Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה קריטי זה, האם יש סיכוי שזה ייצא לבד וכמה בערך עולה להוציא את זה (אם אני מבין נכון זה להוציא את הגלגל בעיקר) ?

פורסם

למה החלטת שנכנס חצץ בין הדיסק לרפידה? המרווח שם הוא מילימטרי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה שדן רשם, בין הדסקית לפחית מגן.. אכן זה הרעש.

פתחנו את הגלגל, ואחרי שהוא הוציא את המגן ראיתי את החצץ יושב שם בפנים.

פרוצדורה של גג 10 דקות.

 

פעם שניה שזה קורה, ממה לעזאזל זה נגרם?

לא יודע איפה נסעו עם האוטו, אבל השביל לבית זה חצץ (ולעוד מקומות, לא חסר), אני מנחש שבגלל שלולית או בור עם שלולית החצץ צף ונכנס לשם? (מה עוד יכול להיות, בפעם הקודמת לא היו שלוליות בכלל)

 

ומלבד הרעש המציק, יכול להיגרם איזה נזק, שחיקה לצלחת או אפילו לבולם עצמו?

פורסם

למישהו אולי יש מושג ממה זה יכול להיגרם? (פעם שנייה כבר, עד כמה התופעה הזאת נפוצה?)

 

ובמקרה שדוחים או מנסים להתעלם מזה, עד כמה זה יכול לגרום לנזק כלשהו (לדסקית וכו)?

פורסם (נערך)

היא לא נראתה עקומה, אם אני לא טועה בפעם הקודמת זה היה בגלגל אחר.

בכל אופן, כמה עולה פחית מגן כזאת?

(איך זה בכלל נקרא באנגלית?)

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם
היא לא נראתה עקומה, אם אני לא טועה בפעם הקודמת זה היה בגלגל אחר.

בכל אופן, כמה עולה פחית מגן כזאת?

(איך זה בכלל נקרא באנגלית?)

splash guard

אבל זה לא משהו שמחליפים אלא אם יש תאונה ואם הפחית עקומה קצת אז מיישרים וזהו.

פורסם
אין ספק שזה אחד הרעשים המעצבנים והצורמים ביותר שיש. לא טוב החצץ' date=' תוציא ת'חצץ.[/quote']

מה זה מעצבן..בפעם הראשונה ששמעתי את הרעש הזה (זה לא תמיד רעש צורם) הייתי בטוח שהגיר הולך להתפרק, בפעם השנייה כבר ישר הבנתי מאיפה הרעש והרכב תוך דקות היה על ג'ק.

 

splash guard

אבל זה לא משהו שמחליפים אלא אם יש תאונה ואם הפחית עקומה קצת אז מיישרים וזהו.

בתמונות זה נראה כאילו זה המגן בוץ של הגלגל..

זה לא חלק שקשור לקליפר או שזה בכלל הקליפר עצמו?

פורסם

זה החלק:

http://carparts4sale.com/front-brake-caliper-lh-driver-25-06-09-vw-jetta-mk5-sedan-genuine-oe-cp005964

[בתמונה האמצעית רואים יותר טוב על מה מדובר]

 

אז אני מבין שזה כן קשור לקליפר? (של ברקס קדמי), ברגע שהוא ניתק והוציא את החלק הזה אז התגלה החצץ המזורגג צמוד לדסקית..

פורסם

זה לא קשור לקליפר, זה הקליפר.

עד עכשיו לא הבנתי איך ולאן החצץ נכנס.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קרה לי גם בסיאט לאון - נסעתי על כביש שקורצף והיה מלא אבנים קטנות .

אכן רעש מלחיץ , אחרי 20 דקות של נסיעה איטית בניסיון לאתר את מקור הרעש, מצאתי !

השתמשתי בפלסטיק דק וארוך (סטריפ ארון ) ויצאה אבן שאחרייה נפלו עוד כמה קטנות .

פורסם
זה לא קשור לקליפר, זה הקליפר.

עד עכשיו לא הבנתי איך ולאן החצץ נכנס.

 

איתמר

יש בין הצלחת\דסקית לקליפר מרווח קטן, ברגע שנכנסת לשם אבן קטנה היא מתיישבת שם.

איך החצץ נכנס אני לא ממש יודע להגיד לך, אבל עובדה שהוא נכנס - בד"כ כשיש בוץ או נכנסים לשלוליות עם חצץ או כנראה סתם נסיעה מהירה על חצץ..

 

 

קרה לי גם בסיאט לאון - נסעתי על כביש שקורצף והיה מלא אבנים קטנות .

אכן רעש מלחיץ , אחרי 20 דקות של נסיעה איטית בניסיון לאתר את מקור הרעש, מצאתי !

השתמשתי בפלסטיק דק וארוך (סטריפ ארון ) ויצאה אבן שאחרייה נפלו עוד כמה קטנות .

איך ולאיפה הכנסת את הסטריפ?

אולי נלמד משהו במקום לעלות על ג'ק ולפרק את הגלגל בשביל זה..

 

אגב, עדיין לא כל כך ברור לי אם מלבד הרעש המזויע זה יכול לגרום לנזק כלשהו.

×
×
  • תוכן חדש...