Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם

לפני כחצי שעה שעה בערך. הרמתי את מכסה המנוע

לראות שהכל בסדר בתא המנוע, כדי להבחין עם יש נזילות שמן או מים מה שאני עושה כבשיגרה ולהפתעתי אני רואה מים ירוקים סביב הדוד העליון ברדיאטור ומזהה גם טיפטוף מים מתחת למנעול מכסה מנוע.

המים במיכל עיבוי ריקים כמעט אבל בדריאטור מלא עד הסוף.

כמו כן הרכב לא התחמם לי בכלל ואפילו המאוורים עבדו וקיררו את המנוע.

 

מה עליי לעשות כרגע ?

מה עלות החלפת רדיאטור לאימפרזה?

אשמח לעזרה תודה!

imprza new age

פורסם

יכול להיות שזה סתם מים מהוישרים.

 

אם הם ירוקים- בדוק אם הפקק תקין, ואם לא- תחליף אותו לפקק מקורי של סובארו.

 

קודם כל תנסה לנקות את הסביבה כמו שצריך כדי לזהות את מקור הנזילה.

 

אם אתה רואה שהמקור הוא לאורך כל מכסה הפלסטיק השחור/חיבור לגוף המתכתי- יכול להיות שהרדיאטור בסוף ימיו וכדאי ליזום החלפה שלו לפני שיחליט להתפוצץ באמצע נסיעה והנזק יהיה גדול יותר.

 

רדיאטור עולה בערך 350-400 ש"ח, 2 גלונים של מי קירור עוד 100 ש"ח, עבודה עוד 200-300 ש"ח.

שלומי

פורסם

נשמע כמו דוד עם סדק קטן.

אם אכן כךת מומלץ להחליף את הרדיאטור.

אם אתה מאזור המרכז, ממליץ לך לפנות אל אבי פרטס חבר פורום

פורסם
נשמע כמו דוד עם סדק קטן.

אם אכן כךת מומלץ להחליף את הרדיאטור.

אם אתה מאזור המרכז, ממליץ לך לפנות אל אבי פרטס חבר פורום

גם אני ממליץ לדבר עם אבי פרטס, כבר כמה פעמים שקניתי ממנו רדיאטורים ואגזוז ותמיד אתה יוצא מרוצה איתו.

שלומי

פורסם

היי,

יש לך בעיה של נזילה ממערכת קירור.

יש לגרור את הרכב למרכז שרות.

אסור לך לנסוע עם הרכב יש חשש שיגרם נזק לאטם ראש המנוע.

דבר איתי אם אתה צריך משהו :)

×
×
  • תוכן חדש...