Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידון שאלות טכניות


Buki

פוסטים מומלצים

אם אני זוכר נכון המדורה בתוך האוהל זה מחוון של חימום חיצוני נוסף לבלוק מנוע. היה לו גם מפסק הפעלה.

לגבי השעון השמאלי, אני מנחש שמדובר על אגזוז ברקס?

 

היתה לנו מרצדס D309 שנת 85 שנקנתה חדשה. אני זוכר את המנורה של ה-block heater. את השעון השמאלי אני לא זוכר. לדעתי במקום שלה היה שעון הדלק.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השעון השמאלי, אני מנחש שמדובר על אגזוז ברקס?

 

ממש לא חושב שיש לו אגזוז ברקס, זה 308D עם משקל כולל 3500 קילו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חימום חיצוני נוסף הוא לא ממש חיצוני, מדובר במערכת עזר מובנית שעובדת על סולר ומספקת חימום ראשוני לנוזל קירור לפני התנעה, במזג אוויר קר.

 

 

השעון השמאלי תחתון 99% לא מקורי, עיצוב שלו שונה מהשעונים האחרים.

 

בתמונות אחרות ברשת אין במקום הזה כלום.

לדעתי מדובר במד טמפרטורה חיצונית פשוט שבעל הרכב הוסיף בשלב כלשהו. יצאתי חומוס...

 

cd082acs-960.jpeg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה נראה כמו שעון סל"ד בכפולות של 100 ולא 1000.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסתדר לי שעון סלד בגלל מיקום הטווח האדום ומסגרת הפלסטיק שחוצה את רצף השנתות.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מוט פאנהרד Panhard rod על שם החברה הצרפתית Panhard-Levasseur שהמציאה אותו.

 

 

מיועד למנוע תנועה של הסרן ימינה/שמאלה ולא להפירע לתנועה שלו מעלה/מטה.

 

 

נפוץ יותר ברכבי שטח, אבל פה ושם השתמשו בו גם במכוניות פרטיות.

 

 

Screenshot_2019-02-01-08-29-05-1.jpeg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ברכב שלי יש מוט כזה, ויש עוד אחד בניצב לו (בכיוון הנסיעה) שמחבר את הסרן לגוף . מה התפקיד שלו? (לא יודע, שואל)volvo740_underbodyrust1.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כזה עוד לא ראיתי... זה מעין זרוע רדיוס. ייתכן והיה צורך לחזק את המתלה למניעת תזוזה של הסרן קדימה ואחורה ?

בדרך כלל יש מספיק עיגון מהזרועות העוקבות.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפקיד הזרועה הימנית בסרטוט היא למנוע מהסרן סיבוב על צירו. לא זוכר את שמה המקצועי.

לדעתי לא חריג בסרנים חיים אחוריים, אבל קשה לראות אותה לכן לא תמיד מודעים לקיומה.

 

עריכה: להבנתי קוראים לזה torque rod

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...