Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

AUX מאזדה 3 שנת 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לצרף קישור ספציפי מחו"ל לרכישת הכבל, עם המחבר המתאים לשנת 2006, ועדיף עם בליטת המגנט לסיכוך תדר ה 50 הרץ??

יש אלפי תוצאות, לא ברור מה בדיוק כדאי ונכון, אשמח לקישור ספציפי.

פורסם

מצאתי כמה מוצרים שאולי יכולים להתאים גם לי וגם לפתוח השרשור אבל מכיוון שאני לא מהתחום מישהו יוכל להמליץ לי על אחד מהם ולכתוב מה לדעתו עדיף:

 

http://www.ebay.com/itm/For-Mazda-5-323-Miata-MX5-MPV-RX8-Car-USB-SD-MP3-Player-Interface-AUX-in-Adapter-/271581952185?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item3f3b8bb8b9

 

http://www.ebay.com/itm/Car-MP3-Player-Radio-Interface-Aux-in-Adapter-Cable-For-Mazda-3-5-323-Miata-MX5-/280879215972?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4165b4b564&vxp=mtr

 

נראה דומה לקודמים אבל אני לא יודע אם יעבוד

http://www.ebay.com/itm/Car-Aux-in-Adapter-Fit-For-Mazda-M3-M6-Car-Aux-in-Adapter-/281268953680?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item417cefa250&vxp=mtr

 

יש גם את אלה שאני לא יודע מה הדגם שאני צריך לסמן במידה והם מתאימים

http://www.ebay.com/itm/Car-MP3-Player-Interface-Aux-in-Adapter-Fit-Mazda-3-6-2-Meter-Long-/121346177197?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda&hash=item1c40cbb8ad&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/Fit-For-Mazda-2-3-5-323-Miata-MX5-Car-Aux-in-Adapter-MP3-Player-Radio-Interface-/390836773493?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda&hash=item5affafe275&vxp=mtr

 

ויש את זה שלא נראה לי שזה יעבוד אבל אולי למישהו היה ניסיון איתו

http://www.ebay.com/itm/Car-Truck-Stereo-Radio-Aux-In-Input-3-5mm-Cable-Charger-Adapter-for-iPod-iPhone-/361003270254?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda&hash=item540d78c06e&vxp=mtr

פורסם

 

זה הכי פשוט והכי מתאים תפרק את המערכת המקורית של הרכב ותראה מאחורה כניסה מתאימה לכבל הזה תחבר אותה תוציא את הצד השני איפה שנוח לך ברכב וכאשר תרצה לשמוע אוקס או אפילו לדבר בנייד תחבר בנייד למקום שאליו מתחברות האוזניות והמערכת תלחץ על מדיה (האחרון מצד ימין)

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...