Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוחאי - גם לאחותי יש VW :-) יש לה ג'טה 1.4 2014. החודש החליפו לה מכטרוניק. בגירים שכבר אין בעיות, כן?

היא נהנית ממנה ונוסעת עימה הרבה יחסית. אני חושב, שאם היה להם שירות כמו אלפאווי, ושירותיות כמו בסמלת, היה הרבה יותר קל לרכוש רכבים שלהם. ואחרי הכל - אני באמת אוהב את הרכבים שלהם. מצד שני, או שלישי, אופל הביאו עכשיו GTC [לא משפחתית...] עם מנוע קצת יותר בריא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כל פעם שאתה מגיב את אוסף השטויות הרגיל כנגד אופל, אני מתפתה להגיב לגופם של הפוסטים האלה שלך- ואז אני קורא אותם שוב ומבחין שאתה לא טורח לבסס שום טענה שכתובה שם. אז ברשותך, אני מותר.

 

אם אתה רוצה לשתף אותנו איזה אופל בדיוק גורם לך להגיב ככה ולפרט יותר, אשמח לשמוע. עד אז, זה סתם גיבוב של דעות קדומות, כמו המגיבים הרגילים בטמקא שבכל כתבה על סיטרואן, למשל, כותבים: "זבל עופות" וכדומה. לא רציני.

 

לא טורח לבסס? כל האמור נכתב ע״ס נסיון עם האסטרה הקודמת (בלי טורבו) והנוכחית (2014). יש טוקטוקים בתאילנד עם איכות בניה טובה יותר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
לא יודע בקשר לזה, אבל המכלולים הבעייתיים שנידונים בשרשור הזה (תיבת DSG7 ומנועי TSI על גרסאותיהם השונות) זהים גם ברכבי Audi.

 

זה ברור לי, אבל הרעיון הוא שלאודי מותר לבצע שינויים בטכנולוגיה שהם מקבלים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
יוחאי - גם לאחותי יש VW :-) יש לה ג'טה 1.4 2014. החודש החליפו לה מכטרוניק. בגירים שכבר אין בעיות, כן?

היא נהנית ממנה ונוסעת עימה הרבה יחסית. אני חושב, שאם היה להם שירות כמו אלפאווי, ושירותיות כמו בסמלת, היה הרבה יותר קל לרכוש רכבים שלהם. ואחרי הכל - אני באמת אוהב את הרכבים שלהם. מצד שני, או שלישי, אופל הביאו עכשיו GTC [לא משפחתית...] עם מנוע קצת יותר בריא.

נו, על זה בדיוק אני מדבר- כמה שווה המוצר של VAG, כמה טוב שלא יהיה, אם אתה צריך להתרוצץ סביבו? זה אפילו לא עניין של כסף. הרי את המכטרוניק החליפו באחריות.

 

אבל הריצה למוסך שווה טרחה\זמן\עצבים?

לנסוע בתחבורה חלופית שווה טרחה\זמן\עצבים?

תוארו כאן בפורום וויכוחים שהיה צריך לעבור בשביל שהיבואן יואיל לטפל בבעיה- לא שווה טרחה\זמן\עצבים?

 

ושוב- אני אוהב את הגולף הנוכחי, הוא רכב נפלא. אבל לא עד כדי כך.

 

לא טורח לבסס? כל האמור נכתב ע״ס נסיון עם האסטרה הקודמת (בלי טורבו) והנוכחית (2014). יש טוקטוקים בתאילנד עם איכות בניה טובה יותר.

לבסס זה אומר לתת פרטים ספציפיים. אוקי, אל תפתח שרשור מתעדכן כמו שאני עשיתי. אבל רבאק, תן דוגמא לכפתור שלא עובד באסטרה 2014 שלך. לכתוב שיש טוקטוקים בתאילנד בעלי איכות טובה יותר זה חרטוט, בחייך.

 

וכמובן שאין מה להשוות לאסטרה הקודמת VAG נוכחי. אגב, כולנו יודעים שלא כל גולף היה מוצלח- תלי תילים נכתבו על איכות החומרים ועמידותם בגולף דור 4. במקרה לגיסי היתה בורה V5, שהחלונות שלה היו נופלים והבד של הגג ליטף את הראש. ועוד מרעין ובישין מכאניים, שאני לא מוסיף פה מקוצר הזמן ולשם ההגינות (אני חושב שרבים מהם היו תוצאה של הזנחת הבעלים הקודמים).

 

תבין, אני לא "בעד" אופל ספציפית, וברור לחלוטין שיש להם מה לשפר. מצד שני, זה יצרן שאין לו מה להתבייש במוצרים שלו, ועשה צעדים ענקיים בייחוד אם לוקחים בחשבון את בעל הבית GM, שכל חלקה טובה בתוכם הם הורסים- באופן עקבי.

פורסם

אלעד להבנתי הדיון הוא ספציפי על DSG, לא באופן כללי על רובוטיות, מה גם שזו טכנולוגיה אחרת, חד מצמדית.

אם יש לך הדגמה של הנעה בדחיפה של DSG, זה יהיה מעניין :)

פורסם

זאת היתה השאלה המקורית, ועליה עניתי:

רגע גם לי יש שאלה...רכב עם גיר רובוטי, אפשר להניע בדחיפה?

רכב עם DSG אין לי בהישג יד. כלומר: יש, אבל לא נראה לי שבעליו ישמח אם אעשה בו ניסויים כאלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)
לא טורח לבסס? כל האמור נכתב ע״ס נסיון עם האסטרה הקודמת (בלי טורבו) והנוכחית (2014). יש טוקטוקים בתאילנד עם איכות בניה טובה יותר.

 

טוב אז למה שלא תפרט? על פניו אתה סתם אוהב לדבר כך (לא רק מהפוסט הזה)

 

בכל מצב, לי יש הרבה הרבה הרבה יותר ניסיון עם אופלים ממך, במהלך השנים היה במשפחה מנטה, שתי אסקונות, אסטרה דור ראשון ושלישי, 3 הדורות של הוקטרות, טיגרה, קורסה דור שני ושלישי, ואינסיגניה.

(כולם היו עם גיר ידני או אוטומטי, לא היו רובוטיות - רובם נקנו כרכב משומש)

 

אני יכול להגיד בוודאות שאף רכב מהנ"ל לא עשה לנו בעיות "קריטיות" שהשביתו אותו, איכות הבנייה נשארה טובה עד מכירת הרכב, לא היה נקישות מהדשבורד, הכפתורים נשארו במקומם ועבדו לאורך השנים...

בסה"כ רכבים אמינים אם מטפלים בהם כפי שצריך (כמו כל רכב אחר), ולפי דעתי נותנים תמורה טובה למחיר.

 

יותר מזה?

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם (נערך)

KEYSER אני כבר מספר הודעות מנסה להבין על מה אתה מדבר ולא מצליח..

 

לשותף הקודם שלי בדירה (חבר ילדות) הייתה אסטרא 2000 עם מנוע 1.8. רכב נהדר, אמין מאוד, במשך 200K ק"מ שאני מכיר את הרכב שום תקלה משביתה חוץ מקריעה של רצועת אביזרים פעם אחת וקוייל סורר. מעט קשיח אבל לא שונה מנוף הגרמניות באותה תקופה.

 

כפי שכתבתי קודם, לשותף הנוכחי שלי יש גולף MK7 1.4TSI, צברתי עליה כמה וכמה ק"מ. לחבר טוב יש רכב צמוד מהעבודה, אופל אסטרה ברלינה טורבו, גם כן 1.4 (140 כ"ס) שגם עליה נהגתי כמה פעמים. אני בוחר את האופל בכל זמן נתון. רכב שקט יותר, נוח יותר, גיר מגיב טוב יותר (פלנטרי, כן?!). הסלון והפקדים מרגישים נהדר. מושבים נוחים יותר. הרכב עושה קילומטראז' הזוי ללא אף תקלה אחת.

 

אותה תחושה קיבלתי גם מאופל מריבה שהייתה לי בהשכרה בחו"ל.

 

אז אני לא יודע איזה אופל עקץ אותך בטוסיק, אבל אובייקטיבי אתה לא... אפילו לא קרוב.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
בבקשה :)

תודה על המאמץ השיתוף של הסירטון.



 

אני התכוונתי שלא ניתן להניע רכב בעל תיבה מסוג DSG6/DSG7.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
אם יש לך הדגמה של הנעה בדחיפה של DSG, זה יהיה מעניין :)

מאד מעניין.

 

אני התכוונתי שלא ניתן להניע רכב בעל תיבה מסוג DSG6/DSG7.



 

כתבתי כבר: טויוטה ובראבו - מניע. DSG7 - לא מניע.

 

איך אני יודע? כי ניסיתי.

 

ב-DSG7 הוא פשוט לא משלב הילוך ולכן כמובן שלא מניע.

 

דני

פורסם
KEYSER אופל אסטרה ברלינה טורבו....רכב שקט יותר....גיר מגיב טוב יותר....הרכב עושה קילומטראז' הזוי ללא אף תקלה אחת.

יש לאשתי כזו מליסינג, 2013.

רועש משמעותית לעומת הגולף VI שלי. הגיר מתבלבל בהאטות, במיוחד בבינעירוני.

לגבי הסעיף האחרון, הקילומטראז' והתקלות, מסכים לחלוטין.

אם אני מסתכל על התמונה הכוללת, זה רכב שלא הייתי קונה כפרטי. ליסינג זה סבבה לנו לגמרי.

פורסם
נו, על זה בדיוק אני מדבר- כמה שווה המוצר של VAG, כמה טוב שלא יהיה, אם אתה צריך להתרוצץ סביבו? זה אפילו לא עניין של כסף. הרי את המכטרוניק החליפו באחריות.

 

אבל הריצה למוסך שווה טרחה\זמן\עצבים?

לנסוע בתחבורה חלופית שווה טרחה\זמן\עצבים?

תוארו כאן בפורום וויכוחים שהיה צריך לעבור בשביל שהיבואן יואיל לטפל בבעיה- לא שווה טרחה\זמן\עצבים?

 

ושוב- אני אוהב את הגולף הנוכחי, הוא רכב נפלא. אבל לא עד כדי כך.

 

 

לבסס זה אומר לתת פרטים ספציפיים. אוקי, אל תפתח שרשור מתעדכן כמו שאני עשיתי. אבל רבאק, תן דוגמא לכפתור שלא עובד באסטרה 2014 שלך. לכתוב שיש טוקטוקים בתאילנד בעלי איכות טובה יותר זה חרטוט, בחייך.

 

וכמובן שאין מה להשוות לאסטרה הקודמת VAG נוכחי. אגב, כולנו יודעים שלא כל גולף היה מוצלח- תלי תילים נכתבו על איכות החומרים ועמידותם בגולף דור 4. במקרה לגיסי היתה בורה V5, שהחלונות שלה היו נופלים והבד של הגג ליטף את הראש. ועוד מרעין ובישין מכאניים, שאני לא מוסיף פה מקוצר הזמן ולשם ההגינות (אני חושב שרבים מהם היו תוצאה של הזנחת הבעלים הקודמים).

 

תבין, אני לא "בעד" אופל ספציפית, וברור לחלוטין שיש להם מה לשפר. מצד שני, זה יצרן שאין לו מה להתבייש במוצרים שלו, ועשה צעדים ענקיים בייחוד אם לוקחים בחשבון את בעל הבית GM, שכל חלקה טובה בתוכם הם הורסים- באופן עקבי.

 

דוגמאות ספציפיות? כל תא הכפפות, למשל וההתאמה שלו לדשבורד? כפתור נעילה מרכזית שהחליט שיותר לא מתחשק לו לקפוץ החוצה? הגומי המטופש על ידית ההילוכים שמתקלף? התאורה האדומה הזוועתית של לוח המחוונים? הבלמים שפשוט לא עובדים בכל המהלך שלהם עד לרגע האחרון? המנוע הבזבזני מאוד? השמשה הקדמית שמותקנת בזווית כזו שהיא מסתירה את המולטימדיה? המראות הצדדיות שהחלק ה״שבור״ (זה שמופרד בקו שחור) מעוות את כל התמונה ולמעשה סתם מהווה סכנה בטיחותית?

 

להמשיך?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...