Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החטא - בחירה באל על על - ועונשו - חוויית שירות כושלת וחסרת אכפתיות


nitch
שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עכשיו אני רואה שזה בכלל לא רשם את כל הת'רד

tapatalk לא כזה טוב אם כך...

בכל אופן אמשיך

 

מקווה שהנושא ייפתר היום ותוכל לקבל את המזוודה

ההצעה של 75$ אני מבין שזה חד פעמי ולא תקציב יומי ואם כך זה פשוט ביזיון ועדיף כבר לא להציע

לגבי הזריקת אחריות זה מעין שיטת מצליח ישראלית מסתבר

אני חושב שיש צורך לפעמים לעמוד על רגלים אחוריות ולהתחיל להקשות על נותני "שירות" כאלו רק על מנת לצאת בסדר עם עצמך ועם המשפחה שלך, אני לא מאמין בצעקות/קללות/גידופים אבל כן בעמידה על רגליים אחוריות כשצריך

פי כמה וכמה כשאנחנו בישראל וזאת התרבות לצערי הרב

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שווה לבדוק בתקנות התעופה אם לא מגיע לך פיצוי גדול ממה שהציעו.

הרבה פעמים הצרכן התעופתי לא יודע מה מגיע לי כפיצוי על פיספוס קונקשן, אובדן ציוד, ועוד.

משהו שמייד מתוקן עם מכתב רשום בתלונה רשמית.

תבדוק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגיע לי 20 XDR (כ109 ש"ח) לכל ק"ג מטען. המזוודה שוקלת 24.5 ק"ג. אני כבר אפרע מהם בבית משפט לתביעות קטנות אם יעשו בעיות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזוודה הגיעה, סוף סוף, 63 שעות איחור בלבד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שלפחות זה נגמר.

 

טסתי שלוש פעמיים עם אלעל בחיי.

בפעם הראשונה אני וכל מי שעשה איתי קונקשן בדרך מניו יורק נדרשנו לשפוך את המזוודות שלנו באיזה חדר צידי, בנמל התעופה במילאנו. אני והחבר שטסתי איתו גם נדרשנו לספר לנציגה של אלעל האם שירתנו בצה"ל (זה היה חצי שנה בדיוק אחרי ששנינו השתחררנו מקבע - רק לאלעל ההסברים למה השירות שלנו היה רלוונטי למשהו). כמובן שגם רצו להושיב אותנו בנפרד, למרות שהזמנו מקומות מראש.

בפעם השנייה הייתה תקלה במטוס, שהיה אמור לטוס לכאן מברלין. בילינו עד אחת בלילה בשונפלד, כשבשלב מסוים אפילו לא היו מוכנים לתת לאנשים לצאת לשירותים מחדרון ההמתנה הסגור. נלקחנו לבית מלון קרוב. הוחזרנו לשדה ב7 בבוקר, בילינו שם שוב עד 3 אחר הצהריים, כשבכל חצי שעה קיבלנו אינפורמציה סותרת לגבי המראה צפויה. לבסוף נאמר לנו שמחכים למה שזה לא יהיה, שאמור להגיע מישראל. ומכיוון שהם לא טסים בשבת - דחו לנו את הטיסה למוצש. לפחות קיבלנו חדר נורמלי במלון די טוב במרכז ברלין.

בפעם השלישית שוב טיסה לניו יורק. בהלוך מצאתי את עצמי קם והולך לקרוא לדייל, אחרי 20 דק', בהן איש לא ניגש אלינו. כשהתקרבתי לתה שלהם, שמעתי שהם עסוקים בשיחת צחוקים של חבר'ה. זה לא הפריע לדייל להגיד לי שהם "מאוד עסוקים" ולכן איש לא יכל לגשת אלי לפני. בחזור שוב לא ידענו אם נמריא או לא, הפעם בגלל איומי ההשבתה הקבועים של טייסי אל על.

 

עדיף לטוס עם לופטהנזה, ולקוות שלא נופלים על טייס דכאוני.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני - לגבי שני המקרים הראשנים אין לך מה להאשים את אל-על. מדובר בנהלי ביטחון מקומיים ונתקלתי ביחס דומה גם בטיסות של חברות אירופיות ואמריקאיות, והאיטלקים הים כנראה הגרועים מכולם. כמובן שאף אחד לא שאל אותי על שירות בצה"ל, לא בנתב"ג ולא בשום מקום אחר. מצד שני הפשיטו אותי לא פעם ולא פעמיים כיוון שאני בא מה-Middle East והרוכסן של הג'ינס גרם למגנטומטר לצפצף.

 

לגבי המקרה השלישי - אני נתקלתי ביחס גרוע מזה דווקא בקונטיננטל (כיום יונייטד), וגם בעוד חברות זרות, ורמת השירות במטוס היא עניין נקודתי וכנראה תלוי בצוות הספציפי על טיסה מסויימת ופחות בחברה. היו לי מקרים שבהם היחס בהלוך והיחס בחזור - באותה חברה - היה שונה לחלוטין.

 

כל אלה, כמובן, לא מצדיקים התיחסות לא ראויה כפי שמתאר פות"ש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי הטיסות האחרונות שלי איתן היו סבירות מבחינת שירות אבל המטוסים בלאי: פעמיים עיכוב בשל תקלה

טכנית ופעמיים משענת ראש שבורה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרוטאות מעופפות (הייתי על טיסה לטורונטו שהלך מנוע חצי שעה לאחר ההמראה... פחד אלוהים), ובבונים שצריך להסיע בכלובים בתא המטען (בטיסות לארה״ב). צוותי הדיילים לרב ממש בסדר, אבל התמורה לכסף בד״כ נמוכה מהחברות מובילות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסתי עם אלעל כמה פעמים, הטיסה הכי מזעזעת הייתה LY095 ו096 ב747-400 המתפרק שלהם, הלא הוא 4X-ELH (תריצו את הרישום הזה ברשת ותבינו כמה המטוס הזה גרוע).

בהלוך - מסך אישי לא עובד, מדף אוכל מתפרק.

בחזור - משענת ראש שבורה, מדף אוכל שבור.

כן, וכל זה בטיסה לתאילנד ומתאילנד, ובנוסף להכול ישבתי באותו איזור בהלוך ובחזור שיש בו בעיה במיזוג והטמפטורה לא יורדת מתחת ל27 מעלות, בנוסף - בגלל שאמא שלי נושאת את שם המשפחה שלה טרום הנישואין, הושיבה אותה בנפרד בחזור, בסוף הדיילים סידרו את זה. זה אידיוטי.

 

בטיסה שלי ב2013 לבייג'ינג קיבלתי את ה767-300 "הכי חדש" (בזמנו בן 13), את האמת? אין לי תלונות. אחלה של טיסה, צוות אדיב, אוכל נחמד, מטוס מרווח ומאוד נוח, טייסים שאירחו אותי שעתיים בקוקפיט ובאמת שהייתה אחלה טיסה, הדבר היחיד שחסר ב763 זה מסכים אישיים ואת זה פתרתי עם הלפטופ שלי.

בחזור קיבלתי את אחד מהמטוסים הישנים בצי (בזמנו בן 22, אשכרה אלעל מפעילים מטוס יותר מבוגר ממני), הטיסה הייתה בסדר, על המטוס ראו את הגיל, מערכת הבידור פישלה מדי פעם, אבל למעט זה הייתה טיסה בסדר.

 

לגרמניה שנה שעברה גם טסתי איתם כי היו יותר מתאימים מבחינת השעות מאשר לופטהנזה, זאת פעם ראשונה שבחרנו באלעל מתוך רצון. בהלוך - 737-800 בן 6, במצב סבבה לגמרי, עם צוות נחמד וטייסים שלא רצו לארח אותי בקוקפיט.

בחזור - ה737-800 הכי ישן בצי, מרגישים מן הסתם את ההבדל, וכאן גם כן טייסים שלא רצו לארח בקוקפיט. זה לא חלק מהאישיו, אבל זה כן מוסיף לחווית הטיסה מבחינתי אם אני נכנס לקוקפיט. אפילו אחרי הטיסה לא רצו להכניס.

 

 

אני אגיד מה שכבר אמרתי - אילו יש לי זכות בחירה, לרוב אעדיף לא לטוס עם אלעל. אלא אם כן מדובר על מחיר נמוך יותר מחברה אחרת או שהשעות מתאימות לי. לצורך העניין אם יש טיסה של אלעל ב5 בערב למינכן, וללופטהנזה יש טיסה ב5.30, והן עולות אותו דבר, כנראה שהייתי בוחר בלופטהנזה, למרות שהמטוסים שלהם מעט פחות מרווחים מאלו שמפעילה אלעל בקו למינכן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הראשון לצלוב את אל על אבל אני חייב להודות שהם היו בסדר בטיסה האחרונה שלי לישראל ברביעי האחרון.

הצוות היה נעים, הפייסרית דאגה לנו כל הזמן ואפילו דאגה להכניס את הבן שלי לתא הטייס במהלך הטיסה (הבן נהנה אבל התלונן על כך שהטייסים לא יודעים את הדרך).

 

באופן די מפתיע החוויה היתה חיובית למעט המטוסים הסופר צפופים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק העניין עידן, אין שום עקביות. הטיסה עצמה הייתה סבבה, אבל כל מה שמסביב כשל, וטיסות אחרות הן גם טובות לפעמים.

אם היית מוכר ללקוחות שלך מוצר פצצה פעם ב... אבל בשאר הזמן הם היו לוקחים סיכון שלא תספק בזמן או שיהיו פגמים שלא אמורים להיות בו, היית מצפה שימשיכו לעבוד איתך?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק העניין (וספריאל, זה מתייחס גם למה שאתה כתבת).

רוב האנשים, הרי, לא טסים בתדירות של, נניח, פעם בחודש. וכשאתה טס פעם בשנה או אפילו פחות מזה - אתה לא רוצה נפילות בטיסה (no pun intended).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא כן טס פעם בחודש בממוצע, ודווקא בגלל זה ממש אין לי סבלנות לנפילות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האנשים שטסים פעם בחודש מגיעים מהר מאד למעמד זהב\פלטינה וזוכים ליחס מיוחד. החברה לא רוצה לאבד אותם. אנשים כמוני, שטסים בד"כ 2-3 פעמים בשנה וגם לא מפתחים נאמנות מיוחדת למותג מסויים הם אלה שסובלים. באל-על לא טסתי קרוב ל-3 שנים כך שקשה לי לדבר עליהם (לפני כן היה לי אתם דווקא נסיון טוב, אבל היה מדובר רק בקוים האירופיים). בשנה האחרונה טסתי ב-4 חברות שונות, בשתיים מהם היחס בהלוך היה בינוני מאד ובחזור מצויין, בשלישית זוועה בשני הכיוונים (טוב, אחד האגפים של Tui) וברביעית שירות טוב בשני הכיוונים, אבל היה מדובר בטיסות קצרות מאד. סה"כ בכמה עשרות טיסות שלי בעשור וחצי האחרונים, עם די הרבה חברות, היו לי מעט מאד תלונות לחברות, הרבה יותר למספר שדות תעופה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...