Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה ב-EBAY ממוכר ללא פידבק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה אמור להיות מצויין בדף המכירה של המוצר.

יצא לי כבר לא לשים לב לכך כשהזמנתי חלק לרכב, ונאלצתי להמתין מעל לשבוע עד שבכלל שלחו את המוצר.

פורסם (נערך)

באופן כללי אני רוצה לתת מספק עיצות איך להגדיל את הסיכויים לעיסקה מוצלחת באיביי:

1. לא לקנות ממוכר עם פידבק פחות מ1000 במיוחד מאסיה

2. לקרוא כל פידבק שלילי, אם הרבה מתלוננים על מוצר מזוייף/לא תקין - לא לקנות

3. להעדיף לקנות ממוכרים שסומנו כTOP RATED SELLER

4. לא לקנות מממוכר שיש לו פחות מ90% פידבק חיובי

5. לבדוק מאפיינים של זיופים לכל מוצר ספציפי ולדוודא שקונים את המקורי

6. לא לקנות בכרטיס אשראי ישירות, אלא לפתוח חשבון פייפאל ולשלם דרכו

7. לוודא שלמוצר יש אחריות ותנאי החזרה הגיוניים

8. להזמין רק מוצר שאתם בטוח צריכים אותו, ביטול עיסקה נשמר בחשבון שלכם

9. להסתכל על מחירי משלוח

10. להסתכל על מטבע מכירה ולהשתדל להמנע מהחלפת מטבע דרך פייפאל - מאוד יקר, עדיף כרטיס אשראי שמאפשר לשלם באותו מטבע ללא המרה של מטבע

 

חולגי, עבור מוכרים חדשים באיביי/פייפאל, לא מאפשרים להם לקחת את הכסף מיד. זה בסדר, זה מנגנון הגנה נגד רמאויות.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה שכתבתי נשמע לי הגיוני. אני ממליץ לא לרכוש ממוכרים באיביי שאחוז פידבק חיובי שלהם פחות מ90%. פחות מ90% פידבק חיובי, זה אומר שמעל 10% קונים לא מרוצים. זה כבר חמור מאוד ואומר משהו על שירות או טיב המוצרים.

בפרופיל של כל מוכר אתם יכולים לראות כמה פידבק חיובי ושלילי הוא קיבל לאחרונה. בדרך כלל עבור כל פריט בצד כתוב משהו בסגנון: 99.4% Positive feedback

אם אתם רואים משהו בסגנון 89% Positive feedback זה אמור להדליק נורה אדומה.

 

אולי ניסחתי בצורה לא ברורה? כיצד תמליץ לנסח את זה?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מוכר שיש לו פחות מ-98 אחוז אני לא קונה ממנו אלא אם הוא היחיד שיש לו את המוצר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
מה שכתבתי נשמע לי הגיוני. אני ממליץ לא לרכוש ממוכרים באיביי שאחוז פידבק חיובי שלהם פחות מ90%. פחות מ90% פידבק חיובי, זה אומר שמעל 10% קונים לא מרוצים. זה כבר חמור מאוד ואומר משהו על שירות או טיב המוצרים.

בפרופיל של כל מוכר אתם יכולים לראות כמה פידבק חיובי ושלילי הוא קיבל לאחרונה. בדרך כלל עבור כל פריט בצד כתוב משהו בסגנון: 99.4% Positive feedback

אם אתם רואים משהו בסגנון 89% Positive feedback זה אמור להדליק נורה אדומה.

 

אולי ניסחתי בצורה לא ברורה? כיצד תמליץ לנסח את זה?

מוכר עם פחות מ 98% פידבק לא יקבל ממני יותר מדולרים בודדים.

אני לא יודע איפה מצאת מוכרים עם מעל ל 1,000 מכירות (כהמלצתך) ועם 90% רייטינג, אתפלא אם תמצא כאלה

עם פחות מ 97%. צורת החישוב של הרייטינג באיביי קצת יותר מורכבת למיטב זכרוני, תוכל להיכנס לשם ולבדוק.

פורסם

באיביי מקבלים ניקוד עבור כל עיסקה. הפידבק נאסף שנה אחורה, לכן ייתכן מצב שמישהו בשנה האחרונה עשה רק 10 עיסקאות ובאחת העיסקאות קיבל פידבק שלילי, למשל התלונן שלקח הרבה זמן להגיע והנה פידבק 90% למרות שיש לו 1000נקודות.

 

לכן עבור כל מוכר שאתם מתכוונים לרכוש ממנו, איביי נותן את הכלים לאסוף את המידע הדרוש כדי להחליט אם לקנות ממנו או לא. לכן צריך לקרוא את הפידבק השלילי.

לאומת זאת דווקא המוכרים הכבדים עם פידבק 98% ו500,000 עיסקאות לפעמים מרמים ויש להם מאות פידבק שלילי כל חודש, אבל בגלל שיש אלפים עם פידבק חיובי, הרייטינג נשאר טוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עזוב אותך, האמירה שלך שאפשר לקנות ממוכרים עם 90% רייטינג ומעלה הזויה (בלשון המעטה).

אגב, אם כבר לדייק, זאת צורת חישוב הרייטינג באיביי:

Positives/Positives + negatives

 

אני מציע לך למצוא מוכר עם 90% רייטינג ועם יותר מ 1,000 עיסקאות - ניחוש שלי, לא תמצא.

גם אם תמצא אז זה יהיה בודד באיביי.

פורסם

האמירה שלי שצריך לבדוק פידבק שלילי ורק אז להחליט אם לקנות או לא, גם אם למוכר יש פידבק 90%. אני לא פוסל על סף מוכרים כאלה, יש מקרים יוצאי דופן ועדיין עם כאלה מוכרים לא נפלתי, עם אלה בעלי 98% מספר פעמים כן כי רמאים עם מוצרים מזוייפים. מי שיש לו פחות מ90%, זה מוכר שלא למד מהמקרה הגרוע ממשיך בשלו, לכן 90% זה סף מבחינתי שמתחתיו אני לא קונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חולגי, עבור מוכרים חדשים באיביי/פייפאל, לא מאפשרים להם לקחת את הכסף מיד. זה בסדר, זה מנגנון הגנה נגד רמאויות.

 

כמה זמן אמור לעבור עד שהמוכר הדנדש יזכה לקבל את כספו ? (ואני את המוצר או שלפחות אראה שנשלח אליי ?)

alfa 156 2.5.

פורסם

אני חושב שהם שומרים את הכסף כחודש ימים. בזמנו דיברתי עם מישהוו שמכר לי משהו ושילמתי לו עם פייפאל, הוא אמר בגלל שהוא חדש, את הכסף הוא יראה רק בעוד 30 יום. את המוצר הוא אמור לשלוח מיד או תוך כמה ימים (תלוי מתנאים שלו - אמור להיות במודעה)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איבדתי אותכם באיזה שהוא שלב בחישובי האחוזים.

אך אני לא קונה ממישהו שיש לו פחות מ 99.2% פידבק חיובי, 95% אולי רק אם הוא המוכר היחידי שיש לו משהו שאני רוצה, לא אכפת לי לשלם גם תוספת כסף עבור מוכר שיש לו 100% פידבק חיובי, כמובן מוכר שיש לו גם מכירות באלפים רבים ולא עשרות בלבד.


×
×
  • תוכן חדש...