Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החטא - בחירה באל על על - ועונשו - חוויית שירות כושלת וחסרת אכפתיות


nitch
שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סביר להניח שעובדי התחזוקה שבדקו את המטוס, עם זאת, גם הטייסים בודקים את המטוס לפני הטיסה מבחינה ויזואלית, יכול להיות שפספסו, יכול להיות שלא ראו.

מי אשם? לא יודע אם אפשר להאשים מישהו, אם הבדיקות עברו גם אצל הטייסים וגם אצל המכונאים, אז את מי תאשים? יכול להיות כשל של הצמיג, זה שווה ערך לזה שתבדוק את הצמיג לפני הנסיעה, יבדוק אותו צמיגאי, שניכם תראו שהוא תקין, ובאמצע הנסיעה יתפוצץ לך צמיג, את מי תאשים?

 

ברור שאפשר להאשים וחייבים לחקור בעניין.

אשם אפשרי נוסף הוא גופים זרים על מסלול ההמראה.

 

מה שאני לא מבין זה שאם כבר המריאו למה לחזור ולנחות ולא להמשיך ולנחות ביעד. הרי הצמיג לא חשוב לטיסה אלא רק לנחיתה.

 

ממש לא ברור, בשני פרקים שונים של תעופה בחקירה הם אמרו שהנוהל במקרה כזה הוא המשך הטיסה והתמודדות עם הבעיה בנמל היעד (שבאופן עקרוני היא לא ממש בעיה, כמו שגם ראינו פה בנחיתה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה לא ברור בגירה,

שתי אפשרויות עולות בדעתי

הטייס היה מגיע ליעד , נוחת , וכעת צריך לתקן את המטוס. ואז כנראה שהתיקון ביעד יקר יותר ולוקח יותר זמן באופן משמעותי מאשר עלות התיקון והעיכוב בארץ.

או שלטייס לא בא להיתקע בנמל תעופה באירופה במקום לחזור מיד לישראל , והחליט להנחית את המטוס מיד. שיפתרו את הבעיה ואז יחזור לטיסה .

 

משום מה נראה לי האפשרות השניה סבירה יותר , אבל מצד שני אני לא מכיר את חוזי התחזוקה / תדלוק של חברות תעופה בנמלים שונים

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאפשר להאשים וחייבים לחקור בעניין.

אשם אפשרי נוסף הוא גופים זרים על מסלול ההמראה.

 

 

 

ממש לא ברור, בשני פרקים שונים של תעופה בחקירה הם אמרו שהנוהל במקרה כזה הוא המשך הטיסה והתמודדות עם הבעיה בנמל היעד (שבאופן עקרוני היא לא ממש בעיה, כמו שגם ראינו פה בנחיתה).

גופים זרים כבר גרמו בעבר נזקים עצומים, ע"ע אייר פרנס 4590.

ולמה חוזרים כשיש נזק לצמיג:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nigeria_Airways_Flight_2120

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

יצאנו לרומניה עם אל על הייתי בטוח שאסבול מהטיסה,

אבל,למען האובייקטיביות,

חזרתי ביום ששי האחרון משבוע טיול ברומניה,הלוך ושוב עם אל על

40 חברה אבות לילדים אונקולוגים,

חברת אל על התנהגה,התייחסה בצורה נפלאה לכולם,כל החווית שרות היתה נעימה

ומקצועית,הטיסה עצמה עברה חלק, הלוז מדוייק,היה עיכוב של כמה דק' בחזור והם

התנצלו אפילו על כך, האוכל בסדר,והנחמדות והחביבות שפעו.

בנוסף הבנתי שאל על חייבו את ההורים לילדים האונקולוגים במחיר מסובסד כתרומה,

וזו איננה הפעם הראשונה.

תודה לכל הנוגעים לדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי - מזכיר לי חוויה משנת 2007. חזרה מליסבון דרך ציריך. הגעתי מליסבון באחור מה (עם TAP), המתנתי בגייט לעליה לטיסת ההמשך באל-על, לפתע הגיעה קבוצת נכים בעגלות. כ-30 איש, ולכל אחד מלווה. התברר כי זו קבוצה מ"בית הגלגלים" שיצאה לטיול מאורגן. נכון שבגלל boarding מורכב (בכל זאת, למקם 30 נכים במטוס ואז להוריד את העגלות לתא המטען) הטיסה יצאה באחור קל, אבל השירות היה יוצא מהכלל, לכל הטסים, וגם הנחיתה היתה בדיוק בזמן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוף,פה לא היו נכים היו אבות בריאים ללא הילדים.

אבל,לשם האובייקטיביות וההגינות יפה מצידך שציינת את

המיקרה דנן.

אולי ''טיסת השוקולד'' חילחלה לתודעת הישראלים חח

פה היתה טיסה עם מאות ישראלים,(חלקם צעירים) שהתנהגו למופת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, טסתי הרבה עם ישראלים. וגם בלי ישראלים. היו טיסות יותר טובות והיו פחות טובות, אבל לא התרשמתי שהישראלים גרועים מאחרים.

יתכן שהטיסה שלך הצטיינה בקבוצה מיוחדת של הורים. הנסיעה האחרונה שלי היתה לאתונה. טיסה קצרה (שעתיים) עם A3, כל הקהל ישב בשקט מופתי. אבל צריך להוסיף - רוב המטוס היה קבוצה אנשים מבוגרים ומכובדים שטסו לכנס מקצועי (וצריך להוסיף - מרביתם מנוסים ולא מתרגשים בטיסות).

במקרה היום גלשתי בפורום של airliners.net. יש שם איזה פיני שמתלונן על ההתנהגות של הפינים בטיסות (ועל השירות של Finnair, ומנסיוני הדל גם אצלם מאד וריאבילי). נקודת מבט של מישהו מעם שאני חשבתי למנומס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גופים זרים כבר גרמו בעבר נזקים עצומים, ע"ע אייר פרנס 4590.

ולמה חוזרים כשיש נזק לצמיג:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nigeria_Airways_Flight_2120

 

עקבתי אחרי המטוס ב flightradar, אם אני זוכר נכון הוא הגיע לאזור טורקיה ואז חזר.

 

אני מניח שהבינו שלא מדובר במקרה חירום קריטי מכיוון שאז לא היו מרחיקים עד טורקיה, אבל במקרה הזה כנראה שניצלו את הזמן גם להורדת כמות הדלק.

 

המטוס גם ביצע מספר הקפות מסביב למגדל הפיקוח כדי להעריך את הנזק שנגרם לצמיג, אני מעריך שכל טייס מעדיף לבצע דבר כזה בנמל הבית שלו מאשר בנמל תעופה זר.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מקפיץ את השרשור שלך בגלל חווית איבוד מזוודה שהיה לאמא שלי.

יום שישי הם חזרו מארה"ב בטיסות של בריטיש עם קונקשן בלונדון.

 

אותו יום היא מילאה פרטים בשדה, יום ראשון המזוודה הגיעה אליה לבית עם שליח אחרי שאותרה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרות זה שטויות, עוד מעט נקבל את השרות הZה מדיילות עם האוואייאנאס.

 

הקברניט, כיאה למעמדו, יחוייב במינימום קרוקס.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4667968,00.html

 

לא יאמן הרדידות של הממבו-ג'מבו המיגדרי הזה של הדיבור הניו אייג'י שמצליח לאכל כל חלקה טובה עם העצמה אישית בגרוש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה - אני עם הדיילות. בטיחות מעל הכל, בודאי בטיסה, ונעלי עקב הן מרשם לתאונות קטנות ומרגיזות.

 

אני גם לא מצליח להבין מדוע דיילת על עקבים יותר ייצוגית מזו הנועלת נעל שטוחה. להפך. קרוב לודאי זו שתנעל נעל שטוחה תחוש יותר בנוח ותתן שירות יותר נעים. אני מתיחס לדיילת לשעבר שהופיעה אתמול בבוקר בערוץ 2 ודיברה על ההופעה הסקסית הנדרשת מדיילות כאל אהבלית. תפקידה של דיילת הוא לתת שירות ובמקרה הצורך לטפל בבעיות בטיחות, לא לפתות את הנוסעים. ודיילת שחשה בנוח ועומדת יציב תעשה זאת יותר טוב מזו העומדת על עקבים וכרעי תרנגולת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור לייצוגית, סקסית ובטח ובטח לא קשור לבטיחותית (בחייך, איזה קשקוש), קשור לזה שהיום כל פועל חושב שהוא יכול לקבוע נהלי עבודה.

 

אלא המדים שאיתם באים לעבודה, נקודה!!!

 

לא מתאים לך?

 

הנה, אני אתן לך את הכתובת של לשכת העבודה ושם בתור לאבטלה תלבשי כפצ'חים ותלעסי מסטיק.

 

או לחליפין, אספי משקיעים, תקני מטוסים, תקימי חברת תעופה ושם תקבעי קוד לבוש מה בראש שלך,

אבל עד שתעשי את זה, אצלי במטוס, את תתלבשי כמו שקובע זה שקנה את המטוס ונותן לך את המשכורת בסוף החודש.

 

רות סוף!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, אם נתחיל כאן נמשיך עם אסור לשבת בזמן העבודה , (גם אם את קופאית )

אסור לצאת להפסקות בשעת בעבודה,

למה לשלם שכר מינימום אם אפשר פחות

 

לא מתאים לך , הנה הכתובת של לשכת העבודה , שם תוכל לשבת , לצאת להפסקה וכד.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...