Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סיליקון מן הסתם, קנה סיליקון עמיד בחום, קור, רטיבות.
סיליקון זה לא דבק-הוא לא יחזיק את הפנס

 

עדיף תשתמש באפוקסי של LOCTITE שקוף או בPLASTIC WELDER של VACON נידמה לי שכך קוראים לדבק.

 

ניצן

פורסם

סיליקון הוא דבק ! (כל הזגגים במדינה יעידו)

אבל- אם לא תעבוד נקי, יתלכלך לך הפנס .

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
סיליקון הוא דבק ! (כל הזגגים במדינה יעידו)

אבל- אם לא תעבוד נקי, יתלכלך לך הפנס .

תביא פנס חדש מפרוקיה

סיליקון ושם דבק נורמאלי לא יראה הסטטי ולא יעמוד יאריך זמן.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

גם לי היתה בדיוק אותה בעיה.:shock:

 

קנה אפוקסי שקוף (מגיע במזרק כפול ) .

 

1.נקה טוב טוב את הזכוכית עדיף עם סבון כלים על מנת להסיר את כל השומנים שהצטברו עם הזמן

 

ויבש אותה עד שתהיה יבשה לחלוטין.

 

2.תפרק את הפנס ותקפיד להסיר את כל שכבות האבק מהמסילה שמתחברת אל הזכוכית (אם יש אבק

 

או בוץ האטימה לא תהיה מושלמת ויחדרו מים בחורף ):???:

 

3.ערבב כמות לא גדולה מדי של האפוקסי הוא מתייבש מהר.

 

4.בעזרת קיסם או גפרור שים דבק בארבעת הפינות הפנימיות וחזק עם גומי עבה כדי שהזכוכית לא

 

תזוז.

 

5.אחרי הייבוש קח סיליקון שקוף ועבור על כל הפנס מסביב (רצוי בשתי שכבות כדי ליצור אטימה

 

מושלמת)

 

6.בהצלחה.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

1.נקה טוב טוב את הזכוכית עדיף עם סבון כלים על מנת להסיר את כל השומנים שהצטברו עם הזמן

 

ויבש אותה עד שתהיה יבשה לחלוטין.

.

שלא תעיז!!!

 

תעשה את זה והציפוי הכסוף הפנימי (רפלקטור) יתקלף ואז אתה בבעיה.

מה גם שהפלסטיק ב BX עשוי מנייר

מתפורר...

 

לא יודע מה להגיד לך אבל אני קניתי 2 פנסים חדשים - 380 ש"ח לזוג והרגתי 2 ציפורים ביחד עם הויזה שלי.

1. חדש או לא?

2. התאורה בלילה השתפרה ללא היכר.

פורסם
שלא תעיז!!!

 

תעשה את זה והציפוי הכסוף הפנימי (רפלקטור) יתקלף ואז אתה בבעיה.

מה גם שהפלסטיק ב BX עשוי מנייר

מתפורר...

M1963, מתייחס לזכוכית(לעדשה) בלבד ולא לרפלקטור עצמו.

מעט "עיכול" הקריאה לא תזיק לפני שמגיבים.

1.נקה טוב טוב את הזכוכית עדיף עם סבון כלים על מנת להסיר את כל השומנים שהצטברו עם הזמן

 

ויבש אותה עד שתהיה יבשה לחלוטין.

אגב, גם את הרפלקטור רצוי לנקות, אך אין להשתמש בחומרים המכילים דטרגנטיים(ממיסים).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אל תשים אפוקסי או כל כל דבק קשה אחר, מקדם ההתפשטות שלו שונה מהזכוכית והיא תשבר.

תשתמש רק בדבק סיליקוני אני השתמשתי בשחור/אפור שלא היה על בסיס חומצה שתוקף צבע (קיים גם סיליקון לאיטום שזה לא אותו הדבר). זה משאני עשיתי ברכב הקודם אבל שם היו גם קליפסים שהחזיקו את הזכוכית והסיליקון שימש גם לאיטום (היתה לי חדירת מים).

×
×
  • תוכן חדש...