Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'רמי קלארקסון (TOP GEAR) כותב על GOLF GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק בשביל המשפט הזה כל הכתבה שווה לפירסומת של ג.יפית :

I'm not really the man for this particular job. Asking me to review the Volkswagen Golf GTi is a bit like asking a mother to review her new-born baby

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כתבה די ארוכה ובצדק, הGOLF GTI נבחרה כ " HOT HATCH" לשנת 2004 ע"י "TOP GEAR"!

קלארסון "אומן" אמיתי בין כתבי הרכב, מצליח ללא ספק להבליט את הנקודות החשובות שלדעתו יעננו את קהל הקוראים!

בגלוי לב טיפוסי הוא מצהיר שהוא מכור במיוחד לדגם , כמו שאם לתינוקה גם אם הוא מכוער ולא ממש מוצלח...

והנה מספר הארות קלילות שלא "הוארו" בכתבה, ללא כל סדר עניני...:shock:

עיצוב חיצוני - גריל קדמי מושעל מהאודי\משאית מק...פנסי סובארו אימפרזה WRX כמעט הותקנו בשלמותם בGTI ...

עיצוב פנימי - ספרטני ולא יאה למכונית עם יומרות ספורטיביות , רקע כהה לשעונים, מתאים יותר לרכב "חברה קדישא"...כסאות מעוצבים עם בד משובץ המזכיר בד חליפות ציד...העור הוא רק אופציה?

 

עדיין לא נהגתי על הדגם ולכן זה לא יהיה יאה להביע דעה אישית בנושא...בקרוב מאד מבחן מעשי ובכל זאת ניתן להתיחס לנתונים הטכניים היבשים...

מומנט - נתון מרשים לכל הדעות : 28.6 קג"מ!

משקל\הספק - 6.33 ק"ג\כ"ס

בנקודה הזאת אני מתחיל לתהות האם נבחרה בצדק ה GOLF GTI כ "HOT HATCH" של השנה?...

שמדובר על הערכת יכולות של מכוניות ספורט יש לקחת בחשבון מס' נתונים בסיסיים:

כגון משקל\הספק ....לדוגמה...לקליאו ספורט 182 הסטנדרטית יש יחס עדיף - 5.98 ק"ג\כ"ס...

בכל אופן יהיה מענין לבצע מבחן "ראש בראש" למובילה הקודמת מול ה GTI GOLF ...

 

מנהל האתר למכוניות ספורט הראשון בישראל

פורסם

באותה תוכנית (הורדתי אותה מהרשת) נותנים לנהג עיוור (כן כן, blind as a bat כמו שאומרים) לנהוג בסוזוקי שלהם עם קלארקסון שנותן הוראות ("right, left, click right, click left"...)

 

 

העיוור מצליח להשיג תוצאה טובה יותר מ2 האחרונים, פשוט מטורף! :)

פורסם
משקל\הספק - 6.33 ק"ג\כ"ס

בנקודה הזאת אני מתחיל לתהות האם נבחרה בצדק ה GOLF GTI כ "HOT HATCH" של השנה?...

שמדובר על הערכת יכולות של מכוניות ספורט יש לקחת בחשבון מס' נתונים בסיסיים:

כגון משקל\הספק ....לדוגמה...לקליאו ספורט 182 הסטנדרטית יש יחס עדיף - 5.98 ק"ג\כ"ס...

בכל אופן יהיה מענין לבצע מבחן "ראש בראש" למובילה הקודמת מול ה GTI GOLF ...

 

מנהל האתר למכוניות ספורט הראשון בישראל

 

לא נראה לי שה- 0.35 הפרש הזה ישפיע מספיק על הבחירה על פני הקליאו. מה שיותר משפיע לטעמי ממילא הוא לא יחס ההספק-משקל אלא המשקל עצמו - מה שפוגע בהרבה מאוד מאפיינים אחרים של הרכב. הוט-האצ' צריכה להיות קלילה ותזזיתית. אני בספק אם מכונית של 1300 קילו יכולה להיות כזאת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
באותה תוכנית (הורדתי אותה מהרשת) נותנים לנהג עיוור (כן כן, blind as a bat כמו שאומרים) לנהוג בסוזוקי שלהם עם קלארקסון שנותן הוראות ("right, left, click right, click left"...)

 

 

העיוור מצליח להשיג תוצאה טובה יותר מ2 האחרונים, פשוט מטורף! :)

גם אני הורדתי פרקים מהאינטרנט (אימיול), והפרק הזה לא היה בניהם.

אני רוצה להוריד אותו, אתה זוכר איך קוראים לקובץ ?

תודה מראש.

פורסם
גם אני הורדתי פרקים מהאינטרנט (אימיול), והפרק הזה לא היה בניהם.

אני רוצה להוריד אותו, אתה זוכר איך קוראים לקובץ ?

תודה מראש.

כל העונה הרביעית זמינה בhttp://www.the-realworld.de

פורסם
כתבה די ארוכה ובצדק, הGOLF GTI נבחרה כ " HOT HATCH" לשנת 2004 ע"י "TOP GEAR"!

קלארסון "אומן" אמיתי בין כתבי הרכב, מצליח ללא ספק להבליט את הנקודות החשובות שלדעתו יעננו את קהל הקוראים!

בגלוי לב טיפוסי הוא מצהיר שהוא מכור במיוחד לדגם , כמו שאם לתינוקה גם אם הוא מכוער ולא ממש מוצלח...

והנה מספר הארות קלילות שלא "הוארו" בכתבה, ללא כל סדר עניני...:shock:

עיצוב חיצוני - גריל קדמי מושעל מהאודי\משאית מק...פנסי סובארו אימפרזה WRX כמעט הותקנו בשלמותם בGTI ...

עיצוב פנימי - ספרטני ולא יאה למכונית עם יומרות ספורטיביות , רקע כהה לשעונים, מתאים יותר לרכב "חברה קדישא"...כסאות מעוצבים עם בד משובץ המזכיר בד חליפות ציד...העור הוא רק אופציה?

 

עדיין לא נהגתי על הדגם ולכן זה לא יהיה יאה להביע דעה אישית בנושא...בקרוב מאד מבחן מעשי ובכל זאת ניתן להתיחס לנתונים הטכניים היבשים...

מומנט - נתון מרשים לכל הדעות : 28.6 קג"מ!

משקל\הספק - 6.33 ק"ג\כ"ס

בנקודה הזאת אני מתחיל לתהות האם נבחרה בצדק ה GOLF GTI כ "HOT HATCH" של השנה?...

שמדובר על הערכת יכולות של מכוניות ספורט יש לקחת בחשבון מס' נתונים בסיסיים:

כגון משקל\הספק ....לדוגמה...לקליאו ספורט 182 הסטנדרטית יש יחס עדיף - 5.98 ק"ג\כ"ס...

בכל אופן יהיה מענין לבצע מבחן "ראש בראש" למובילה הקודמת מול ה GTI GOLF ...

 

מנהל האתר למכוניות ספורט הראשון בישראל

הבנו שיש לך קליאו ספורט, ושזה אוטו מעולה וכו' וכו' וכו',

אבל בכל מקום אתה חייב לשבך אותה ולהגיד שהיא הכי טובה?

אז נכון, לקליאו ספורט יש נתון הספק\משקל טוב יותר במעט (מאוד מעט!), אבל ההבל במומנט הוא עצום! 8 קג"מ!!

ועוד לא דיברנו על העובדה שבקליאו הרבה יותר קשה להצליח לנסוע מהר בקו ישר מאשר בגולף. (בגולף אם מעבירים הילוך בסל"ד שקצת נמוך מדיי אז זה לא נורא מדיי כי המומנט הגבוה מאוד יכפה על זה, אבל בקליאו במידה ומעבירים טיפה נמוך מדיי, נופלים לסל"ד נמוך מדיי ולוקח טיפה זמן עד שמגיעים לסל"ד הבריא שלה.

עובדה שבנתוני האצה 0-100 הקליאו והגולף דומים (7.2), ואני חושב שדיי ברור שבמהירויות גבוהות היתרון הוא לגולף.

 

אני מסכים עם הדיעה של רוני ש"הוט האץ" צריכה להיות תזיזתית וזריזה מאוד, משהו שהגולף כניראה לא תיהיה בגלל המשקל הגבוה, ועדיין הייתי מעדיף את הקליאו על הגולף, אבל עדיין בכל מקום לשבך את הקליאו בכל נושא ונושא זה מתחיל לשעמם ולהישמע משוחד... במיוחד שבחלק מהנושאים ידה לא על העליונה.

Back to the original - NC again.

פורסם

1. סליחה, ברשותכם ידידיי

אולי תנהלו את השאלות , על סרטי Top-Gear ב ה"פ, ותתיחסו לכתבתו של קלארסון על הGOLF GTI.

 

2. בקשר ל NEW GOLF GTI vs RENAULTSPORT CLIO 182

 

ככל הנראה המאזניים היו נוטות לכיוון..... GOLF GTI.

 

3.בקשר לדברי TB בהתיחסו לדברי magician

אומר כי: ה"קוסם" כפי הנראה מגיב ע"ב מה שהוא מכיר הכי טוב בוודאות

ועל בוריה את הקליאו ספורט, וזה הבסיס הטוב ביותר להשוות אותה ביחס לאחרות

הוא מדבר מניסיון וע"ב ידע רב.

וכן מהכרת הנתונים של אותה GOLF GTI, שכן עדיין לא נהג עליה, וכך גם משתמע

מדבריו.

 

הטוב ביותר הוא עימות מעשי בית רנו קליאו ספורט 172(182 לא נמצאת בישראל)

בזמן שזו תנחת בישראל- כולי תקווה שכן גם הקליאו ספורט 182 תעשה גם כן עליה.

זה יכול להיות מעניין מאוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
הבנו שיש לך קליאו ספורט, ושזה אוטו מעולה וכו' וכו' וכו',

אבל בכל מקום אתה חייב לשבך אותה ולהגיד שהיא הכי טובה?

אז נכון, לקליאו ספורט יש נתון הספק\משקל טוב יותר במעט (מאוד מעט!), אבל ההבל במומנט הוא עצום! 8 קג"מ!!

ו אבל עדיין בכל מקום לשבך את הקליאו בכל נושא ונושא זה מתחיל לשעמם ולהישמע משוחד... במיוחד שבחלק מהנושאים ידה לא על העליונה.

תראה מה שנכון נכון...יש לי קליאו ספורט וגם בימר :-D ...

אגב אם תנסה ,אפילו בלי מאמץ :idea: ... תראה שנדיר שאני מתיחס לקליאו ספורט , להיפך אני מתיחס ענינית לנושא ובמקרה דנן לקבוצה ולמעמד , יש מבין?

מדובר על קבוצת ה"האץ בק" ובקבוצה זו הגולף GTI זכתה כה" HOT HATCH " ולכן אין לצפות שאני אזכיר את הבימר :shock: - חובה וראוי להשוותה מול הקליאו ספורט 182 שאין לי אותה...לי יש... משוחד או לא, את ה172שזכתה להיות ה" HOT HATCH" בעבר הלא רחוק\ לא פעם אחת...

זה שאני משוחד :evilbat: יכול להיות ...אבל עדיין זה לא משנה את העובדות.

אגב למה אתה חוזר על הארות שלי?...

אז נכון, לקליאו ספורט יש נתון הספק\משקל טוב יותר במעט (מאוד מעט!), אבל ההבל במומנט הוא עצום! 8 קג"מ!!

.

אתה נראה לי מה זה משוחד...

ותגיד איפה בדיוק כתבתי שהקליאו ספורט עדיפה ????????

השארתי את ה"קלפים" גלויים וציינתי שיש צורך במבחן "ראש בראש"!:beerchug:

בכל אופן שיהיה לך שבוע טוב ולכולםםםם!

 

מנהל האתר למכוניות ספורט בישראל

פורסם

מעניין כמה ימכרו אותה בארצינו הקטנטונת... אני מעריך שבאיזור ה 210K.

אם ה TDI עולה 182K וה FSI 2 ליטר עולה 179K... עליה של 30K דרושה לדעתי כדי לתמחר אותה כראוי לפוזה של היבואן מה שהופך את הגולף אולי לרכב ההאטצ' הכי לא משתלם לקניה.

לעומת ה CIVIC או אימפרזה או בעצם כל שאר הרכבים.

אפילו המיני קופר S עולה 213K ו אני כמעט ובטוח שהגולף תעלה יותר ממנה אולי אותו מחיר.

קיצר רחוק מאוד היום שנראה גולף GTI ואם כן זה יהיה למכורים שבדבר. (מה שאני עדיין לא מצדיק בתור קניה).

פורסם
מעניין כמה ימכרו אותה בארצינו הקטנטונת... אני מעריך שבאיזור ה 210K.

אם ה TDI עולה 182K וה FSI 2 ליטר עולה 179K... עליה של 30K דרושה לדעתי כדי לתמחר אותה כראוי לפוזה של היבואן מה שהופך את הגולף אולי לרכב ההאטצ' הכי לא משתלם לקניה.

לעומת ה CIVIC או אימפרזה או בעצם כל שאר הרכבים.

אפילו המיני קופר S עולה 213K ו אני כמעט ובטוח שהגולף תעלה יותר ממנה אולי אותו מחיר.

קיצר רחוק מאוד היום שנראה גולף GTI ואם כן זה יהיה למכורים שבדבר. (מה שאני עדיין לא מצדיק בתור קניה).

לפי המחירון באנגליה - היא עולה כמו A3 TDI - בסביבות ה21,000 ליש"ט (בגרסאת הDSG)

מה שאומר שמחירה בארץ יהיה (כנראה) באיזור ה230,000 לפני תוספות.

×
×
  • תוכן חדש...