Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים אני בעלים של פוקוס האצב'ק 2008 לפני מתחית הפנים , רמת הגימור שלי היא trend .

מהרגע הראשון שרכשתי את הרכב "העלתי" את רמת הגימור שלו באופן פרטני , רכשתי פנסי ערפל מקוריים,גריל מכרום שמגיע בגירסאות ה2 ליטר , בקרת שיוט , חישוקים דמוי מקוריים , מגני שיפשוף מגוריים בצבע הרכב .

 

אני מודע לכך שיש תוספות נוספות שיש לדגמי הטרנד איקס ולדגמים בנפח ה2 ליטר, אך אין לי מושג מה הם .

אשמח למביני העניין שכאן לדעת מה הם התוספות הנוספות שמגיעות ברמות הגימור הבכירות יותר (בארץ ובחו"ל) .

 

| ברכב שלי ספציפית לא מגיע תאורה נוסעים אחורית\אמצעית . יצא לי באחד הביקורים שלי במוסך לראות פוקוס משנה דומה אך עם תאורה אחורית שבית הנורה שלה כאילו מחובר לדלת האחורית . אשמח לדעת איך ניתן למצוא את השם המדוייק של החלק |

 

 

 

מצרף תמונה כמעט עדכנית של הרכב נכון להיום.

 

552a56ab87710.jpg

יפני זה הכי אחי

פורסם

דגם TREND X מגיעה עם בקרת אקלים דיגיטלית לעומת מכנית ב TREND



 

רדיו דיסק MP3 של SONY עם חיבור AUX ושליטה על המערכת סטריאו מההגה (מאוד נוח) בדגם TREND X

בדגם TREND מגיע רדיו דיסק CD6000 עם חיבור AUX ללא שליטה מההגה וללא MP3

 

בדגם TREND חישוקי פלדה עם צלחות נוי (טאסות)

TREND X מגיע עם חישוקי סגסוגת קלה (מגנזיום)

 

CRUISE CONTROL מגיע רק בTREND X ובGHIA

יש גם הבדל בריפודים שמגיעים יותר איכותיים בTREND X

פורסם

הריפודים בגרסה המפוארת לא יותר איכותיים, הם נראים יותר מפוארים זה הכול.

הבד הוא אותו בד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש למישהו מושג לגבי תאורת רגליים שמגיעה בגירסאת ה2 ליטר? מה השם המדוייק באנגלית ולאן היא אמורה להתחבר?

יפני זה הכי אחי

פורסם (נערך)

איילצבי, מעל הדוושות בצד הנהג ומתחת לתא כפפות בצד נוסע, פתחתי על זה שרשור תחפש יש גם תמונות.

נורה t10 או w5w.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...