Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידון שאלות טכניות


Buki

פוסטים מומלצים

זה לא בעלות אלא שותפות alliance

 

מנועים, גירים, פלטפורמות ומכלולים הכל בשותף

דוגמאות: גיר ומנוע של ג'וק בפלואנס

גיר ומנוע של אקסטרייל וקולאוס

מנוע של הקליאו 4 וקפטור בקשקאי החדש ועוד ועוד

באירופה רואים קנגו עם סמל של ניסאן ועוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בעלות אלא שותפות alliance

 

בשותפות הזו לרנו יש אחוז גדול יותר של בעלות בניסאן מאשר אצל ניסאן ברנו ולכן רנו הם "בעלי הבית".

 

הקבוצה כוללת כמובן גם את אינפיניטי, דאצ'יה, לאדה, סאמסונג ונראה לי גם עוד איזה יצרן סיני.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד סיבה קטנה...אולי יגאל?

אגב יש גם מצערת באגזוז לטובת ה EGR...סתם ככה שתבינו כמה מסובך היום מנוע דיזל מודרני!

אולי לשיפור בלימת מנוע?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם זה היה בערמות עכשיו הולך קיול פה קיול שםאבל רק מהסוג הישן זה שבלי אלקטרוניקה, החדשים מהסוג של ניסאן אין בעיות ואני גם לא צופה בעיות בעתיד.

תן מספרים :-D

כול כמה קילומטרים ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
אולי לשיפור בלימת מנוע?

גם במשאיות ריאו של הצבא יש מצערת על האגזוז מהסיבה הזאת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במשאיות זה אגזוז ברקס, חסימה חלקית של צינור הפליטה כדי להגדיל את בלימת המנוע. וזה מופעל יזום ע"י ידית או דוושה נפרדים.

 

אנחנו מדברים על מצערת במסלול היניקה, לא פליטה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה הבאה:

 

האם במנועים מסויימים יכול להתקיים מצב של הזרקת דלק מול שסתום יניקה סגור ו/או הצתה בזמן שאין תערובות בצילינדר, ולמה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מנוע שיש לו קוייל אחד לשני צלינדרים יש הצתה בצלינדר ריק בזמן שחבר שלו בפעימת עבודה.

דוגמא נוספת היא במנוע סינגל של אופנוע (גם חלק מהטווינים) , יש חיישן פיקאפ בודד על הקראנק ולכן מתבצעת הצתה על 360 מעלות של הקראנק - כלומר כל ניצוץ שני על ריק.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאמה של כניסת אויר מוגבלת יחד עם הזרקה מאוחרת על מנת להגביר את החום במסנן.

מכה לא נורמאלית הפק'קתא מסנן הזה..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכה לא נורמאלית הפק'קתא מסנן הזה..

זה עוד כלום לעומת מה שיבוא בעתיד (בעצם כברי יש) - מערכות עם הזרקת אוריאה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...