Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן די הגיוני.. הרעש נוצר כתוצאה מחיכוך של האבן בצלחת, ככל הנראה היא אכן נכנסה ברווח בין הצלחות מלמעלה אבל אז היא נופלת למטה, יש איזה מצב כלשהו שהיא יכולה לצאת לבד?

 

אגב זה הרעש למי שלא מכיר (זה נשמע חזק יותר כי הוא בחניון) ולא רוצה להכיר:

פורסם

פעם שלישית גלידה.. רק אלוהים יודע איפה היא נוסעת איתו

נשבר הזין כבר מהשטות הזאת, בא לי להחליף אוטו רק בגלל זה.

פורסם

בדקו כבר כמה מוסכניקים.

ה2 האחרונים עוד אמרו לי "מה יש לכם עם הגרמניות, לאחרונה הרבה הגיעו בגלל החצץ הזה"

אולי המרווח בין המגן אבק לצלחת בלם רחב יותר ברכבי VAG לעומת אחרים (מה שמסביר איך זה שדווקא עם הרכב הנ"ל זה רק קרה).

הם לא מצאו עיוותים או משהו חריג (גם ממה שאני הצלחתי לראות) ככה שלא יודע למה קיבינימט זה קורה יותר מדי.

אולי בגלל שזה נתקע בחריצים של הצמיג או המבנה של המגן בוץ ?

כבר מיואש מזה לגמרי.

 

יש דרך אחרת להוציא משם את האבן במקום לנסוע למוסך קרוב (חייב לפרק את הקליפר בשביל להגיע לכושלאמא של האבן)?

 

אולי לתת שם שטיפה עם צינור מים בלחץ/בלי הרבה לחץ? זה יכול לפגוע במשהו באיזור הזה/עדיף להימנע מלהרטיב שם?

 

או איכשהו בזווית עם קומפרסור..?

 

איזה רעיונות יש, מישהו עוד נתקל בתופעה המעצבנת הזאת ומצא שיטה קלה להוציא את האבן?

×
×
  • תוכן חדש...