Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המראה החיצוני[emoji79]

האמת, גם אלמרה רכב מוצלח מאוד, אבל הסחירות היתה בזמנו גרועה. עכשיו אנשים מחפשים אלמרה שמורה וקשה למצוא. אחד הרכבים האמינים ביותר.

בארץ משום מה לא הפנימו שניסאן מייצרים רכבים מעולים. אולי זה היבואן.. .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הדגם מוצלח, ואינני מסכים עם הקביעה שהוא לא סחיר. להיפך ההיצע בשוק (ובוודאי בתקציב הנתון) הוא לא גדול, בתקציב שלך תוכל לאולי למצוא Acenta אבל במחיר התפשרות על קילומראז' ו/או מצב כללי ירוד.

 

קח בחשבון שהתקרה של התקציב שלך היא 30% מתחת למחירון של Acenta+ 2007 אז אל תפתח ציפיות מופרזות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הרכב נסחר הרבה מתחת למחירון. הסיבה חברות ליסינג מוכרות כמויות גדולות ומורידות מחירים לרכבים פרטיים ושמורים. כמה כבר מוכנים להוסיף בשביל רכב פרטי? בטח לא סכום עם 5 ספרות.

מודל 2009 שהיו בליסינג נמכרים בסביבות 35 אלף עם נתונים סבירים.

זה נכון שקשה למצוא טידה פרטית ושמורה, אבל אפשר

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בשורה תחתונה, האם כדי להתעסק עם הגרסה שהיא רק 2 כריות אוויר?

דרך אגב ראיתי שהסוזוקי ליאנה עם צריכה של 11.5 והנוט של 13.5 באתר kml. Co. Il

פורסם (נערך)

כמי שהחזיק 2 ליאנות (2005 ו-2007, שתיהן בליסינג) צריכת הדלק היתה סביב 9 קמ"ל, אבל צריך להוסיף - כמעט הכל בתוך חיפה, הרבה עליות ופקקים, ועם הנהיגה המאוד לא חסכונית של האשה ושל שני בנים צעירים, שהליאנה היתה בשבילם הנסיון המעשי הראשון בנהיגה. מבחינת אמינות - הו מצויינת (אבל גיל 3 שבו הרכבים הוחזרו זה צעיר מאד).

ד"א - לאבא שלי ליאנה 2002, ממש מהראשונות, בלי שום בעיות. אבל נוהג כמו סבא (בהתאם לגילו ומעמדו) ולא הרבה. כרגע האכב אצל אחותי שנהנית ממנו עד כמה שאפשר מרכב עצל (שים לב: עצל לא חלש. תגובה איטית מאד להאצה, אבל מדביק אל כל פותחי הרמזור אחרי 200 מ').

vladclar - ה-SX4 המוקדמות אינן שונות מהותית מהליאנה - אותה מערכת הנעה, אם כי בתלבושת פחות מכוערת. דגם 2010 עם המנוע המשופר זה עולם אחר לגמרי.

מבחינת מבחני ריסוק - הליאנה לא נבחנה באירופה, במבחנים האמריקאיים קיבלה ציון פושר למדי אם כי למיטב זכרוני הציון בהגנה על ילדים היה טוב. המבחן מעלם מהרשת ולא מצאתי אותו כאשר פישתי לפני כמה חודשים. צריך לשים לב שהציונים האמריקאיים שונים לחלוטין מהאירופיים וכי עצם העובדה שמדובר ברכב קטן (בקנה מידה אמריקאי) מוריד לו די הרבה נקודות. כמוכן - מדובר בדגם אמריקאי, לא אירופי, לא יודע איזה הבדלים יש חוץ מהמנוע (הדגם האמריקאי שווק עם מנוע 2 ליטר).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מה דעתכם על מה ששאלתי? האם כדי להתעסק עם הגרסה שהיא רק עם שתי כריות אוויר?

עריכה אחרונה על ידי Alon Egozi
פורסם

זכור לי שהליאנה המוקדמות הגיעו עם 4 כריות אויר (2 בחזית ושתיים צדדיות במושבים הקדמיים), לא זוכר כמה היו בדגמים המאוחרים.

 

כיון שאתה מדבר על רכב למשפחה - אל תתפשר בנושא אמצעי הבטיחות. יותר מזה - אם מדובר בילדים צעירים חפש רכב עם עיגון מתאים למושבי בטיחות וכן אפשרות לביטול הכרית הימנית-קדמית במפתח (תכונה זו לא קיימת בליאנה). כמוכן תא המטען הנפרד של דגם 4 הדלתות בליאנה גדול מאד הרי שאם אתה בוחר בה קח דגם זה. לא יודע לגבי הטידה, אם כי אני מניח שגם בה יתרון לדגם בעל תא מטען נפרד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי הטידה פשוט מצויינת, נוחה באופן יחסי לכלל היפניות (לוקחת אפילו לא מעט ארופאיות), חסכונית, ומרווחת (קצת צרה אבל מרווחת לרגליים ולראש),

ואמינה כמו שניסן יודעים לעשות.

פורסם

אני אישית מעדיף יותר את נוט.

לדעתי יותר פונקציונלי - השורה השניה זזה קדימה אחורה לטובת הנוסעים או לטובת הבגאז'. גם נראית יותר חיננית. כמובן, היתרון של טידה סדן זה בגאז' ענק (אבל פחות נוח להכנסת חפצים גדולים ). נוט זה יותר מיקרוואן .

יש חסרון קטן בשני הרכבים - פנסים דהויים די מהר. לא משהו שאי אפשר לחיות עם זה.

בקיצור, אם אפשר לוותר על בגאז' של טידה סדן, ותמצא נוט מתאימה לדרישות של מצב, קילומטראז, מחיר -אין שום טעם לחפש טידה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה דעתכם. על התקנת מערכת גז לרכב סובארו B4? מראש פסלתי את הרכב הזה למרות שהוא זול מכיוון שהוא שתיין רציני של דלק

×
×
  • תוכן חדש...