Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'רמי קלארקסון (TOP GEAR) כותב על GOLF GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל העונה הרביעית זמינה בhttp://www.the-realworld.de

רק חבל שעכשיו משודרת העונה החמישית - והפרק עם הנהג העיוור הוא מהעונה החמישית.

הפרק מה5 ל12 שנת 2004 :wink:

 

אפשר להוריד באמצעות ביטורנט מכאן:

http://gear.viper007bond.com/downloads.php

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לפי המחירון באנגליה - היא עולה כמו A3 TDI - בסביבות ה21,000 ליש"ט (בגרסאת הDSG)

מה שאומר שמחירה בארץ יהיה (כנראה) באיזור ה230,000 לפני תוספות.

מה שאומר שזה הולך להיות רכב הספורט הכי! לא משתלם לקניה בשוק הישראלי... :(

פורסם
חבל שהאתר http://www.the-realworld.de הזה כבר לא עובד...

יש שם כמה פרקים מענינים.

הוא עובד... תנסה להכנס שוב.

יש שם (כמעט) את כל התוכניות שיש:

גם את pimp my ride (שמשודרת ב MTV וב- MTV Base)

אפילו Myth Busters (מכסחי המיתוסים - תוכנית אדירה)

בקיצור כל תוכנית.

פורסם
הוא עובד... תנסה להכנס שוב.

יש שם (כמעט) את כל התוכניות שיש:

גם את pimp my ride (שמשודרת ב MTV וב- MTV Base)

אפילו Myth Busters (מכסחי המיתוסים - תוכנית אדירה)

בקיצור כל תוכנית.

אצלי האתר לא עובד הוא אומר שהדף אינו קיים כשאני מנסה להוריד קובץ

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אצלי האתר לא עובד הוא אומר שהדף אינו קיים כשאני מנסה להוריד קובץ
כי אין לך handler לכתובות ed2k

 

תתקין emule ותוודא שאתה אומר לו "כן" על "תפיסת" כתובות ed2k.

 

הthread באמת סוטה מהנושא, אולי כדאי לפצל אותו לofftopic?

פורסם

המחיר של אודי נקבע בארץ בשביל להתאים אותו לרמה של רכב יוקרה..

לדעתי הגולף תעלה פחות.. 10-20 אלף פחות, כיוון שהם

א- לא ירצו לפלוש לנתח שוק של אודי.

ב- לא רוצים שהרכב ישאר רק בתצוגה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
המחיר של אודי נקבע בארץ בשביל להתאים אותו לרמה של רכב יוקרה..

לדעתי הגולף תעלה פחות.. 10-20 אלף פחות, כיוון שהם

א- לא ירצו לפלוש לנתח שוק של אודי.

ב- לא רוצים שהרכב ישאר רק בתצוגה.

זה לא עובד ככה, אתה יודע...

בהנחה והA3 עולה לצ'מפיון כמו הגולף GTI - המחיר שלהם יהיה פחות או יותר זהה, צ'מפיון לא יעלו את המחיר של הA3 (כי אז היא תשאר בתצוגה) ולא יוכלו לעשות הנחה של 10-20 אלף ש"ח לגולף.

 

בקיצור - כמו שבזמנו V6 עלתה יותר מA3 1.8T אני מאמין שהGTI תעלה כמו A3 TDI.

פורסם
זה לא עובד ככה, אתה יודע...

בהנחה והA3 עולה לצ'מפיון כמו הגולף GTI - המחיר שלהם יהיה פחות או יותר זהה, צ'מפיון לא יעלו את המחיר של הA3 (כי אז היא תשאר בתצוגה) ולא יוכלו לעשות הנחה של 10-20 אלף ש"ח לגולף.

 

בקיצור - כמו שבזמנו V6 עלתה יותר מA3 1.8T אני מאמין שהGTI תעלה כמו A3 TDI.

לדעתי היא תעלה פחות.. 210-215 גג.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...