Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ,

רציתי לשתף אתכם בתקלה שנתקלתי בה לאחרונה , רכשתי הונדה סיוויק שנת 2005 דגם EX לפני שבוע , הרכב עם ספר טיפולים עד 120K במורשה ולאחר מכן טופל במוסך רגיל עד לקבלתי . (הרכב עומד על 180K).

עשיתי לרכב בדיקה במכון , ונמצאו מספר דברים שלא הפתיעו אותי כי אמרו לי שחלק גדול מהדברים שהם רושמים זה בכדי לכסות את התחת שלהם.

 

לאחר שקיבלתי את הרכב שמתי לב לרעשים מוזרים המגיעים מאזור הטיימינג , נתקלתי בעבר ברעשים של משאבת מים והם היו ממש דומים , התעלמתי , ניגשתי למוסך לבצע טיפול שגרתי (שמן , פילטר שמן ואוויר מקוריים ופלגים ) ועל הדרך ביקשתי לאתר את מקור הרעש , תחילה הורידו את חגורת האביזרים בכדי לבדוק מה מקור הרעש והרעש נעלם לפתע , מצאו חופש בפולי של המדחס מזגן , הורידו והחליפו מייסב .

 

לאחר כמה שעות שמתי לב שהרעש חזר ( אמנם חלש יותר אבל עדיין קיים ) , רעש מעצבן כמו אכילה של מתכת ששיגע אותי , בקבלות של הרכב צוין שנעשה טיימינג ב 157K לפני שנה בדיוק , אמרתי לעצמי שאין סיכוי שמדובר במשהו שקשור לזה .

 

חזרתי למוסך לבדיקה נוספת והם הגיעו למסקנה שכנראה משהו במערכת התזמון תקול אם זה המותחן או משאבת מים .

 

לאחר פירוק הטיימינג והחגורה התגלה רעש חלש במותחן ( ניתן לשמוע אותו באוזן כשמסובבים עם היד )

החלטתי לעשות שוב פעם טיימינג , קניתי קיט של GATES ומשאבת מים של GMB הרכב ישאר עד יום א' במוסך .

 

אבדה כבר כל התקווה ואני מיואש בכל המקרה , מה הסיכוי שבמקרה שלי המותחן יכול היה לגרום לסוג כזה של רעשים ?

הנה סרטון של רעש דומה :

פורסם

ייתכן והמותחן לא מקורי וזה מה שהוא שווה, זה יכול לקרות ואל תאבד תקווה מהר מידי. אני יכול לספר לך שלפני כמה שנים טובות הגעתי עם גטס למוסך שביצע החלפת טיימינג ולאחר שסגר הכל נישמע רעש מהמותחן שהוא חדש לחלוטין. כמובן שהמוסך ניסה למרוח אותי שזה רעש מהמרימים ההידראוליים אך לאחר דרישה לפתוח שוב הכל ולשים קיט חדש אחר הבעיה ניפתרה. מה גם שאם הבעיה אצלך לא תסודר כמו שצריך אתה לא מחוייב לשלם.

פורסם

הייתי הולך על קיט מקורי הפעם אבל אני רק אחרי קנייה וטיפול גדול (ברקסים קדמיים צלחות + רפידות + שמנים ופילטרים (מקוריים )

וגם הוצאות ביטוח ... והלכתי על קיט של GATES עד כמה זה גרוע?

והמנוע היה נשמע מעולה וכולם שמעו אותו לפני הפרוק והרעש בוודאות לא היה ממנו.

×
×
  • תוכן חדש...