לאחזקה, מזדקנת יפה יותר

ועל מה צריך לשים לב.

כמו כן אשמח לקבל כיוון איפה מטפלים במיני ואיזה מוסך מומלץ.

 

תודה

פורסם

עשית בשכל...

המיני קופר הרגילה זולה יותר, חסכונית יותר, אמינה יותר ונפוצה יותר.

בדיוק כמו שהמאזדה 3 אמינה, זולה וחסכונית.

על אותו משקל קנה I20 או קורולה...

 

אתה רוצה את הקופר S, ויש לשים לב טוב טוב לתאונות, הסטוריית טיפולים וטיימינג.

האחזקה לא זולה בכלל, אבל בניגוד לTT שהיית מתבאס עליה אחרי 2 שבתות, בקופר הנגיעה מאוד כיפית ומתגמלת ושווה כל שקל באחזקה.

אני הייתי מתמקד בידנית בלבד.

פורסם

נהג מתחיל. לא צריך. זה הדבר האמיתי. כל השאר תחליפים זולים.

הבעיה שהן חדשות מדי ויקרות מדי.

אין אברת' ב50-60 אש"ח.

פורסם

המיני בהחלט הדבר האמיתי.

קופר בגרסת פפר תתן טונות של כיף בכל מצב, ובקושי תתן נוחות נסיעה.

קופר S בגרסת צ'ילי תתן הרבה יותר כיף, אבל בשימוש כרכב יומיומי על כבישי הארץ מדובר בעונש מבחינת נוחות נסיעה. (רובן מקרקשות יותר מהמיני קופר מהסיבה הזו).

 

תתמקד בלחפש רכב של ספריות או אדריכלי פורום, ולא ברכב של ילדים מתלהבים שהשקיעו ב"שיפורים" במקום בתחזוקה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

^^^

התכוונתי שאברת זה הדבר האמיתי. :-D

 

האם גם בדור הישן גם היו רמות גימור פפר, צ'ילי, פסטו וגוואקמולי.

פורסם

הבנתי כבר בפעם הראשונה. אתה צודק.

האבארט היא צעצוע, המיני זה הדבר האמיתי. מסכים איתך.

 

קומבינציית רמות הגימור במיני זה salt ל-one ולקופר, פפר לקופר ול-S, וצ'ילי ל-S, למרות שיש כל מיני קומבינציות שלא בתפריט.

גרסת צ'ילי לא טובה לגב, ולא לדש בורד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
נהג מתחיל. לא צריך. זה הדבר האמיתי. כל השאר תחליפים זולים.

הבעיה שהן חדשות מדי ויקרות מדי.

אין אברת' ב50-60 אש"ח.

 

צר לי לאכזב אותך, הייתי בסרט ובמקביל למיטו שלי חיפשתי מיני בתקציב 60-70K ואין S בתקציב הזה.

 

ובלי קשר- אמנם נהגתי על המיני ONE, פשוטה יותר אבל גם היא נתנה הרגשה מאוד יוקרתית עם אופי שמח (בצבע שנהב האופי על גבול ה"עליז")

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

הזכרת לי סרטון שראיתי (בעקבות פוסט בפורום להמלצה לערוצי יווטוב)

 

 

 

 

 

 

האם הדגם הנ"ל מוצע בארץ?:roll:

פורסם

אני גם ממליץ לך על המיני.

 

יש לי one שנת 2014 וזה מאוד מספק מבחינה דינמית. אפילו בקו ישר.

 

ברור שהקופר יותר מהירה אבל זה לא באמת נדרש. לגבי הגרסאות העוד יותר מהירות זה לדעתי תלוי בכמות הכסף וכמובן נושא עלות התחזוקה שעולה ועולה .

פורסם

המיני ONE מאד מתגמלת ומוציאה הרבה חיוכים ואפילו צחוקים בדרך במופתלת. ובכל זאת, חסרה דרמה: מה עם צליל מפלט, מה עם עצבנות, מה עם קצת שגעון? היא מבצעת הכל בעליצות, אבל מעין לעיצות כזו שתחומה במגבלות חומרת הסבר הגרמנית. חסר פלפל איטלקי...

:idea:
פורסם

באופן אישי לא מבין איך אפשר להשוות ONE לS מבחינת הכיף שהן נותנות לנהג מבחינת ניהוג, כח ותחושת הספורטיביות.

 

זה בדיוק כמו להשוות בין 2 בחורות, אחת יפה אך חסודה ושמרנית ששומרת את עצמה לבורא עולם (אבל פעם ביומיים משחררת איזה בדיחה מצחיקה) והשנייה נראית כמו בר רפאלי, אחרי 3 צ'ייסרים להורדת כל עכבה שעוד הייתה לה ושרק מתחננת שתבצע בה את זממך...

פורסם

FISH תתפלא ,אי אפשר להשוות! נכון אתה צודק.

אבל אם תסע ב ONE ותשווה לשאר הרכבים שיש בשוק(לרגילים ולא רק).

מנסיון אתה תופתע כמוני. נכון היא לא מהירה לא מוחצנת ולא נראית אפילו ספורטיבית,תנהג תבין.

×
×
  • תוכן חדש...