Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החטא - בחירה באל על על - ועונשו - חוויית שירות כושלת וחסרת אכפתיות


nitch
שימו לב! השרשור הזה בן 3248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דווקא מהפעמים שיצא לי לטוס איתם הכל היה בסדר גמור, גם הזמנים וגם השירות. הצוות שחיכה בכניסה למטוס היה מאוד חייכן ונחמד שאפילו (בתור בחורה שמאוד אוהבת בגדים, נעליים ותיקים) לא שמתי לב לנעליים שלהן/ם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ובינתיים באלעל - מחזירים טיסה מישראל לניו יורק בחזרה לנתבג, אחרי 6 שעות באוויר.

מסיפור לסיפור כזה, אני משתכנע יותר ויותר שאין סיבה לטוס איתם אף פעם.

 

החלטה לא ברורה, הרי יש מספיק שדות במערב אירו]ה שיכולים לקלט את הטיסה. כנראה שיש שיקולים שקשורים לטיפול במטוס, ואולי גם המצאות מטוס חלופי מוכן בנתב"ג. בכל מקרה - הסטת טיסות בגלל תקלות טכניות היא עניין יום יומי בכל חברת תעופה.

עדיין עדיף להגיע לת"א מאשר ללון בבסיס צבאי בלי שמיכות ומזון.

לגבי השירות באל-על - יצא לי לטוס אתם בעבר ובד"כ הייתי מרוצה מהם. אבל הטיסה האחרונה שלי באל-על היתה ב-2012 ואיני יודע איך הם היום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא יודע מה השיקולים להחזיר ולא לנחות במערב אירופה, חוץ משיקול כלכלי.

אולי זה הסטנדרט בעולם התעופה ואני לא מכיר מספיק ורצתי לכתוב פה משהו נחרץ, אבל, כמו שכתבתי בעבר, זה מצטרף אצלי למספר חוויות גרועות אחרות עם אלעל, גם בכל מה שקשור לשירות על המטוס עצמו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מכיר את הסטנדרטים, אבל כפי שכתבת כנראה שיקול כלכלי: קרוב לודאי שהרבה יותר זול להנחית את המטוס בבסיס האם שבו נמצא השירות הטכני ואולי גם מנוע חלופי או שאר חלקי חילוף, מאשר לשלם אגרות נחיתה בשדה זר עם שהיה ארוכה וכן מלון ל-400 איש ולהוציא שתי טיסות - האחת של מטוס חלופי לנוסעים והשניה מטוס מטען עם חלקי חילוף וצוות טכני.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשתי מילים, זיבולי מח!

 

בא נצלם עם איזה נעליים הולכות הדיילות האלה בשדרה החמישית ואיזה נעליים הן נועלות בשישי בערב ליציאה.

 

בטוח כולן עם בירקנשטוק ושול.

 

אגב, את הערתי בנוגע לתודעת שירות ייחסתי להודעתי מתחילת השרשור על הדיילת שסרבה להביא לי משהוא לשתות אחרי שישנתי כל הטיסה ולא לגובה העקב, לאורך החצאית או לגובה הכללי שלהן.

 

מה שכן, אני מוכן להמר על דבר אחד בצורה ודאית, כולכם שכירים ולכן חושבים ככה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי נבחרה לחברת תעופה הטובה ביותר ? ואיפה אל על מדורגת ?

 

http://travel.walla.co.il/item/2864478

 

רמז: המצב ממש גרוע

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשתי מילים, זיבולי מח!

בא נצלם עם איזה נעליים הולכות הדיילות האלה בשדרה החמישית ואיזה נעליים הן נועלות בשישי בערב ליציאה.

בוא נצלם. מספיק שאחת לא יוצאת עם עקבים והטיעון שלך נופל.

מעבר לכך, זה שהדיילת לובשת מדי פעם עקבים שמזיקים לבריאותה לא אומר שאתה יכול לחייב אותה לעשות את זה יום יום.

במקום לכתוב "וואלה צודקים, טעיתי, לא ראיתי את כל התמונה, לא התחשבתי בכל הצדדים", אתה בא ונותן נימוקים שמעליבים את האינטילגנציה שלנו. דווקא בגלל שבד"כ אתה גמיש מחשבתית, הצלחת לאכזב אותי מאוד. אם זה היה משתמש אחר לא הייתי טורח להגיב.

 

כשתסביר מה הקשר בין היותי שכיר לעובדה שאני לא כופה על נשים בלבד דבר המזיק לבריאותן אני אסביר לך למה ניכר מתגובתך שמעולם לא ניהלת כמות גדולה של עובדים, בטח לא כאלו שעברו הכשרה, חיוניים לתפקוד ועומד מאחוריהם איגוד/ועד.

 

תתנתק לרגע מהקיבעון המחשבתי, ותראה את הסקסיזם בהודעה שלך [אלא אם אתה טוען שגם דיילים צריכים ללבוש עקבים?]

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשתי מילים, זיבולי מח!

 

בא נצלם עם איזה נעליים הולכות הדיילות האלה בשדרה החמישית ואיזה נעליים הן נועלות בשישי בערב ליציאה.

 

בטוח כולן עם בירקנשטוק ושול.

 

אגב, את הערתי בנוגע לתודעת שירות ייחסתי להודעתי מתחילת השרשור על הדיילת שסרבה להביא לי משהוא לשתות אחרי שישנתי כל הטיסה ולא לגובה העקב, לאורך החצאית או לגובה הכללי שלהן.

 

מה שכן, אני מוכן להמר על דבר אחד בצורה ודאית, כולכם שכירים ולכן חושבים ככה.

 

 

כמו שאמר ניקו, יש הבדל תהומי בין יציאה של כמה שעות פעם ב.

לבין לעבוד בעמידה שעות על עקבים.

 

וכן אנוכי שכיר, ואתה לעומת זו נשמע לי כמו נוגש עבדים טיפוסי מהסוג שהיה לי את הכבוד המפוקפק להכיר.

אני מאד מקווה שאתה מתיחס לעובדייך (או שמא עבדייך?) בצורה יותר נאותה מאיך שאתה מתבטא כאן.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיות 11 שעות באוויר ולחזור לאותה נקודה.. איזה כיף.

 

ה 747 הזה הוא בן 21 וחצי שנים.

המטוסים ארוכי טווח שלהם, חוץ מה 777, כבר ממש בגדר אספנות.

 

עוד מתוך הכתבה:

"

ביום שני השבוע היה עיכוב של יותר מ-24 שעות בטיסת אל על שהייתה אמורה להמריא מבייג'ינג לנתב"ג, זאת בעקבות תקלה במטוס מדגם בואינג 767. יותר מ-240 הנוסעים עוכבו בעקבות התקלה.

 

בתחילת החודש (1.6),

טיסת הדגל של אל על (מספר 001) שהמריאה לפנות בוקר לניו יורק, חזרה לנתב"ג בגלל תקלת מנוע שהתגלתה לאחר כשעה וחצי של טיסה. על המטוס מדגם בואינג 747 היו 367 נוסעים שהמריאו לארצות הברית כמה שעות מאוחר יותר.

"

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכך, זה שהדיילת לובשת מדי פעם עקבים שמזיקים לבריאותה לא אומר שאתה יכול לחייב אותה לעשות את זה יום יום.

במקום לכתוב "וואלה צודקים, טעיתי, לא ראיתי את כל התמונה, לא התחשבתי בכל הצדדים", אתה בא ונותן נימוקים שמעליבים את האינטילגנציה שלנו.

 

אולי פיספסת את החלק בכתבה שבו נאמר שזמן נעילת העקבים מוארך, כלומר, גם עכשיו נועלות הדיילות עקבים מהרגע שהן נכנסות לשדה תעופה ועד שהן עולות למטוס.

ההארכה היא נעילה של העקבים עד אשר הנוסעים התיישבו.

מהכתבה:

על פי הנוהל הקיים היום, מחויבות הדיילות להגיע לעבודה במונית בעקבים וכן לנעול אותן גם בשעה שהן עוברות על פני הנוסעים הממתינים בשדה התעופה - אך הן יכולות "לרדת מעקבים" לפני עלייתן למטוס.

 

 

"לא ראיתי את כל התמונה"? נראה שגם אתה לא...

מעליב את האינטיליגנציה? לפני שאתה זורק מילים כאלה אולי עדיף שתדע על מה אתה מדבר בכלל.

 

 

עורב לילה.

אם אתה חושב שאתה כשכיר אינך רק עוד "תג עובד/עבד" ניתן להחלפה, אז אתה טועה.

ואני גם בטוח שבסופו של דבר, אם תיהיה בעל עסק גדול ותחליט לקבוע נוהל כזה או אחר אתה תיהיה בדיוק באותה גישה של בגירה.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם למנהלים, כמו לכל אחד, יש תחליף. אפילו אפל הגדולה מסתדרת לא רע.

 

ההחלטה ועצם הדיון בכן עקבים או לא עקבים היא פשוט מטומטמת. אם מישהו מההנהלה חושב שזה מה שיגרום לי לטוס באל על, אז הוא טמבל.

 

דרישות מטומטמות יש בכל מקום, ומה לעשות, לא חסר גם מנהלים מטומטמים. אני עבדתי בסטארט אפ שלא התרומם (והיה פוטנציאל עסקי וטכני) בגלל שאחד מהבעלים שלו היה כל כך אדיוט שהוא במו ידיו (וביחס שלו) גרם לעובדים שלו לעזוב אחד אחד.

 

אני מתחבר מאוד לדברים של sperial, שירות טוב הוא קודם כל יחס.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נשמע מדברי שאני חושב שיחס כלפי העובד הוא לא חשוב או שמנהלים הם אלוהים אז אתקן את עצמי.

 

מנהלים הם לא אלוהים ויש גם לא מעט טמבלים, אבל מכיוון שיש היררכיה החלטות של מנהל (מטומטמות או לא) תקפות על עובדיו.

(יש איזה משפט כזה "אני המנהל - אתה הטיפש, אתה המנהל - אני הטיפש" ולצערי הוא תקף).

יש לי הרגשה שהדיילות לא קיבלו יחס מאוד טוב גם לפני כול העיניין הזה ושההארכה הזאת היא הקש ששבר את גב הגמל, אבל זאת סתם הרגשה שלי.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו, כל הדיון מיותר כי כל אחד בפינה שלו ולא מוכן לזוז.

 

כמו שאני רואה את זה, ולא משנה אם מדובר בעקבים, נשים, איפור, חזיה, עניבה, חליפה, גילוח צתחצוח לגברים, כל זה סתם סימנטיקה.

 

העניין שייש פה מקום עבודה עם קוד לבוש.

 

לא מתאים הלבוש? אל תחשבו ואל תבואו בכלל למבחני הקבלה.

 

אבל להתקבל לעבודה ואז להתחיל לעשות סבוטאג' מבפנים שמלווה בפרופגנדה מעל כל סמרטוטן אינטרנט/טלויזיה/רדיו בשביל לבטל את "רע הגזירה"?

 

לא בבית סיפרי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי פיספסת את החלק בכתבה שבו נאמר שזמן נעילת העקבים מוארך, כלומר, גם עכשיו נועלות הדיילות עקבים מהרגע שהן נכנסות לשדה תעופה ועד שהן עולות למטוס.

ההארכה היא נעילה של העקבים עד אשר הנוסעים התיישבו.

מהכתבה:

"לא ראיתי את כל התמונה"? נראה שגם אתה לא...

מעליב את האינטיליגנציה? לפני שאתה זורק מילים כאלה אולי עדיף שתדע על מה אתה מדבר בכלל.

 

מה שכתבת לא סותר את מה שאמרתי: דיילות לא נמצאות כל יום בשדה התעופה ובטח שלא לובשות עקבים כל יום עבודה. למשל, ידעת שבשדה תעופה נידח לא מקפידים על אילו נעליים לובשות דיילות. רוצה לשמוע סוד? הן גם לא תמיד לובשות עקבים בשדה התעופה בארץ, מבלי שהבוסים ישימו לב. זה כואב ומעייף. אתה יודע איך אני יודע? כי אני מכיר כמה דיילים ודיילות ומדבר אתם ואתן קצת. מה אתך? אהה אתה קורא ב-YNET. מי מאיתנו טרח לברר את כל התמונה?

אני שוב מדגיש, לא אמרתי שהן לא נועלות נעליים עם עקבים בכלל, וזה לא רלוונטי לדיון: אמרתי שגם אם הן נועלות עקבים מדי פעם [פעם, שלוש או חמש בשבוע], זה לא מקנה לך את הזכות להכריח אותן ללבוש אותן יותר. גם לא להכריח אותן להוסיף דקה. אם טעיתי בדוגמה אני לוקח על כך אחריות. טעיתי בניסוח הדוגמה.

לפני שאתה שופט אחרים, אולי כדאי שתביט על עצמך, ואולי כדאי לא להסתמך על כתבות מ-YNET. הן ממש לא משקפות תמונה מלאה.

כן, הנימוק הן גם ככה לובשות עקבים אז לא יקרה כלום אם ילבשו יותר מעליב את האינטלגנציה.

כשכיר אפשר לפטר את עורב לילה. אם היו עוד 500 עורבי לילה שמתאגדים לא היה ניתן לפטר את כולם ללא נזק משמעותי לחברה. אנא ממך, אני מכיר את הארגון מעט מקרוב ויודע איך הדברים עובדים באל על. אתה לעומת זאת מסתמך על YNET. גם ברמה הפרקטית, לא תוכל לפטר את כולן כמו שלא תוכל לפטר טייסים שמחליטים לשבות כי לא ענו על אחת מדרישותיהם.

 

באגירה, קוד לבוש היה קיים, סבבה.

עכשיו בא מנהל X ומשנה את קוד הלבוש, ונגד השינוי הזה יוצאות הדיילות. השינוי הזה פוגע בבריאותן ובנוחות שלהן. סה טו.

כשיוצרים מנהלי אל-על אפליה על רקע מגדרי הם פועלים בסקסזים. למה לא לעלות את הנושא לדיון בעקבות השינוי? להפך, זה יכול להצמיח תועלת.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוותר על כול ההתנגחות שלך בי לגבי מי מכיר יותר דיילות ומי יותר קורא בטמקא, פשוט כי אין לי צורך בלמדוד למי יש את היותר גדול (אני אגב גם יודע להדגיש מילים, פשוט לא רואה בזה צורך).

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...